SME

Škoda zverejnila ceny Kodiaqu, podľa Seatu sú príliš nízke

Základným motorom veľkého českého SUV je štvorvalec s výkonom 125 koní.

(Zdroj: ŠKODA)

BRATISLAVA. Škoda zverejnila cenník svojho prvého veľkého SUV Kodiaq. Sedemmiestne auto na trh príde začiatkom budúceho roka.

Kodiaq využíva overené koncernové diely ako platformu MQB, štvorvalcové turbomotory a pohon Haldex piatej generácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vďaka atraktívnej cene, imidžu "domácej" značky a tridsiatke simply clever riešení predpovedáme autu veľký predajný úspech.

Prečítajte si tiež: Toto je všetkých 30 Simply Clever riešení novej Škody Kodiaq Čítajte 

Základná verzia s motorom 1,4 TSI s výkonom 125 koní začína na cene 21 690 eur, Kodiaq so 190-koňovým dieselom v najvyššej výbave stojí 35 590 eur. Celý cenník si môžete pozrieť nižšie:

SkryťVypnúť reklamu
MotorizáciaPrevodovkaVýbava
ActiveAmbitionStyle
1,4 TSI 92 KW (125 k)6st. man.21 690 €
1,4 TSI ACT 110 kW (150 k)6st. DSG25 290 €27 290 €29 390 €
2,0 TDI SCR 110 kW (150 k)7st. DSG27 290 €29 290 €31 390 €
1,4 TSI ACT 110 kW (150 k) 4x46st. man.25 490 €27 490 €29 590 €
1,4 TSI 110 kW (150 k) 4x46st. DSG27 490 €29 490 €31 590 €
2,0 TSI 132 kW (180 k) 4x47st. DSG 31 490 €33 590 €
2,0 TDI SCR 110 kW (150 k) 4x46st. man.27 490 €29 490 €31 590 €
2,0 TDI SCR 110 kW (150 k) 4x47st. DSG29 490 €31 490 €33 590 €
2,0 TDI SCR 140 kW (190 k) 4x47st. DSG 33 490 €35 590 €

Skratka ACT pri benzínových motoroch označuje aktívny manažment motora čiže možnosť vypínania dvoch valcov. Skratka SCR pri dieseloch označuje vstrekovanie kvapaliny AdBlue.

Aktuálne sa chce Škoda sústrediť na nábeh výroby modelu v továrni v Kvasinách, kde sa montuje Kodiaq spolu so sesterským Seatom Ateca. V najbližších mesiacoch sa dočkáme verzie Sportline, automobilka nevylučuje ani prípravu verzie RS.

Prečítajte si tiež: Seat sa sťažuje na Škodu, jej autá sú príliš lacné a ohrozujú ich Čítajte 

V septembri Seat kritizoval Škodu za príliš agresívnu cenotvorbu, pri ktorej sú české autá na väčšine hlavných trhov výhodnejšie ako tie španielske. Okrem Atecy sa v Česku vyrába aj Seat Toledo, čiže rebrandovaná Škoda Rapid.

Pre vysoký dopyt po SUV bude čakacia doba na Kodiaq - podobne ako pri Atece - až niekoľko mesiacov. Aktuálne sa čaká takmer pol roka aj na Škodu Superb - automobilka chce túto dobu skrátiť, až potom sa pustí do rozhodovania o výrobe športovej verzie.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Šéf slovenskej Škody: Kodiaq si vyžiadali zákazníci (rozhovor) Čítajte 
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  1. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  2. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  3. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  4. Fico škodí ekonomike, na reformy roky kašľal
  5. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  6. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 15 633
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 198
  3. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 652
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 5 703
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 976
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 4 788
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 511
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky? 2 348
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Juraj Tušš: O láske - trochu inak.
  2. Dávid Polák: Počítanie mŕtvych
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Ján Škerko: Deň D, keď sa Amerika utrhla z reťaze. Šok a zdesenie
  6. Vladimír Benčík: Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty
  7. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (4. - 10.4.1925)
  8. Jozef Foltýn: Zavraždený Marek bol stelesnením slušného človeka
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 102 400
  2. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 50 886
  3. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 37 247
  4. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 26 369
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 21 692
  6. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 18 270
  7. Matej Galo: Pán Fico, ste tak neschopný, alebo len žijete mimo reality? 17 904
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 13 563
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  3. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  4. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  5. Tupou Ceruzou: Medvede
  6. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  7. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  8. Radko Mačuha: Po MDŽ SMER pozýva na zabíjačku.
SkryťZatvoriť reklamu