V prípade, že sa kovový diel auta po nehode nevrátil do pôvodného tvaru, znamená to, že v mieste ohybu sa pružnosť kovu neobnovila. Vnútorná štruktúra materiálu sa nenávratne zmenila a takýto diel už nikdy nebude mať pôvodné vlastnosti a hrozí, že pri ďalšej havárii neposkytne dostatočnú ochranu.
Ani to však neprekáža Rusovi Arturovi Tussikovi vykonávať klampiarske opravy, pri ktorých opravuje zdanlivo neopraviteľné autá - a nahrávať inštruktážne videá.
Jeho YouTube je plný záznamov z opráv, kedy auto zdanlivo po "totálke" rozreže, vymení diely, vyrovná na stolici, vyklepe, vytmelí a opäť nalakuje. Opravu potom badať len na zanedbateľných detailoch, ako napríklad nepasujúca strecha a čelné okno BMW radu 3 na videu vyššie.
Tussikove opravy sú pútavé a zároveň desivé, pretože s takto opravenými autami sa šoféri púšťajú naspäť od ulíc.