Dizajnová revolúcia sa nekoná. Takto vyzerá nová Fiesta

Siedma generácia Fordu Fiesta sa zmenila najmä v interiéri.

(Zdroj: Michael Kasarda)

LOS ANGELES. Ford predáva svoj úspešný model Fiesta už 40 rokov. Teraz prišiel s jeho siedmou generáciou.

Výrobca chcel, aby aj nová Fiesta pôsobila familiárne, aj preto sa dizajnová revolúcia nekoná. Veď ide o najpredávanejšie auto v segmente a v takýchto prípadoch automobilky neradi riskujú.

Nová generácia je dlhšia, širšia aj vyššia. Najdôležitejšou novinkou je však balík asistenčných systémov, ktorý poznáme z väčších áut - adaptívny tempomat, udržiavanie auta v jazdných pruhoch aj viaceré protikolízne systémy.

Článok pokračuje pod video reklamou

Fiesta bude v ponuke hneď v štyroch verziách - klasickej Titanium, so športovým bodykitom ST line, ako pseudo-SUV s oplastovanými nárazníkmi Active a v luxusnej verzii Vignale s viacerými chrómovými prvkami a kožou obšitou palubnou doskou.

Zaujalo nás, že fiesta ostane v ponuke ako troj aj päťdverový hatchback. Trojdverovú verziu viaceré automobilky vyradili z ponuky pre nízky záujem.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Záznam z predstavenia novej Fiesty si môžete pozrieť tu

Viaceré "bežné" automobilky hovoria o tom, ako sa ich modely posúvajú do prémiového segmentu. Nová generácia Fordu Fiesta zašla zatiaľ najďalej.

Najviac nás prekvapil interiér. Dizajnéri poslúchli kritické slová zákazníkov na príliš veľa tlačidiel v interiéri. Novinka má o polovicu menej gombíkov, funkcie sa ovládajú cez dotykovú obrazovku systému Ford Sync 3.

Interiér môžeme označiť aj slovným spojením malá revolúcia. Od predchádzajúcej generácie sa výrazne líši, podľa nás je prehľadnejší a krajší.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kreditná karta – áno alebo nie
  2. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  3. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  4. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  5. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  7. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  9. Arca Brokerage House s výrazným nárastom aktív pod správou
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 26 673
  2. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 10 626
  3. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 8 680
  4. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 499
  5. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 7 489
  6. Kreditná karta – áno alebo nie 6 663
  7. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 671
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 5 112
  9. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou 4 016
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 3 982

Téma: Ford Focus, Mondeo, Fiesta, Mustang, ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Kočner a Rusko do väzby nepôjdu, rozhodol súd

Špecializovaný trestný súd v sobotu viac ako osem hodín rozhodoval tom, či budú Kočner a Rusko stíhaní vo väzbe.

EKONOMIKA

Mestá už môžu vykázať staré autá z centier, ale veľmi nechcú

Ministerstvo vytvorilo priestor na vytváranie zón s nízkymi emisiami.

Neprehliadnite tiež

Nové Volvo S60 má americký pôvod a žiaden diesel

Dvorná divízia Polestar vyladí výkon nového Volva na 415 koní.