SME

Škoda chce odlíšiť svoje modely, príkladom sú dvojité svetlá Octavie

Každý model Škody má získať vlastnú identitu. Rapid s Octaviou si už nepomýlite.

(Zdroj: Škoda)

Niektoré modely sa v súčasnosti na seba tak podobajú, že aj automobilový fanúšik musí pristúpiť bližšie a prečítať názov auta, napísaný na veku kufra.

Za priekopníka v tomto smere považujeme Audi. Jeho vozidlá sa už roky od seba odlišujú často len veľkosťou. Postupne tento trend prebrali aj ďalšie značky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnaký dizajn vo vnútri, aj v exteriéri a množstvo spoločných dielov má ekonomický zmysel. Z áut sa však potom vytráca pestrosť a jedno je ako druhé. Nezáleží, či si kúpite vlajkovú loď automobilky, alebo skromnejší model, rovnaké prvky nájdete všade.

SkryťVypnúť reklamu

Dizajnovo odlíši jednotlivé modely

Tento prístup chce zmeniť Škoda, vyplýva to z rozhovoru Bernharda Maiera (predseda predstavenstva Škoda Auto), poskytnutého pre český denník Mladá Fronta Dnes. „Dizajnový jazyk zostáva rovnaký. Chceme ale zaistiť, že každý model bude mať vlastnú produktovú identitu“, nechal sa počuť Maier. „Naše modely od seba ľahšie odlíšite, ale zároveň spontánne spoznáte, že je to škodovka,“ pokračoval Maier.

Prečítajte si tiež: Poznáme slovenské ceny modernizovanej Škody Octavia Čítajte 

Príkladom tohto má byť nová Octavia s dvojitými svetlami. Teraz ju každý okamžite identifikuje a nepomýli si ju s modelom Rapid. Dizajn modernizovanej Octavie sa nedočkal zrovna pozitívneho prijatia medzi verejnosťou, ale neočakávame, že bude mať zásadný vplyv na predaj tohto modelu.

Škoda vstúpi na nové trhy

Škoda naopak, plánuje do roku 2025 zdvojnásobiť svoje predaje. V rámci tohto zámeru chce vstúpiť na trh Južnej Kórey, Singapuru a Iránu, kde by chcela autá aj vyrábať. V rámci zvyšovania predaja musí rozšíriť aj ponuku modelov.

SkryťVypnúť reklamu

V tomto smere sa zameria najmä na kategóriu SUV. Nevyhne sa však ani elektromobilom. S výrobou prvého sa má začať do konca desaťročia. Maier očakáva, že elektrické autá budú do desať rokov tvoriť až štvrtinu predávaných vozidiel.

zdroj: idnes.cz

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 37 341
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 779
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 428
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 274
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 6 439
  6. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 5 569
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 573
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 449
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu
  2. Ivan Mlynár: Riaditeľ SHMÚ nezabezpečil počasie podľa predstáv Tarabu, tak dostal padáka, alebo, keď lži smrdia aj z displeja počítača.
  3. Anna Miľanová: Rozmáha sa nám tu štátny vandalizmus... Vždy je možné byť dobrý, myslím si...
  4. Vladimír Krátky: Šimečka dláždi Matovičovi cestu do parlamentu .
  5. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  6. Rudolfa Vallová: Trumpova šoková terapia
  7. Viktor Pamula: Nie Ruskému zákonu
  8. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 104 553
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 459
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 78 217
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 783
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 980
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 592
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 941
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 737
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu