SME
Utorok, 25. február, 2020 | Meniny má Frederik(a)

Preteky F1 sa majú popularitou vyrovnať Super Bowlu

Nový majiteľ chce výraznejšie spropagovať rivalitu medzi jazdcami.

IlustračnéIlustračné(Zdroj: SITA / AP)

Ako je už dlhšie známe, Formula 1 má nového vlastníka – spoločnosť Liberty Media. Cieľom nového vlastníka je spopularizovať šampionát a každá veľká cena má byť „ekvivalentom Super Bowlu“.

Super Bowl, finálový zápas v americkom futbale patrí medzi najsledovanejšie športové udalosti roka. Cez polčasovú prestávku nechýba bohatý sprievodný program a na pódium sa dostanú najväčšie hviezdy populárnej hudby.

Liberty Media chce urobiť z každej veľkej ceny týždňový festival s cieľom zapojiť divákov a zaujať sponzorov. Ďalším plánom je výraznejšie expandovať na trhu v USA. Majiteľ zvažuje pridať do kalendára preteky v Miami, New Yorku, Los Angeles a Las Vegas. Z týchto opatrení si sľubuje zvýšenie sledovanosti.

Článok pokračuje pod video reklamou

V rámci snahy o spopularizovanie športu vybuduje marketingové oddelenie s cieľom lepšie propagovať rivalitu medzi tímami a jazdcami. Veľké plány prichádzajú po tom, ako Formula stratila v posledných rokoch zo svojej sledovanosti a narazila na problémy s výnosmi od sponzorov.

zdroj: Financial Times a Carscoops

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

Téma: Formula 1

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Hlavné správy zo Sme.sk

Šéf Smeru po schválení trinástych dôchodkov.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Veľa šťastia s Kollárom

Boris Kollár nebude verný ani v koalícii.

Peter Tkačenko
Policajt pred hotelom na Tenerife.

Neprehliadnite tiež

Renault Twingo Z.E.

Francúzi predstavili luxusný sedan, ide o návrat do vyššej triedy

Tentokrát padla voľba na konzervatívnu eleganciu.

DS9

Nová Škoda Octavia je už v predaji. Koľko stojí?

Automat pre benzínovú verziu zatiaľ v ponuke nie je.

Škoda Octavia

Tatra okolo sveta vyštartovala z Bratislavy na trojročnú expedíciu

Cestovateľom na palube špeciálu môže byť ktokoľvek.

Tatra okolo sveta 2