Preteky F1 sa majú popularitou vyrovnať Super Bowlu

Nový majiteľ chce výraznejšie spropagovať rivalitu medzi jazdcami.

Ilustračné(Zdroj: SITA / AP)

Ako je už dlhšie známe, Formula 1 má nového vlastníka – spoločnosť Liberty Media. Cieľom nového vlastníka je spopularizovať šampionát a každá veľká cena má byť „ekvivalentom Super Bowlu“.

Super Bowl, finálový zápas v americkom futbale patrí medzi najsledovanejšie športové udalosti roka. Cez polčasovú prestávku nechýba bohatý sprievodný program a na pódium sa dostanú najväčšie hviezdy populárnej hudby.

Liberty Media chce urobiť z každej veľkej ceny týždňový festival s cieľom zapojiť divákov a zaujať sponzorov. Ďalším plánom je výraznejšie expandovať na trhu v USA. Majiteľ zvažuje pridať do kalendára preteky v Miami, New Yorku, Los Angeles a Las Vegas. Z týchto opatrení si sľubuje zvýšenie sledovanosti.

Článok pokračuje pod video reklamou

V rámci snahy o spopularizovanie športu vybuduje marketingové oddelenie s cieľom lepšie propagovať rivalitu medzi tímami a jazdcami. Veľké plány prichádzajú po tom, ako Formula stratila v posledných rokoch zo svojej sledovanosti a narazila na problémy s výnosmi od sponzorov.

zdroj: Financial Times a Carscoops

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  4. Dva rekordy na druhý pokus
  5. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  2. Company´s autumn in the High Tatras
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  6. Dva rekordy na druhý pokus
  7. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  8. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  9. Virtuálne sídlo v Bratislave
  10. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 895
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 994
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 9 776
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 758
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 445
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 609
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 312
  8. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 019
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 729
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 5 120

Téma: Formula 1


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zsuzsová bola aj pri podpisovej akcii, ktorá mohla pomôcť Kočnerovi vstúpiť do politiky

Vstup do politiky ohlásil kontroverzný podnikateľ vlani v lete. O mesiac neskôr začal jeho kamarát Tóth zbierať podpisy pre svoju stranu.

Dobré ráno

Dobré ráno: Zúri v Smere občianska vojna?

Hovorí sa o napätí medzi premiérom a šéfom strany Smer.

PLUS

Kde sa vzala treska, vyprážaný syr a omáčka uho

Ako vznikli ikonické pokrmy socializmu.

Neprehliadnite tiež

Renault Megane R.S. dospel, ale baviť sa nezabudol

Systém 4Control sa osvedčil aj v najostrejšej verzii.

Stratili ste doklady k autu? Ako si ich vybaviť

Keď niektoré nájdete, nestrácajú platnosť.

Podcast Za volantom

Za volantom: Oplatí sa auto v plnej výbave alebo drahé auto základnej?

Auto nikdy nie je racionálna kúpa.