Seat modernizáciou Leon nezmenil a nezariskoval ako Škoda s Octaviou

Prostredníctvom galérie sa vraciame k prvej jazde na modernizovanom Seate Leon.

(Zdroj: Michal Švančara)

Keď je niečo úspešné, netreba to kaziť. Z tohto zrejme vychádzali v španielskej automobilke pri modernizovaní Seatu Leon tretej generácie. Aj preto žiadne zásadné “novotvary“ na aute nenájdeme.

Tento postup je v rozpore so stratégiou Škody v prípade faceliftovanej Octavie. Český výrobca na rozdiel od sesterskej automobilky stavil na odvážny tvar prednej masky, ktorá nebola vo všeobecnosti pozitívne prijatá.

Vynovený Leon si zachoval všetko dobré, čo prinášal. Odhlučnenie, komfort, aj schopnosti motora naše očakávanie počas prvej jazdy naplnili.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Prvá jazda: Seat výrazne Leon nezmenil a už prezradil jeho cenu

Ak Seatu môžeme niečo vyčítať, tak sterilný pocit z jazdy. Žiadne emócie navyše netreba očakávať, na druhej strane Leon z radu koncernových vozidiel vytŕča dizajnom.

Najväčší pokrok v prípade Leonu badať na technológiách a konkrétne na možnostiach spárovania multimediálneho systému s inteligentným telefónom. Novinky v tejto oblasti dedil po modeli Ateca.

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Slovensko.sk bude vyzerať ako gmail. Toto sú nové e-schránky

Eseročky budú mať povinne aktivované schránky od júla. Za služby evidencie vozidiel sa bude dať zaplatiť kartou.

KOMENTÁRE

Prečo je nevyhnutná vojna Facebooku a Bruselu

Padol prvý výstrel v regulačnej vojne.

EKONOMIKA

Brusel vyšetruje dotácie pre Jaguar v Nitre. Môžu Briti odísť?

Druhá Ficova vláda odklepla stimuly 125 miliónov.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Je predbiehanie sprava problémom, alebo následkom problému? (riešenie)

Veľké rozdiely medzi rýchlosťami áut sú príčinou nehôd.

Dopravná hádanka: Je predbiehanie sprava problémom, alebo následkom problému?

Veľké rozdiely medzi rýchlosťami áut sú príčinou nehôd.

Bratislavský VW up! dostane športovú verziu GTI

So 115 konskými silami má byť poctou pôvodnému Golfu GTI.