Seat modernizáciou Leon nezmenil a nezariskoval ako Škoda s Octaviou

Prostredníctvom galérie sa vraciame k prvej jazde na modernizovanom Seate Leon.

(Zdroj: Michal Švančara)

Keď je niečo úspešné, netreba to kaziť. Z tohto zrejme vychádzali v španielskej automobilke pri modernizovaní Seatu Leon tretej generácie. Aj preto žiadne zásadné “novotvary“ na aute nenájdeme.

Tento postup je v rozpore so stratégiou Škody v prípade faceliftovanej Octavie. Český výrobca na rozdiel od sesterskej automobilky stavil na odvážny tvar prednej masky, ktorá nebola vo všeobecnosti pozitívne prijatá.

Vynovený Leon si zachoval všetko dobré, čo prinášal. Odhlučnenie, komfort, aj schopnosti motora naše očakávanie počas prvej jazdy naplnili.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Prvá jazda: Seat výrazne Leon nezmenil a už prezradil jeho cenu

Ak Seatu môžeme niečo vyčítať, tak sterilný pocit z jazdy. Žiadne emócie navyše netreba očakávať, na druhej strane Leon z radu koncernových vozidiel vytŕča dizajnom.

Najväčší pokrok v prípade Leonu badať na technológiách a konkrétne na možnostiach spárovania multimediálneho systému s inteligentným telefónom. Novinky v tejto oblasti dedil po modeli Ateca.

Téma: Galéria


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Milióny na štadióny míňajú svoj cieľ

V Košiciach má v roku 2019 vďaka štátnej dotácii stáť nový futbalový štadión. Klub však skrachoval, a je otázne, kto na ňom bude hrať.

KOMENTÁRE

Vláda sa futbalu vysmieva rovno do tváre

Štadión s licenciou UEFA jednoducho netreba, lebo nemá využitie.

Neprehliadnite tiež

Veteránistov pod Tatrami neodradilo počasie

Na Ružomberskej ruži sa zišlo 142 posádok.

Prieskum: Nové autá sú najspoľahlivejšie, aké kedy boli

Zákazníkov hnevá autorádio aj adaptívny tempomat.

Tesla najala Slováka ako šéfa pre systém Autopilot

Priamym nadriadeným Andreja Karpathyho bude Elon Musk.

Airbus vyvíja lietajúci taxík. Ukázal, ako si predstavuje prepravu budúcnosti

Projekt Vahana ukazuje spôsob, ako si Airbus predstavuje budúcnosť mestskej premávky.