Seat modernizáciou Leon nezmenil a nezariskoval ako Škoda s Octaviou

Prostredníctvom galérie sa vraciame k prvej jazde na modernizovanom Seate Leon.

(Zdroj: Michal Švančara)

Keď je niečo úspešné, netreba to kaziť. Z tohto zrejme vychádzali v španielskej automobilke pri modernizovaní Seatu Leon tretej generácie. Aj preto žiadne zásadné “novotvary“ na aute nenájdeme.

Tento postup je v rozpore so stratégiou Škody v prípade faceliftovanej Octavie. Český výrobca na rozdiel od sesterskej automobilky stavil na odvážny tvar prednej masky, ktorá nebola vo všeobecnosti pozitívne prijatá.

Vynovený Leon si zachoval všetko dobré, čo prinášal. Odhlučnenie, komfort, aj schopnosti motora naše očakávanie počas prvej jazdy naplnili.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Prvá jazda: Seat výrazne Leon nezmenil a už prezradil jeho cenu

Ak Seatu môžeme niečo vyčítať, tak sterilný pocit z jazdy. Žiadne emócie navyše netreba očakávať, na druhej strane Leon z radu koncernových vozidiel vytŕča dizajnom.

Najväčší pokrok v prípade Leonu badať na technológiách a konkrétne na možnostiach spárovania multimediálneho systému s inteligentným telefónom. Novinky v tejto oblasti dedil po modeli Ateca.

Téma: Galéria


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Prečo Rusko stojí za Severnou Kóreou? Chce vyzerať ako veľmoc

Rusko sa na medzinárodnej scéne v posledných mesiacoch správa ako spojenec severokórejského režimu.

DOMOV

Polícia bola na koncerty extrémistov prikrátka

Koncerty extrémistov sa podľa odborníka dajú zastaviť.

Neprehliadnite tiež

Rolls-Royce predstavil nový Phantom, najtichšie auto na svete

Ôsma generácia vlajkovej lode je tichšia, silnejšia, pohodlnejšia a drahšia. Palubná doska je vyrobená zo skla.

O Ford B-Max nie je záujem. Končí bez nástupcu

Na výrobnej linke ho nahradí crossover EcoSport.