Nový Renault Mégane kombi je ako drahá tepláková súprava (test)

Vyzerá šik a je príjemný, na skutočné športovanie sa však nehodí.

Renault Mégane Grandtour GT
Páči sa nám:Výborný pomer ceny a výkonu
Anatomické sedačky a ďalšie prvky navodzujú športovú atmosféru
Importér vypočul našu kritiku prevodovky a promptne aktualizoval jej softvér
Nepáči sa nám:Oproti konkurencii menej priestoru v interiéri
Natáčanie zadných kolies zaberá veľmi náhle

Aktuálna generácia Renaultu Mégane, ktorá na náš trh prišla minulý rok, zanechala predsudky o mäkkom podvozku a nepresnej prevodovke v minulosti a kvalitou spracovania spravila veľký krok vpred. Verzia Grandtour GT pridáva ku kvalite aj vyváženejšie proporcie a trochu vzrušenia.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Pološportové" GT má spríjemniť čakanie na Mégane R.S. - skutočný hot-hatch s výkonom vysoko presahujúcim 200 koní, ktorý príde neskôr. Aj verzia GT však má v modelovom rade svoje opodstatnenie.

Zároveň akoby nám Renault len postupne ukazoval kvality Méganu. Oproti dvom hatchbackom je Grandtour GT zatiaľ najlepším Méganom, s ktorým sme sa stretli.

Kombi je vyváženejšie ako hatchback

Verzie Grandtour aj Grandcoupé (kombi a sedan) sú ešte krajšie, než klasický hatchback. Na ňom sa nám páčili výrazné svetlá prepojené s prednou maskou a tiež široký dizajn zadnej časti, no vadil nám veľký predný previs.

Kombi však má vďaka väčšiemu kufru vyváženejšie proporcie, priveľký predný previs je "dorovnaný" väčším kufrom kombíka. Ostali široké zadné svetlá aj celkovo široký "postoj" pri pohľade zozadu.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Vlhová: Moja nervozita sa dala krájať. Drobné chyby ma stáli medailu

Viem, že mám v zjazde zlozvyky zo slalomu. Robím veci, ktoré nemôžem, hovorí slovenská zjazdárka Petra Vlhová.

DOMOV

Hovorili sme s Babindolčanmi: Bohatí susedia ich prekvapili

Ľuďom v Babindole sa nepáči, ak sa o nich hovorí ako o bohatej dedine.

ŠPORT

Vlhová dosiahla životný úspech, v kombinácii skončila piata

Zlato si vyjazdila Švajčiarka Michelle Gisinová.

Neprehliadnite tiež

Rozlúčte sa s Partnerom, prichádza Peugeot Rifter

Okrem zmeny názvu prináša štýlovejší exteriér a prémiovejšiu kabínu.

Nové Volvo V60 pokračuje v tradícii rodinných kombi zo Švédska

Popri benzíne a nafte ponúkne dva plug-in hybridné motory.

Ako sa darí predajom elektromobilov v Európe? Renault poráža Nissan

Medziročne došlo v k 33-percentnému nárastu v predaji elektromobilov.

Opel Insignia Country Tourer nie je len o plastoch navyše (prvá jazda)

Zdvihnutie podvozka o 25 milimetrov je na rozbitých cestách citeľné zlepšenie.

BMW M oslavuje tridsať rokov bez strechy limitovanou edíciou

Špeciálna edícia M4 30 Jahre vznikne v počte 300 kusov, na modely z minulosti odkazuje exkluzívnymi farbami.