Nový Renault Mégane kombi je ako drahá tepláková súprava (test)

Vyzerá šik a je príjemný, na skutočné športovanie sa však nehodí.

Renault Mégane Grandtour GT
Páči sa nám:Výborný pomer ceny a výkonu
Anatomické sedačky a ďalšie prvky navodzujú športovú atmosféru
Importér vypočul našu kritiku prevodovky a promptne aktualizoval jej softvér
Nepáči sa nám:Oproti konkurencii menej priestoru v interiéri
Natáčanie zadných kolies zaberá veľmi náhle

Aktuálna generácia Renaultu Mégane, ktorá na náš trh prišla minulý rok, zanechala predsudky o mäkkom podvozku a nepresnej prevodovke v minulosti a kvalitou spracovania spravila veľký krok vpred. Verzia Grandtour GT pridáva ku kvalite aj vyváženejšie proporcie a trochu vzrušenia.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Pološportové" GT má spríjemniť čakanie na Mégane R.S. - skutočný hot-hatch s výkonom vysoko presahujúcim 200 koní, ktorý príde neskôr. Aj verzia GT však má v modelovom rade svoje opodstatnenie.

Zároveň akoby nám Renault len postupne ukazoval kvality Méganu. Oproti dvom hatchbackom je Grandtour GT zatiaľ najlepším Méganom, s ktorým sme sa stretli.

Kombi je vyváženejšie ako hatchback

Verzie Grandtour aj Grandcoupé (kombi a sedan) sú ešte krajšie, než klasický hatchback. Na ňom sa nám páčili výrazné svetlá prepojené s prednou maskou a tiež široký dizajn zadnej časti, no vadil nám veľký predný previs.

Kombi však má vďaka väčšiemu kufru vyváženejšie proporcie, priveľký predný previs je "dorovnaný" väčším kufrom kombíka. Ostali široké zadné svetlá aj celkovo široký "postoj" pri pohľade zozadu.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: V akom stave sú slovenské autobusy, ak ich nepustia do Rakúska

Aká je kvalita autobusov na cestách.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Majstra populizmu nemá kto nahradiť

Skutočný talent vie škodiť aj z opozície.

Neprehliadnite tiež

Tri omyly o milovaní v aute

Čo robíte v aute, robíte na verejnosti.

Zapnutý bezpečnostný pás môže zachrániť život. Aj v autobuse

Niektoré miesta v autobuse sú bezpečnejšie ako iné, pás je povinný na všetkých.

Tesla podvádzala v Nemecku, zákazníkov to bude stáť 4000 eur

Auto s "Cenou od" si nikto nemohol kúpiť.

So starým Zetorom do Švédska? Pre nadšenca z Čiech žiaden problém

Do Göteborgu ho čaká cesta dlhá 1300 kilometrov.