Nový Renault Mégane kombi je ako drahá tepláková súprava (test)

Vyzerá šik a je príjemný, na skutočné športovanie sa však nehodí.

Renault Mégane Grandtour GT
Páči sa nám:Výborný pomer ceny a výkonu
Anatomické sedačky a ďalšie prvky navodzujú športovú atmosféru
Importér vypočul našu kritiku prevodovky a promptne aktualizoval jej softvér
Nepáči sa nám:Oproti konkurencii menej priestoru v interiéri
Natáčanie zadných kolies zaberá veľmi náhle

Aktuálna generácia Renaultu Mégane, ktorá na náš trh prišla minulý rok, zanechala predsudky o mäkkom podvozku a nepresnej prevodovke v minulosti a kvalitou spracovania spravila veľký krok vpred. Verzia Grandtour GT pridáva ku kvalite aj vyváženejšie proporcie a trochu vzrušenia.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Pološportové" GT má spríjemniť čakanie na Mégane R.S. - skutočný hot-hatch s výkonom vysoko presahujúcim 200 koní, ktorý príde neskôr. Aj verzia GT však má v modelovom rade svoje opodstatnenie.

Zároveň akoby nám Renault len postupne ukazoval kvality Méganu. Oproti dvom hatchbackom je Grandtour GT zatiaľ najlepším Méganom, s ktorým sme sa stretli.

Kombi je vyváženejšie ako hatchback

Verzie Grandtour aj Grandcoupé (kombi a sedan) sú ešte krajšie, než klasický hatchback. Na ňom sa nám páčili výrazné svetlá prepojené s prednou maskou a tiež široký dizajn zadnej časti, no vadil nám veľký predný previs.

Kombi však má vďaka väčšiemu kufru vyváženejšie proporcie, priveľký predný previs je "dorovnaný" väčším kufrom kombíka. Ostali široké zadné svetlá aj celkovo široký "postoj" pri pohľade zozadu.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Sakovú vytiahol na ministerstvo bývalý manžel, Kaliňákov kamarát

K aktivitám nádejnej ministerky vnútra sa Alexander Sako nevyjadruje. Sám je v niekoľkých verejných funkciách.

DOMOV

Dobré ráno: Fico s Kaliňákom sa vysmiali protestom aj prezidentovi

Saková je Kaliňákov, teda náš človek.

KOMENTÁRE

Saková je ďalší výkrik zúfalstva

Čím skôr však bude Saková vo funkcii, tým skôr bude môcť vláda žať politické plody svojho rozhodnutia.

SVET

Telo novinárky rozštvrtil, ako vrah sa necíti. Dána odsúdia

Amatérsky vynálezca môže v ostro sledovanom procese dostať doživotie.

Neprehliadnite tiež

Začína sa bratislavský autosalón. Čo sa oplatí vidieť?

Okrem noviniek vyrábaných na Slovensku zaujme aj výkonnými športiakmi a elektromobilmi.

Elektrický Volkswagen I.D. R zrýchľuje lepšie ako Formula

Špeciál sa dostane na stovku za 2,25 sekundy, chystá sa pokoriť legendárne preteky do vrchu v rekordnom čase.

Odborníci: Tesla spravila rovnaké chyby ako automobilky v osemdesiatych rokoch

Tesla sa nepoučila a príliš sa spoliehala na robotov.

Kupujeme ojazdené auto: Na čo si dať pozor, aby ste neskončili pri opravenom vraku?

Celý proces si vyžaduje dostatok času, bystré oko a radu odborníka.

Škoda Kodiaq Sportline a Scout: Keď obyčajné SUV nestačí (test)

Záujemcovia o Kodiaq dostali šancu sa viac odlíšiť, športové ani terénne vlastnosti sa však nezmenili.