SME
Nedeľa, 21. apríl , 2019

Nový Renault Mégane kombi je ako drahá tepláková súprava (test)

Vyzerá šik a je príjemný, na skutočné športovanie sa však nehodí.

Renault Mégane Grandtour GT
Páči sa nám:Výborný pomer ceny a výkonu
Anatomické sedačky a ďalšie prvky navodzujú športovú atmosféru
Importér vypočul našu kritiku prevodovky a promptne aktualizoval jej softvér
Nepáči sa nám:Oproti konkurencii menej priestoru v interiéri
Natáčanie zadných kolies zaberá veľmi náhle

Aktuálna generácia Renaultu Mégane, ktorá na náš trh prišla minulý rok, zanechala predsudky o mäkkom podvozku a nepresnej prevodovke v minulosti a kvalitou spracovania spravila veľký krok vpred. Verzia Grandtour GT pridáva ku kvalite aj vyváženejšie proporcie a trochu vzrušenia.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Pološportové" GT má spríjemniť čakanie na Mégane R.S. - skutočný hot-hatch s výkonom vysoko presahujúcim 200 koní, ktorý príde neskôr. Aj verzia GT však má v modelovom rade svoje opodstatnenie.

Zároveň akoby nám Renault len postupne ukazoval kvality Méganu. Oproti dvom hatchbackom je Grandtour GT zatiaľ najlepším Méganom, s ktorým sme sa stretli.

Kombi je vyváženejšie ako hatchback

Verzie Grandtour aj Grandcoupé (kombi a sedan) sú ešte krajšie, než klasický hatchback. Na ňom sa nám páčili výrazné svetlá prepojené s prednou maskou a tiež široký dizajn zadnej časti, no vadil nám veľký predný previs.

Kombi však má vďaka väčšiemu kufru vyváženejšie proporcie, priveľký predný previs je "dorovnaný" väčším kufrom kombíka. Ostali široké zadné svetlá aj celkovo široký "postoj" pri pohľade zozadu.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

Vedie Linku pre týrané ženy: Volajú nám aj také, ktoré partner týra desiatky rokov

Mária Víteková vraví, že ženy nemôžu nútiť, aby násilníkov opustili.

Mária Víteková vedie Národnú linku pre ženy zažívajúce násilie.
Tibor Gašpar, bývalý policajný prezident.

Extrémne výkony v práci majú aj odvrátenú stranu

IT architekti a piloti sú podľa Profesia.sk na Slovensku najlepšie platení.

Daniel Buchta.
Boris Kollár.

Neprehliadnite tiež

Suzuki Vitara 1,4 vs. 1,0 Boosterjet
Ilustračné foto.

Automobilka Karma si trúfa na Európu. S talianskym dizajnom

Pod kapotou je aj trojvalec na dobíjanie batérií.

Podcast Za volantom nebude niekoľko mesiacov vychádzať pravidelne

Témy sa budú ďalej objavovať v ostatných podcastoch

Podcast Za volantom, logo.

Nový Opel Corsa ukázal prvý detail. Čo vieme?

Technológiu bude zdielať s Peugeotom 208.

Skelet nového Opelu Corsa