SME
Sobota, 27. február, 2021 | Meniny má AlexanderKrížovkyKrížovky

Nový Renault Mégane kombi je ako drahá tepláková súprava (test)

Vyzerá šik a je príjemný, na skutočné športovanie sa však nehodí.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Renault Mégane Grandtour GT
Páči sa nám:Výborný pomer ceny a výkonu
Anatomické sedačky a ďalšie prvky navodzujú športovú atmosféru
Importér vypočul našu kritiku prevodovky a promptne aktualizoval jej softvér
Nepáči sa nám:Oproti konkurencii menej priestoru v interiéri
Natáčanie zadných kolies zaberá veľmi náhle

Aktuálna generácia Renaultu Mégane, ktorá na náš trh prišla minulý rok, zanechala predsudky o mäkkom podvozku a nepresnej prevodovke v minulosti a kvalitou spracovania spravila veľký krok vpred. Verzia Grandtour GT pridáva ku kvalite aj vyváženejšie proporcie a trochu vzrušenia.

"Pološportové" GT má spríjemniť čakanie na Mégane R.S. - skutočný hot-hatch s výkonom vysoko presahujúcim 200 koní, ktorý príde neskôr. Aj verzia GT však má v modelovom rade svoje opodstatnenie.

Zároveň akoby nám Renault len postupne ukazoval kvality Méganu. Oproti dvom hatchbackom je Grandtour GT zatiaľ najlepším Méganom, s ktorým sme sa stretli.

Kombi je vyváženejšie ako hatchback

Verzie Grandtour aj Grandcoupé (kombi a sedan) sú ešte krajšie, než klasický hatchback. Na ňom sa nám páčili výrazné svetlá prepojené s prednou maskou a tiež široký dizajn zadnej časti, no vadil nám veľký predný previs.

Kombi však má vďaka väčšiemu kufru vyváženejšie proporcie, priveľký predný previs je "dorovnaný" väčším kufrom kombíka. Ostali široké zadné svetlá aj celkovo široký "postoj" pri pohľade zozadu.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4UGY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4UGY na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Renault

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Riaditeľ národnej protizločineckej jednotky NAKA Branislav Zurian.

Svedčí proti nemu bývalý námestník SIS Boris Beňa.

8 h

Ktorá stratégia je tá správna?

9 h

Rok od prvého prípadu zaznamenali takmer dvadsaťtisíc mŕtvych.

5 h
Robbie Williams.

Michael Gracey napísal scenár z osobných rozhovorov.

25. feb

Neprehliadnite tiež

BMW 545e xDrive

Pohon v tomto aute dokáže zaujať aj zarytých odporcov.

25. feb
McLaren Artura

Prevodovka nového superšportu nemá spiatočku.

25. feb
Nové logo Peugeot.

Prvýkrát firma použila logo s levom v roku 1847.

25. feb
Maskovaná Škoda Fabia

Známe sú už motory aj rozmery auta.

25. feb