SME
Sobota, 25. september, 2021 | Meniny má VladislavKrížovkyKrížovky

Hyundai i30 nás zaujal tým, aký je nezaujímavý (test)

Hatchback pokojne znesie porovnanie s najlepšími v segmente.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Hyundai i30 1,4 T-GDi 7DCT
Páči sa námVýborne nastavený podvozok a kultivované správanie
Tichý motor
Správanie asistenčných systémov
Nepáči sa námOspalé reakcie prevodovky
Medzigeneračný skok v cene

Nebolo to tak dávno, čo Hyundai a Kia mali povesť áut, ktoré poskytovali sedemdesiat percent toho, čo európska konkurencia - za sedemdesiat percent jej ceny. Kto sa zmieril s nekvalitným interiérom, nevýraznými motormi a nevyberaným i jazdnými vlastnosťami, mohol si kúpiť nové auto za výhodnú cenu.

Všetko sa zmenilo v roku 2006, kedy na trh prišla prvá generácia Kie Cee'd. Ten sa - spolu so sesterským Hyundaiom i30, ktorý prišiel o rok neskôr - začal skloňovať v tých istých vetách a článkoch, ako autá zavedených európskych značiek.

Sebaistotu koncernových súrodencov Hyundai/Kia demonštrovalo aj to, akú záruku začali dávať na svoje autá - 5, respektíve 7 rokov - čo je aj na dnešnú dobu veľmi atraktívna ponuka. Pred desiatimi rokmi to bola priam ohromná vec.

Nový Hyundai i30 sa už môže s konkurenciou spokojne porovnávať. Nebojíme sa povedať, že modely zavedených značiek už po mnohých stránkach poráža.

Konzervatívny vzhľad osloví

Minulá generácia Hyundaiu i30 nás dizajnom nikdy nechytila za srdce - problém sme videli v zvláštnej linke na prednom blatníku, ktorá autu dávala výrazne "kórejský" charakter. Novinka je na tom podstatne lepšie.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4V23 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4V23 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Hlasovanie poštou sa už začalo.

Otázky a odpovede o voľbách v Nemecku.


24 h
Ilustračné foto.

Časť D4/R7 sprístupnia o týždeň.


22 h
Miroslav Kollár na tlačovej konferencii po zvolení za predsedu strany Spolu.

Vo voľbách na sneme strany porazil Juraja Hipša.


TASR a 1 ďalší 11 h
Thajská vláda plánuje zriadiť centrum na boj proti neovereným správam na sociálnych médiách.

Dokedy sa chceme prizerať, ako nám lži na internete zabíjajú spoluobčanov?


Martin Klus 24. sep

Neprehliadnite tiež

Peugeot 308

Silnejší motor má jedine plug-in hybrid.


24. sep
Toyota Mirai a tankovanie vodíka.

Prvá z nich bude medzi Handlovou a Prievidzou.


23. sep
Volkswagen Caddy California

Jazdí s podobným komfortom ako Golf.


21. sep
Mercedes-Benz AMG GT63 S E Performance 4-Door

Od roku 2025 bude mať výrobca nové platformy len elektrické.


20. sep
Skryť Zatvoriť reklamu