SME

Seat príde na trh s novým SUV

Nové SUV bude o segment vyššie nad modelom Ateca a bude novou vlajkovou loďou značky Seat.

Seat v rámci výročnej správy ohlásil príchod nového SUV.Seat v rámci výročnej správy ohlásil príchod nového SUV. (Zdroj: Seat)

BRATISLAVA. Španielska značka posilní svoju produktovú ofenzívu, odštartovanú modelom Ateca, uvedením tretieho modelu SUV na trh.

Toto nové SUV, budúca značková loď Seatu, bude figurovať vo vyššom segmente nad úspešným modelom Ateca a bude sa vyrábať od roku 2018 v dvoch verziách – s 5 alebo 7 sedadlami.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predseda predstavenstva Seatu Luca de Meo je s novým modelom SUV spokojný. Ako sa sám vyjadril: „Tento automobil nám získa nových zákazníkov, zlepší imidž našej značky a bude mať výrazný vplyv na našu tvorbu zisku.“

SkryťVypnúť reklamu

Seat chce využiť závody koncernu

Toto SUV je navrhnuté v Barcelone a bude sa vyrábať v Nemecku. Podľa slov Luca de Meu „výroba nového SUV vo Wolfsburgu, v materskom závode Volkswagen, upevní väzbu medzi značkou Seat a koncernom Volkswagen.“

Ešte predtým Seat začne v druhom polroku tohto roka predávať model Arona, kompaktný crossover, ktorý sa bude vyrábať v závode Martorell na rovnakej technickej báze ako Ibiza piatej generácie.

Nové SUV značky Seat predĺži modelovú ofenzívu za rok 2017 a prispeje k ďalšiemu zlepšeniu finančných výsledkov spoločnosti v najbližších rokoch. Preto bol nový model ohlásený v rámci prezentácie výročnej správy SEAT.

Historický okamih pre španielsku automobilku

Spoločnosť v roku 2016 dosiahla s operatívnym ziskom 143 miliónov eur najlepší výsledok vo svojej histórii a celosvetovo za minulý rok predala takmer 410 000 vozidiel.

SkryťVypnúť reklamu

Vďaka rozšíreniu a obnoveniu svojej modelovej palety chce Seat zvýšiť pokrytie trhu v Európe z 53 % na 72 % a dodať nový impulz svojmu odbytu. V januári a februári tohto roka vzrástol počet celosvetovo predaných vozidiel Seat o 13,6 % na celkovo 64 000 vozidiel.

Okrem toho je Seat s nárastom registrácií o 20 % na začiatku roka najrýchlejšie rastúcou značkou v Európe.

SUV
Odoberať tému

Súvisiace témy: Seat
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  2. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  3. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  5. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  6. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  7. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 16 995
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 846
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 6 196
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 435
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 4 068
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 631
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 215
  8. Maratónska kampaň, ktorú nebudeme vidieť, ale budeme o nej počuť 1 830
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XX
  2. Radoslav Záhumenský: Vodná nádrž na Kysuciach ukrýva príbeh dvoch zatopených obcí. Poznáte jej pravú tvár?
  3. Zuzana Pelaez: O šialenej slovenskej Veľkej noci a o tých zahraničných, nepornografických.
  4. Milan Srnka: „Škaredý Ovečkin“, legenda kolaborujúca s vojnovým zločincom
  5. Emil Sútor : Čo je sójový lecitín a prečo ho nájdete v čokoláde?
  6. Anton Lisinovič: Recenzia: Setkání se smrtí (kniha)
  7. Martin Eštočák: Zdražie parkovanie v Prešove o 100 %? Návrh, ktorý zatiaľ neprešiel, no občania by mali byť v strehu
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 028
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 73 022
  3. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 43 029
  4. Rado Surovka: Raši dostal padáka 38 399
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 043
  6. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 119
  7. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 18 243
  8. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 586
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business
SkryťZatvoriť reklamu