Seat Leon po facelifte vie sám jazdiť v zápche (test)

Krajší súrodenec Octavie a Golfu dostal aj elegantnú verziu.

Seat Leon ST 1,4 TSI ACT 7-DSG Xcellence
Páči sa námTichý motor výborne zladený s prevodovkou
Dizajn exteriéru, interiéru a najmä svetiel
Otočný "potenciometer" na ovládanie hlasitosti (Golf aj Octavia dostali dotykové tlačidlá)
Nepáči sa námMalé spätné zrkadlá
Konkurencia sa na nerovnostiach správa lepšie

V priebehu pár mesiacov koncern Volkswagen modernizoval všetky svoje modely nižšej strednej triedy - Golf, Audi A3, Škodu Octaviu aj Seat Leon. Práve posledný menovaný stojí tak trochu v tieni svojich - na našom trhu známejších - súrodencov.

Pritom aj Leon má čo ponúknuť. V rodine je ten najkrajší a má najšportovejší, emotívny (chcelo by sa povedať, španielsky) charakter. Za posledné tri roky bol Leon najpredávanejším modelom Seatu.

S faceliftom dostal Leon nové motory, asistenčné systémy a bohatšiu výbavu, aby "dobehol" konkurenciu a oslovil širšiu skupinu zákazníkov.

Športovo alebo elegantne - môžete si vybrať

Súčasná generácia Seatu Leon je na trhu od roku 2012, no na dizajne jej vek nebadať. Výrazné, ostré hrany a "zamračený" pohľad vyzerajú stále výborne.

Modernizácia priniesla len kozmetické zmeny exteriéru - iný je tvar a výplň prednej masky a nárazníkov a grafika svetiel, zmenila sa ponuka farieb a tvarov kolies. Nová fialová metalíza vyzerá naživo pri ideálnom osvetlení výborne, no ťažko sa fotí.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Valach: Ak Petrovi niekto nepomáha a potom ho prešprintuje, divák to vidí

Dva roky za sebou priviedol Ján Valach ako tréner mužskej reprezentácie Petra Sagana k titulu majstra sveta.

DOMOV

Na smrti trojročného chlapca má podiel nemocnica, zle ho liečila

Úrad zistil, že nitrianska nemocnica v liečbe chlapca pochybila.

KULTÚRA

Argentínsky kritik pre SME: Slováci, zostaňte takí, akí ste

Prestížne americké médiá chvália Učiteľku.

Neprehliadnite tiež

Šéf marketingu BMW Ian Robertson: Ďalšiu Čínu už na Zemi nenájdeme

Pre Jozefa Kabaňa majú v BMW prichystané veľké výzvy.

Anketa o Svetové auto roka 2018 sa ponesie v znamení SUV

Posledný ročník vyhral Jaguar F-Pace, tento rok SUV tvoria viac než polovicu nominovaných.

Budúcnosť podľa Audi? Umelá inteligencia s empatiou

Vo Frankfurte sme okrem sériových modelov v stánku Audi mohli vidieť aj dva elektrické autonómne koncepty.

BMW X5 prekonáva konkurenciu silným dieselom (test)

Najlepšie veľké SUV na cesty pochádza z Mníchova.