Seat Leon po facelifte vie sám jazdiť v zápche (test)

Krajší súrodenec Octavie a Golfu dostal aj elegantnú verziu.

Seat Leon ST 1,4 TSI ACT 7-DSG Xcellence
Páči sa námTichý motor výborne zladený s prevodovkou
Dizajn exteriéru, interiéru a najmä svetiel
Otočný "potenciometer" na ovládanie hlasitosti (Golf aj Octavia dostali dotykové tlačidlá)
Nepáči sa námMalé spätné zrkadlá
Konkurencia sa na nerovnostiach správa lepšie

V priebehu pár mesiacov koncern Volkswagen modernizoval všetky svoje modely nižšej strednej triedy - Golf, Audi A3, Škodu Octaviu aj Seat Leon. Práve posledný menovaný stojí tak trochu v tieni svojich - na našom trhu známejších - súrodencov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Pritom aj Leon má čo ponúknuť. V rodine je ten najkrajší a má najšportovejší, emotívny (chcelo by sa povedať, španielsky) charakter. Za posledné tri roky bol Leon najpredávanejším modelom Seatu.

S faceliftom dostal Leon nové motory, asistenčné systémy a bohatšiu výbavu, aby "dobehol" konkurenciu a oslovil širšiu skupinu zákazníkov.

Športovo alebo elegantne - môžete si vybrať

Súčasná generácia Seatu Leon je na trhu od roku 2012, no na dizajne jej vek nebadať. Výrazné, ostré hrany a "zamračený" pohľad vyzerajú stále výborne.

Modernizácia priniesla len kozmetické zmeny exteriéru - iný je tvar a výplň prednej masky a nárazníkov a grafika svetiel, zmenila sa ponuka farieb a tvarov kolies. Nová fialová metalíza vyzerá naživo pri ideálnom osvetlení výborne, no ťažko sa fotí.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4VW5 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4VW5 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Hlavné správy zo Sme.sk

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: V akom stave sú slovenské autobusy, ak ich nepustia do Rakúska

Aká je kvalita autobusov na cestách.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Majstra populizmu nemá kto nahradiť

Skutočný talent vie škodiť aj z opozície.

Neprehliadnite tiež

Tri omyly o milovaní v aute

Čo robíte v aute, robíte na verejnosti.

Zapnutý bezpečnostný pás môže zachrániť život. Aj v autobuse

Niektoré miesta v autobuse sú bezpečnejšie ako iné, pás je povinný na všetkých.

Tesla podvádzala v Nemecku, zákazníkov to bude stáť 4000 eur

Auto s "Cenou od" si nikto nemohol kúpiť.

So starým Zetorom do Švédska? Pre nadšenca z Čiech žiaden problém

Do Göteborgu ho čaká cesta dlhá 1300 kilometrov.