Škoda prestala vyrábať Fabie so štvorvalcami, ponúka trojvalec 1,0 TSI

Motor má vyšší výkon a nižšiu spotrebu ako doterajší motor.

Škoda Fabria vo verzii Monte Carlo.(Zdroj: Škoda)

BRATISLAVA. Móda downsizingu, čiže zmenšovaniu objemu motora, sa nevyhla ani najpredávanješiemu autu na Slovensku. Do ponuky motorov Škody Fabia prichádza trojvalec 1,0 TSI, ktorý nahradí doterajší štvorvalcový motor 1,2 TSI.

Litrový trojvalec s turbom a výkonom 110 koní (81 kW) sa tak stane najsilnejšou pohonnou jednotkou, akú si do Fabie môžete objednať.

Motor je dostupný aj s nižším výkonom 95 koní (70 kW). Slabšia verzia je skombinovaná s päťstupňovým manuálom, silnejšia so šesťstupňovou manuálnou alebo sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou.

Oproti dotrerajšiemu motoru 1,2 TSI, ktorý bol tiež dostupný v dvoch výkonoch, má slabší trojvalec o päť koní viac, silnejší o 25 Newtonmetrov viac. Jednoliter je tiež o desať kíl ľahší a spotrebuje o šesť percent menej paliva - udávaná spotreba s manuálom je 4,4 litra na sto kilometrov.

Škoda Fabia I,0 TSI začína na cene 10 810 eur, za kombi sa pripláca 600 eur. Pre prvých záujemcov pripravila Škoda "turbo bonus" vo výške 500 eur, ako aj ďalšie výhody.

Okrem motora 1,0 TSI ostáva v ponuke Fabie atmosférický trojvalcový benziňák 1,0 MPI a trojvalcový turbodiesel 1,4 TDI.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  3. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  4. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  5. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  6. Kam do tepla v januári?
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  8. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  10. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa
  1. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  2. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  3. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  6. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  7. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  8. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  9. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  10. Najinzerovanejšie zánovné auto roku 2017? Mnohých to prekvapí
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 15 982
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 949
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 4 639
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 966
  5. Kam do tepla v januári? 2 498
  6. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 381
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 357
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 232
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 315
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život 1 101

Téma: Škoda


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Diskriminácia, sťažujú sa veriaci na nový poplatok za sobáš

Za cirkevný sobáš sa doteraz matričný poplatok neplatil, kresťanským aktivistom sa jeho zavedenie nepáči. Ministerstvo vnútra im sľubuje stretnutie.

DOMOV

Dobré ráno: Kto je Harabin a kto ho chce za prezidenta

Konšpirácie už nestačia, Harabina chcú za prezidenta

KOMENTÁRE

Profesionálni kresťania objavili novú diskrimináciu

Úrady si účtujú poplatok za akýsi administratívny úkon.

KOMENTÁRE

Harabin je šašo, nebezpečný bude Kotleba

Kotleba nemá čo prehrať, s hanbou neodíde, môže len oživiť svoj kapitál.

Neprehliadnite tiež

V Kalifornii dostanú autá digitálne evidenčné tabuľky

Okrem povinných údajov môžu zobrazovať aj reklamu.

V Európe sa vlani predalo vyše 15 miliónov áut, prvýkrát za desať rokov

Predaje rástli v Taliansku a Španielsku, Británia prepadla.

Fisker sa po bankrote vracia. Trúfa si na Teslu aj nemeckú prémiu

Zákazníkov priláka netradičným otváraním dverí aj rýchlym nabíjaním.

Športový Peugeot potrebuje pevnú ruku skúseného vodiča (test)

Modelu 308 GTi chýba šťava, ale nie rýchlosť.