Modernizovaný Peugeot 308 dostal osemstupňový automat

Systém štart-stop s ňou funguje až do rýchlosti 20 km/h.

(Zdroj: Peugeot)

PARÍŽ, BRATISLAVA. "Asertívnu maska chladiča", "úžasne hladká kapota", nové motory a nové technológie. To sú kľúčové novinky faceliftovaného modelu 308 - aspoň podľa tlačovej správy.

Model vo veľkosti Golfu je na trhu od roku 2013, drobná modernizácia je teda na mieste. Po novom má auto nárazník s väčšími nasávacími otvormi, masku s výraznejším chrómovým lemom a prepracovaný dizajn svetiel.

V interiéri našla miesto dotyková obrazovka systému i-Cockpit, ktorá nahrádza staršie dotykové ovládanie, ktoré bolo častým terčom kritiky. Môžete si k nej tiež pripojiť smartfón pomocou technológií Mirrorlink, Android Auto aj Apple Carplay.

Článok pokračuje pod video reklamou

Facelift neobišiel ani asistenčné systémy. Núdzovému brzdenie a upozornenie pred opustením jazdného pruhu sme videli už v modeli 3008. K tomu sa pridáva aj adaptívny tempomat, ktorý - po prvý raz v rámci koncernu PSA - dokáže auto spomaliť až do zastavenia a opäť sa s ním rozbehnúť.

Prečítajte si tiež: TEST: Porovnali sme dve verzie Peugeotu 3008 a vyskúšali Grip Control

Premiéru v 308 má nový naftový motor BlueHDi 130 S&S s objemom1,5 litra a výkonom 130 koní. 180-koňový naftový dvojliter v pološportovej verzii GT môže byť po novom skombinovaný s osemstupňovým automatom japonskej značky Aisin.

Všetky motory spĺňajú najnovšie emisné normy Euro 6.c.

Peugeot 308 ostáva v ponuke ako päťdverový hatchback aj kombi, vo výbavách Access, Active, Allure, GT Line, pološportovej GT and športovej GTi s 1,6-litrovým turbomotorom s výkonom 270 koní.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  3. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Dva rekordy na druhý pokus
  9. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  10. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  5. Company´s autumn in the High Tatras
  6. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  7. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 31 882
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 23 976
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 994
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 748
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 619
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 636
  8. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 489
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 104
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 494

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zo súdu zmizla veľká časť spisu ku Kočnerovej kauze Technopol Servis

Zmiznutie predĺži súdny proces a známi Mariana Kočnera tak budú dlhšie ovládať vytunelovaný majetok.

Stĺpček Beaty Balogovej

Aktivity bývalých siskárov nie sú variáciou slobody slova

Tóth ukázal, aký mizerný je "analytik".

Neprehliadnite tiež

Golf GTI prišiel pred vyše 40 rokmi, najrýchlejšia verzia je za dverami

Komu sa GTI málilo, mohol mať Golfa aj s poriadnym šesťvalcom.

Renault Megane R.S. dospel, ale baviť sa nezabudol

Systém 4Control sa osvedčil aj v najostrejšej verzii.