Peugeot omladil lacný sedan 301, populárny taxík (prvá jazda)

Na interiéri sa možno šetrilo až príliš.

(Zdroj: Michael Kasarda)

Hovorí sa, že Európania tradične preferujú hatchbacky a kombi, zvyšok sveta, naopak, sedany. Sedany majú väčší objem kufra; autá s veľkým otvorom batožinového priestoru sú, naopak, praktickejšie, ak chcete prevážať väčšie predmety.

Občas sa však aj u nás nejaký sedan udomácni - dôležité je, aby ponúkol čo najlepší pomer ceny a výkonu. V minulosti sa popularite tešili Renault Thalia, neskôr Renault Fluence.

Renaulty vystriedal Peugeot 301, sedan, ktorý automobilka navrhla "pre celý svet". Tým Peugeot myslí hlavne rozvojové krajiny mimo Európy.

Jednoduché, odolné a priestranné auto si však obľúbili slovenské rodiny aj firemní zákazníci s vysokými nárokmi na autá.

Tristojednotka nedávno prešla modernizáciou, ktorá priniesla drobné zmeny. Sedan dostal upravený vzhľad, nový motor a novú dotykovú obrazovku.

Nápis Peugeot už nie je v tieni kapoty

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Andrej Kiska: Problém Rómov neriešime a tvárime sa ako pštrosy

Prezident hovorí, že ak je politik presvedčený, že korupcia neexistuje, nemá čo robiť na svojom mieste.

EKONOMIKA

Ponuka Volkswagenu je blízko očakávaní odborov. Prečo štrajk pokračuje

Pri najnižšom plate chýbajú štyri eurá.

ŠPORT

Macedónsko udržalo šance Slovákov, Portugalci nepostúpia

Portugalci potrebovali vyhrať o tri góly.

KOMENTÁRE

Volkswagen môže byť pilotom zmien na pracovnom trhu

Spoločnosť pre jeden štrajk určite neodíde.

Neprehliadnite tiež

Prieskum: Nové autá sú najspoľahlivejšie, aké kedy boli

Zákazníkov hnevá autorádio aj adaptívny tempomat.

Tesla najala Slováka ako šéfa pre systém Autopilot

Priamym nadriadeným Andreja Karpathyho bude Elon Musk.

Airbus vyvíja lietajúci taxík. Ukázal, ako si predstavuje prepravu budúcnosti

Projekt Vahana ukazuje spôsob, ako si Airbus predstavuje budúcnosť mestskej premávky.

Jaguar ukázal prvý detail nového SUV E-Pace

Briti pokračujú v útoku na segment SUV, čoskoro predstavia ďalší model.