Opel znižuje počet elektrických Ampér na európsky trh

Opel pritom v januári informoval, že tento rok dodá do Európy väčší počet automobilov s elektrickým pohonom vyrobených v USA.

Opel Ampera-e(Zdroj: Opel)

RÜSSELSHEIM, BRATISLAVA. Opel, nemecká dcéra koncernu General Motors, v januári informoval, že tento rok dodá na európsky trh väčší počet automobilov s elektrickým pohonom vyrobených v USA.

Situácia sa medzičasom výrazne zmenila. Vedenie Opela dnes oznámilo, že počet vozidiel Ampera-E bude do konca roka k dispozícii len asi 40. Pritom má firma v Nemecku takmer 2400 predajní.

Autá si súkromné osoby nebudú môcť kúpiť. V autopredajniach sa môžu len zaevidovať, že si chcú vozidlo zobrať na lízing. Pre veľkých zákazníkov vytvorí samostatný rezervačný systém.

Článok pokračuje pod video reklamou

Potenciálni záujemcovia o Ampery-E, ktoré majú veľký akčný rádius, musia prejaviť veľkú trpezlivosť. K elektroautám sa dostanú najskôr na sklonku roku 2018 alebo na jar 2019.

Vedenie Opela vraj rokuje so svojou americkou centrálou a žiada ju, aby pre európsky trh uvoľnila viac elektroáut.

Prečítajte si tiež: Opel Ampera-e má na jedno nabitie prejsť z Bratislavy do Košíc, lepšie mu je v meste (prvá jazda)

Ampera-E sa montuje v Spojených štátoch a je prakticky totožná s modelom GM Bolt. Ten sa začal predávať v Amerike v decembri 2016 a kúpilo si ho už do 5 000 záujemcov.

Ampera-E sa začne v Európe prednostne predávať v Nórsku, kde sú na kontinente najvyššie štátne subvencie a početné výhody pre ich majiteľov.

Výroba elektroáut v Rüsselsheime nie je istá. GM chce predať Opel francúzskej spoločnosti PSA do konca tohto roku.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  3. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Dva rekordy na druhý pokus
  9. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  10. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  5. Company´s autumn in the High Tatras
  6. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  7. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 31 882
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 23 976
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 994
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 748
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 619
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 636
  8. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 489
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 104
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 494

Téma: Osobné dodávky


Článok je zaradený aj do ďalších tém Nemecko

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zo súdu zmizla veľká časť spisu ku Kočnerovej kauze Technopol Servis

Zmiznutie predĺži súdny proces a známi Mariana Kočnera tak budú dlhšie ovládať vytunelovaný majetok.

Stĺpček Beaty Balogovej

Aktivity bývalých siskárov nie sú variáciou slobody slova

Tóth ukázal, aký mizerný je "analytik".

Neprehliadnite tiež

Golf GTI prišiel pred vyše 40 rokmi, najrýchlejšia verzia je za dverami

Komu sa GTI málilo, mohol mať Golfa aj s poriadnym šesťvalcom.

Renault Megane R.S. dospel, ale baviť sa nezabudol

Systém 4Control sa osvedčil aj v najostrejšej verzii.