Opel znižuje počet elektrických Ampér na európsky trh

Opel pritom v januári informoval, že tento rok dodá do Európy väčší počet automobilov s elektrickým pohonom vyrobených v USA.

Opel Ampera-e(Zdroj: Opel)

RÜSSELSHEIM, BRATISLAVA. Opel, nemecká dcéra koncernu General Motors, v januári informoval, že tento rok dodá na európsky trh väčší počet automobilov s elektrickým pohonom vyrobených v USA.

Situácia sa medzičasom výrazne zmenila. Vedenie Opela dnes oznámilo, že počet vozidiel Ampera-E bude do konca roka k dispozícii len asi 40. Pritom má firma v Nemecku takmer 2400 predajní.

Autá si súkromné osoby nebudú môcť kúpiť. V autopredajniach sa môžu len zaevidovať, že si chcú vozidlo zobrať na lízing. Pre veľkých zákazníkov vytvorí samostatný rezervačný systém.

Potenciálni záujemcovia o Ampery-E, ktoré majú veľký akčný rádius, musia prejaviť veľkú trpezlivosť. K elektroautám sa dostanú najskôr na sklonku roku 2018 alebo na jar 2019.

Vedenie Opela vraj rokuje so svojou americkou centrálou a žiada ju, aby pre európsky trh uvoľnila viac elektroáut.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Opel Ampera-e má na jedno nabitie prejsť z Bratislavy do Košíc, lepšie mu je v meste (prvá jazda)

Ampera-E sa montuje v Spojených štátoch a je prakticky totožná s modelom GM Bolt. Ten sa začal predávať v Amerike v decembri 2016 a kúpilo si ho už do 5 000 záujemcov.

Ampera-E sa začne v Európe prednostne predávať v Nórsku, kde sú na kontinente najvyššie štátne subvencie a početné výhody pre ich majiteľov.

Výroba elektroáut v Rüsselsheime nie je istá. GM chce predať Opel francúzskej spoločnosti PSA do konca tohto roku.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 29 320
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 356
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 364
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 831
  5. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 779
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 640
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 507
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 401
  9. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 244
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 056

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Petra Schutza

Obama nechal Trumpovi veľký problém a Plavčan odišiel

Nevypočítateľný a cholerický premiér, ktorý mení pozície cez noc, nie je lepši než bláznivý predseda parlamentu.

PLUS

Oklamať eurokomisiu nebude také jednoduché

Peniaze na vedu sa na Slovensku rozdeľujú pod úroveň civilizovaného sveta.

DOMOV

Michal Gučík o návšteve Danka: Možno mám len dobrý kávostroj

O vypovedaní koaličnej zmluvy som sa dozvedel z médií, tvrdí Gučík.

Neprehliadnite tiež

Diaľnica za Bratislavou skolabovala, motocyklistka padla na vozovku

Zapchatá je časť bratislavského obchvatu.

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.