SME
Piatok, 25. september, 2020 | Meniny má VladislavKrížovkyKrížovky

Mitsubishi ASX nám ukázalo, prečo staré autá nie sú lepšie ako nové (test)

Poctivé SUV zrádzajú drobné chyby, ktoré už konkurenti vychytali.

(Zdroj: Mitsubishi)

Nadšenci do automobilov radi opakujú mantru, že staré autá sú dobré a nové sú zlé. Novým predsa chýba duša, nie sú zmontované poctivými remeselníkmi, na ich šoférovanie netreba vynaložiť silu, už sa nedajú opraviť doma na záhrade kladivom a skrutkovačom.

Mitsubishi ASX je presne takým autom zo starej školy - jedným z posledných v predaji. Predstavili ho v roku 2010, kedy Mitsubishi ešte u nás predávalo off-road Pajero aj športový sedan Lancer Evolution, ikony svojich segmentov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Dnes už však zákazníkov zaujímajú celkom iné veci - rafinovaný dizajn, možnosti personalizácie, mäkčené plasty v interiéri, moderné technológie. Z tohto pohľadu Mitsubishi zaspalo dobu - a ukázalo nám, prečo sú moderné autá ďaleko, ďaleko lepšie.

Móda ho nezaujíma

ASX minulý rok absolvovalo svoj druhý facelift, ktorý sa prejavil najmä na prednej časti. Na nárazníku je po novom veľký kus lesklého čierneho plastu, ktorý spája predné svetlá.

Mitsubishi ho vznešene nazýva “dynamický štít” - pravdu povediac, nám sa ASX viac páčil pred faceliftom, kedy mal jednoduchý, pekný, neurážlivý vzhľad. Teraz akoby sa zbytočne snažil vyzerať moderne.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4X9K na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4X9K na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Volkswagen ID.4 je nový súrodenec Škody Enyaq

Vyrábať sa bude v Nemecku aj v USA.

Volkswagen ID.4
Renault Arkana

BMW M3 vzbudzuje rešpekt napriek kontroverznej maske

Pod kapotou drieme radový šesťvalec s výkonom až 510 koní.

BMW M3 Competition
Opel Mokka-e