
Podobne ako v nedávnom prípade - aj tu treba posudzovať odbočku vpravo ako samostatnú, menšiu križovatku. "Hlavnú" križovatku a odbočku vpravo tak treba posudzovať samostatne.
Odbočka vpravo je totiž - architektonicky aj dopravným značením - odčlenená, preto tvorí samostatnú križovatku.

Vodič, ktorý odbočuje vľavo, dáva prednosť oprotiidúcim autám - v tomto prípade tým, ktoré pokračujú v jazde rovno. (Pre úplnosť - ak dve oprotiidúce autá odbočujú vľavo, prednosť riešiť netreba, lebo sa v križovatke vyhýbajú.)
V momente, ako vodič odbočí vľavo, sa už ocitá na ceste v ďalšej križovatke - a tam mu musí auto odbošujúce doprava podľa značenia dať prednosť.

Kto odbočuje vpravo, musí - už akoby v novej križovatke - dať prednosť jazde všetkým autám idúcim z ostatných smerov.
Ak teda nastane kolízia medzi autom, ktoré odbočovalo doprava (z miesta strieborného Hyundaiu Santa Fe) a autom, ktoré prichádzalo zo smeru oproti a odbočovalo vľavo, vinníkom nehody bude vodič odbočujúci vpravo.
