Škoda Octavia sa zlepšila hlavne v technológiách (test)

Vďaka zvýšenému podvozku sa nemusíte báť pri každej nerovnosti.

Škoda Octavia Combi Scout 2,0 TDI 135 kW 6st. DSG 4x4
Páči sa námTichý a silný motor
Niekto rozmýšľal pri navrhovaní interiéru (Simply clever riešenia)
Nepáči sa námPrevodovke sa nechce podraďovať

Škoda Octavia je auto mnohých tvárí. Na jednej strane ponuky sa nachádzajú kusy s malými motormi, plechovými diskami, a základným bielym lakom, na opačnej “lifestylové” modely.

Tie si zákazník vyberá pre ich schopnosti, ale aj pre to, aký majú imidž.

V ponuke je športový model RS a verzia Scout so zvýšeným podvozkom a plastovými lemami blatníkov. Tá má naznačovať dobrodružnú, terénnu náturu Octavie, je to auto, s ktorým chcete chodiť na výlety, voziť v ňom športové náčinie a ukazovať svetu, že žijete aktívny a pestrý život.

A hoci sa to môže na prvé počutie zdať ako marketingový blábol, slovenský importér prezradil, že tunajší zákazníci majú až prekvapivo veľký záujem o silné motory a veľa výbavy.

Škoda navyše nedávno Octaviu po troch rokoch omladila a nadelila jej najnovšie technologické vychytávky. Modernizovanú škodovku sme testovali s najsilnejším naftovým motorom, pohonom všetkých kolies a dvojspojkovou prevodovkou.

Rozdelené predné svetlá rozdelili fanúšikov

Vonkajšie tvary Octavie ostali zachované - s výnimkou predných svetiel. Ide o celkom radikálnu zmenu oproti predchádzajúcemu, politicky korektnému dizajnu, a vďaka nim vyvolal facelift Octavie silné reakcie verejnosti.

Názor na ne si musí urobiť každý sám, my len dodáme, že s tmavším lakom nekričia až tak, ako v bielej a v noci vďaka rozdelenému pásu LED vyzerá auto výnimočne.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4XU4 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4XU4 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Škoda


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

V správnom čase na správnom balkóne

Tiahnuce žeriavy a husi, ale aj strieľajúci psychopat a výbuch plynu. Čo všetko sa dá odfotiť z bytu.

BRATISLAVA

Vyrobiť originálny bratislavský rožok je kumšt

Vo Viedni majú Sacher tortu, v Budapešti šomló halušky, v Bratislave rožky.

ŠPORT

Dravecký o vyhodení: Beriem všetko na seba

Dravecký si s veľkou pravdepodobnosťou nezahrá na olympiáde.

Neprehliadnite tiež

Tesla X ako off-road do lesa? Pre Nóra žiaden problém

Jazda sa skončila natrhnutým nárazníkom.

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.

Citroen C3 a Aircross sa podobajú iba naoko (test)

Cenový rozdiel medzi oboma autami je 3 000 eur.