Škoda Octavia sa zlepšila hlavne v technológiách (test)

Vďaka zvýšenému podvozku sa nemusíte báť pri každej nerovnosti.

Škoda Octavia Combi Scout 2,0 TDI 135 kW 6st. DSG 4x4
Páči sa námTichý a silný motor
Niekto rozmýšľal pri navrhovaní interiéru (Simply clever riešenia)
Nepáči sa námPrevodovke sa nechce podraďovať

Škoda Octavia je auto mnohých tvárí. Na jednej strane ponuky sa nachádzajú kusy s malými motormi, plechovými diskami, a základným bielym lakom, na opačnej “lifestylové” modely.

Tie si zákazník vyberá pre ich schopnosti, ale aj pre to, aký majú imidž.

V ponuke je športový model RS a verzia Scout so zvýšeným podvozkom a plastovými lemami blatníkov. Tá má naznačovať dobrodružnú, terénnu náturu Octavie, je to auto, s ktorým chcete chodiť na výlety, voziť v ňom športové náčinie a ukazovať svetu, že žijete aktívny a pestrý život.

A hoci sa to môže na prvé počutie zdať ako marketingový blábol, slovenský importér prezradil, že tunajší zákazníci majú až prekvapivo veľký záujem o silné motory a veľa výbavy.

Škoda navyše nedávno Octaviu po troch rokoch omladila a nadelila jej najnovšie technologické vychytávky. Modernizovanú škodovku sme testovali s najsilnejším naftovým motorom, pohonom všetkých kolies a dvojspojkovou prevodovkou.

Rozdelené predné svetlá rozdelili fanúšikov

Vonkajšie tvary Octavie ostali zachované - s výnimkou predných svetiel. Ide o celkom radikálnu zmenu oproti predchádzajúcemu, politicky korektnému dizajnu, a vďaka nim vyvolal facelift Octavie silné reakcie verejnosti.

Názor na ne si musí urobiť každý sám, my len dodáme, že s tmavším lakom nekričia až tak, ako v bielej a v noci vďaka rozdelenému pásu LED vyzerá auto výnimočne.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Škoda


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Prehrali a odišli k medveďom. Danko nie je prvý, kto sa po porážke stratil

Za medveďmi pravidelne chodil Vladimír Mečiar, po neúspešných voľbách sa trikrát vytratil aj Robert Fico.

KOMENTÁRE

Bojkot zasadania vlády vracia Dankovi v hre vážnosť

Tromfom Danka je teraz jeho nevypočítateľnosť, náladovosť.

PRIMÁR

Strachu sa bude dať zbaviť. Vedci ho zničia pomocou svetla

Objav pomôže obetiam traumatizujúcich zážitkov.

Neprehliadnite tiež

Aké realistické sú plány zakázať autá na benzín a naftu?

Termíny sú zatiaľ orientačné ale dôležité.

Dopravná hádanka: Máte, alebo nemáte pustiť túto električku?

Vypnuté semafory môžu spôsobiť problémy.