SME
Pondelok, 21. október, 2019 | Meniny má Uršuľa

Škoda Octavia sa zlepšila hlavne v technológiách (test)

Vďaka zvýšenému podvozku sa nemusíte báť pri každej nerovnosti.

Škoda Octavia Combi Scout 2,0 TDI 135 kW 6st. DSG 4x4
Páči sa námTichý a silný motor
Niekto rozmýšľal pri navrhovaní interiéru (Simply clever riešenia)
Nepáči sa námPrevodovke sa nechce podraďovať

Škoda Octavia je auto mnohých tvárí. Na jednej strane ponuky sa nachádzajú kusy s malými motormi, plechovými diskami, a základným bielym lakom, na opačnej “lifestylové” modely.

Tie si zákazník vyberá pre ich schopnosti, ale aj pre to, aký majú imidž.

V ponuke je športový model RS a verzia Scout so zvýšeným podvozkom a plastovými lemami blatníkov. Tá má naznačovať dobrodružnú, terénnu náturu Octavie, je to auto, s ktorým chcete chodiť na výlety, voziť v ňom športové náčinie a ukazovať svetu, že žijete aktívny a pestrý život.

Článok pokračuje pod video reklamou

A hoci sa to môže na prvé počutie zdať ako marketingový blábol, slovenský importér prezradil, že tunajší zákazníci majú až prekvapivo veľký záujem o silné motory a veľa výbavy.

Škoda navyše nedávno Octaviu po troch rokoch omladila a nadelila jej najnovšie technologické vychytávky. Modernizovanú škodovku sme testovali s najsilnejším naftovým motorom, pohonom všetkých kolies a dvojspojkovou prevodovkou.

Rozdelené predné svetlá rozdelili fanúšikov

Vonkajšie tvary Octavie ostali zachované - s výnimkou predných svetiel. Ide o celkom radikálnu zmenu oproti predchádzajúcemu, politicky korektnému dizajnu, a vďaka nim vyvolal facelift Octavie silné reakcie verejnosti.

Názor na ne si musí urobiť každý sám, my len dodáme, že s tmavším lakom nekričia až tak, ako v bielej a v noci vďaka rozdelenému pásu LED vyzerá auto výnimočne.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4XU4 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4XU4 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Škoda Octavia


Článok je zaradený aj do ďalších tém Škoda

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Samuela Marca

Mečiar to vybudoval, Dzurinda využíval a Fico zdokonalil (píše Samo Marec)

Áno, Slovensko je mafiánsky štát. Takto to malo byť celý čas.

Bez komentára.
Píše Ivan Mikloš

Čia kauza je Gorila? (píše Ivan Mikloš)

Za Ficových vlád sa nepohlo s vyšetrovaním. Nie je to náhoda.

Ivan Mikloš.
Andrej Kiska.
Petra Vlhová.
CYNICKÁ OBLUDA

Neandertálci sa ohradzujú

Potetovaní náckovia sa ukrivdene ohradzujú proti tomu, že ich médiá vykresľujú ako "neandertálcov".

Neprehliadnite tiež

Peugeot 208 v nižšej výbave Active.

Volvo má prvý elektromobil, ohromí výkonom

Dojazd na jedno nabitie je vyše 400 kilometrov.

Šoféri v Bratislave musia počas nedele rátať s obmedzeniami

Obmedzenia sa budú týkať zjazdovej vetvy z diaľnice D1 v smere od Petržalky na Bajkalskú ulicu.

Ilustračné foto.

Renault varoval pred slabšímu výsledkami, jeho akcie prudko klesli

V piatok sa jeho akcie prepadli o pätnásť percent.

Dočasná generálna riaditeľka Renaultu Clotilde Delbosová.