
Škoda Octavia Combi Scout 2,0 TDI 135 kW 6st. DSG 4x4 | |
---|---|
Páči sa nám | Tichý a silný motor |
Niekto rozmýšľal pri navrhovaní interiéru (Simply clever riešenia) | |
Nepáči sa nám | Prevodovke sa nechce podraďovať |
Škoda Octavia je auto mnohých tvárí. Na jednej strane ponuky sa nachádzajú kusy s malými motormi, plechovými diskami, a základným bielym lakom, na opačnej “lifestylové” modely.

Tie si zákazník vyberá pre ich schopnosti, ale aj pre to, aký majú imidž.
V ponuke je športový model RS a verzia Scout so zvýšeným podvozkom a plastovými lemami blatníkov. Tá má naznačovať dobrodružnú, terénnu náturu Octavie, je to auto, s ktorým chcete chodiť na výlety, voziť v ňom športové náčinie a ukazovať svetu, že žijete aktívny a pestrý život.
A hoci sa to môže na prvé počutie zdať ako marketingový blábol, slovenský importér prezradil, že tunajší zákazníci majú až prekvapivo veľký záujem o silné motory a veľa výbavy.
Škoda navyše nedávno Octaviu po troch rokoch omladila a nadelila jej najnovšie technologické vychytávky. Modernizovanú škodovku sme testovali s najsilnejším naftovým motorom, pohonom všetkých kolies a dvojspojkovou prevodovkou.
Rozdelené predné svetlá rozdelili fanúšikov
Vonkajšie tvary Octavie ostali zachované - s výnimkou predných svetiel. Ide o celkom radikálnu zmenu oproti predchádzajúcemu, politicky korektnému dizajnu, a vďaka nim vyvolal facelift Octavie silné reakcie verejnosti.

Názor na ne si musí urobiť každý sám, my len dodáme, že s tmavším lakom nekričia až tak, ako v bielej a v noci vďaka rozdelenému pásu LED vyzerá auto výnimočne.