Chuck Norris, podobne ako vtipy o ňom sú dnes už legendou. Jeho potenciál sa rozhodli vo Fiate využiť a tak sa obávaný texaský ranger vracia na televízne obrazovky vo vtipnej reklame na populárnu taliansku dodávku Fiat Ducato.
Akčné video ukazuje všetky výhody, ktoré profesionál vo svojom každodennom živote potrebuje. Nechýba divoká naháňačka so zloduchmi, s ktorými si samozrejme Chuck hravo poradí vďaka šikovnému Ducatu. Ducato sa tak stalo Chuckom Norissom v oblasti úžitkových dodávok.
Reklamu sprevádza slogan „Buď Chuck alebo buď profesionál“. Ducato s nestarnúcim mužom zákona oslavuje svoju 35-ročnú tradíciu, počas ktorej si v šiestich generáciách našli svojho majiteľa takmer 3 milióny dodávok.
Za kampaňou stojí reklamná agentúra Leo Burnett. Populárneho Chucka Norissa bude Fiat využívať aj na prezentáciu ostatných modelov zo svojho pracovného radu Professional, do ktorého patrí okrem Ducata aj menšie Talento, Doblo, pick-up Fullback a najmenšie Fiorino.

Po akčnom televíznom hrdinovi v nedávnej minulosti siahli už viaceré značky. Mercedes, do reklamy na úžitkový model Citan obsadil Richarda Deana Andersona, ktorého všetci poznáme ako MacGyvera a Jean-Claude van Damme so svojou skvelou roznožkou medzi idúcimi kamiónmi spropagoval značku Volvo.