BRATISLAVA. Vaše auto snov si môžete nakonfigurovať na tablete a potom zobraziť v takmer životnej veľkosti na veľkej stene. Aj tak si Ford predstavuje, ako by mal prebiehať predaj auta v 21. storočí.
Pri príležitosti 15. výročia pôsobenia na Slovensku vynovila spoločnosť Summit Motors, importér značky Ford na Slovensku, svoju vlajkovú predajňu na bratislavských Zlatých pieskoch. Predajňa je zariadená podľa koncepcie FordStore a rozdelená na rôzne samostatné zóny.

Za recepčnou zónou "Vitajte" sa nachádza kaviarenská zóna "Relax", zóna "Objavte Ford" a „Vignale lounge“, venovaná modelom Ford v exkluzívnej verzii Vignale. V nej nájdu zákazníci špeciálny stolík s dotykovým displejom, prostredníctvom ktorého si môžu napríklad nechať priamo na mieste nakonfigurovať želané vozidlo.
Dominantou predajne je mohutná televízna stena „Power Wall“, na ktorej sa zobrazí nakonfiguraovné auto v takmer životnej veľkosti.

"Autá sa budú ovládať cez telefón a predávať cez internet - sme však presvedčení, že zážitok z jazdy bude naďalej podstatný. Preto sme prišli s koncepciou FordStore, aby mali skutoční automobiloví nadšenci kam prísť za zážitkom, ktorý je dôležitý pri nákupnom rozhodovaní," povedal na otvorení Roelant de Waard, viceprezident spoločnosti Ford of Europe pre marketing, predaj a servis.
Značku Ford na Slovensku zastupuje 14 zmluvných partnerov, ktorí za 15 rokov predali vyše 45-tisíc nových vozidiel.