SME
Streda, 7. december, 2022 | Meniny má Ambróz

Renault Koleos je pohodlný ako veľká perina (prvá jazda)

Bezstupňová prevodovka pomáha v teréne, ale škodí na ceste.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Netreba zbytočne meniť niečo, čo funguje dobre - takú stratégiu má Renault v posledných rokoch. Dizajnéri francúzskej značky navrhli výborný dizajn exteriéru aj interiéru, ktorý teraz úspešne používajú na rôznych modeloch.

Niektorým modelom však korporátna tvár svedčí viac ako iným. A veľkému, pohodlnému Koleosu sa hodí snáď najviac.

Renault konečne ponúka SUV, ktorým môže spokojne konkurovať tým najlepším v segmente. Chýbajú mu síce najnovšie technologické výstrelky, no vyvažuje to pohodlím a prívetivosťou ovládania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dizajnový jazyk funguje na SUV najlepšie

Kým prvý Koleos vznikol v spolupráci francúzskeho Renaultu s juhokórejskou automobilkou Renault Samsung, pri tejto generácii Francúzom pomáhala sesterská automobilka z Japonska.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

MG EHS

Jedenásť otázok a odpovedí o novinke.


48m
Borgward BX7 predstavený v roku 2015.

Veriteľom dlhuje stovky miliónov eur.


6. dec
Ilustračné foto.

NDS podpísala kontrakt s dodávateľom, minister dopravy uvažuje o alternatíve pre vodičov.


2. dec
Ilustračná snímka.

Európske a ázijské automobilky na politické riešenie nečakajú.


1. dec
SkryťZatvoriť reklamu