Experti z Brabus Classic dávajú nový život starým Mercedesom

Známy úpravca áut s trojcípou hviezdou tento rok oslavuje štyridsiatku, okrem úprav sa venuje aj reštaurovaniu historických modelov.

(Zdroj: Filip Režný)

FRANKFURT. Firma Brabus sa preslávila najmä úpravami najsilnejších Mercedesov na ešte silnejšie monštrá. V spolupráci s Mercedesom však reštaurujú aj historické vozy pre tých najnáročnejších.

Firmu založil v roku 1977 Bodo Buschmann, ktorého požiadavkám na upravené Mercedesy nevyhovoval žiadny existujúci úpravca. Rozhodol sa preto vziať veci do vlastných rúk.

Tento rok firma oslavuje 40. výročie založenia a pri tejto príležitosti na Autosalón vo Frankfurte priniesli množstvo historických modelov, ktorým vdýchli nový život.

Článok pokračuje pod video reklamou

Medzi najzaujímavejšie vystavené modely patrili určite dva kusy legendárneho 300SL. Svetlomodré kupé z roku 1956 má cenu 1 890 000 eur. Tento model si vďaka neobvyklým dverám vyslúžil prezývku "gullwing", pretože pripomínajú krídla čajky. Červený kabriolet z roku 1957 je o niečo lacnejší, stojí iba 1 790 000 eur.

Ďalším mimoriadne zaujímavým kúskom je Mercedes-Benz 600 Pullman z roku 1967, ktorý je jednou z najslávnejších štátnických limuzín všetkých čias. Vo svojej dobe bol absolútnym vrcholom luxusu. Za tento kúsok si Brabus pýta 1 490 000 eur.

K lacnejším patrí napríklad model 280 SL známy tiež ako "pagoda". Za hnedý kúsok z roku 1970 si pýtajú 298 000 eur.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  2. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  8. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  9. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  10. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 957
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 394
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 17 280
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 12 485
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 9 048
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 983
  7. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 3 491
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 212
  9. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 2 847
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 2 025

Téma: Autosalón Frankfurt 2017


Článok je zaradený aj do ďalších tém Veterány, Mercedes-Benz

Hlavné správy zo Sme.sk

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: V akom stave sú slovenské autobusy, ak ich nepustia do Rakúska

Aká je kvalita autobusov na cestách.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Majstra populizmu nemá kto nahradiť

Skutočný talent vie škodiť aj z opozície.

Neprehliadnite tiež

Tri omyly o milovaní v aute

Čo robíte v aute, robíte na verejnosti.

Zapnutý bezpečnostný pás môže zachrániť život. Aj v autobuse

Niektoré miesta v autobuse sú bezpečnejšie ako iné, pás je povinný na všetkých.

Tesla podvádzala v Nemecku, zákazníkov to bude stáť 4000 eur

Auto s "Cenou od" si nikto nemohol kúpiť.

So starým Zetorom do Švédska? Pre nadšenca z Čiech žiaden problém

Do Göteborgu ho čaká cesta dlhá 1300 kilometrov.