Vyskúšali sme zadné sedadlá VarioFlex v novej Škode Karoq

Vyberateľné zadné sedačky neponúka iný konkurent.

FRANKFURT, BRATISLAVA. O Škode Karoq už toho vieme veľa. Vieme, aké má rozmery, vieme predpokladať, ako jazdí (rovnako ako Seat Ateca), od minulého týždňa vieme aj to, že si ju môžete objednať koľko stojí.

Kým však neprišiel autosalón vo Frankfurte, nevedeli sme, ako funguje prvok, ktorý by mohol zohrať dôležitú úlohu pri rozhodovaní o kúpe.

Kým vo väčšine stredne veľkých SUV sa zadné sedadlá sklápajú do roviny, v Karoqu máte s príplatkovým systémom VarioFlex oveľa viac možností. Zadné operadlá môžete sklopiť, preklopiť ich aj so sedákmi dopredu a sedačky celkom vybrať, čím vytvoríte výnimočne veľký nákladný priestor.

Pre zvýšenie pohodlia si môžu pasažieri vzadu nastaviť sklon operadla. Ak vzadu cestujú len dvaja, stredné sedadlo sa dá vybrať a krajné dve potom prisunúť do stredu, čím sa vytvorí kráľovský priestor na ramená a lakte.

Škoda používala takéto riešenie aj v modeloch Roomster a Yeti, v tejto kategórií asi nemá obdoby a vďaka vyberateľným sedačkám uvezie Karoq podstatne viac, než konkurencia. Nevýhodou je, že VarioFlex mierne uberá z miesta nad hlavou v zadu. A tiež treba počítať s tým, že prostredné sedadlo je skutočne núdzové.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  3. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  4. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  5. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  6. Stotisíc ľudí rozhodlo: Nadácia banky rozdelí štvrť milióna eur
  7. Slovensko má historicky najvyšší počet ľudí bankujúcich online
  8. ZSE ako jediné prináša Virtuálnu batériu pre fotovoltiku
  9. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie
  10. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma
  1. Podnikanie a významné ukazovatele v roku 2019
  2. Smartfóny Samsung Galaxy S priniesli množstvo inovácií
  3. eKasa prichádza na Slovensko
  4. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  5. 4 úkony, ktoré treba absolvovať po založení s.r.o.
  6. Konferencia - EU support for research
  7. A dynamic year in the industrial and logistics sector
  8. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici
  9. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  10. Zápis do Registra partnerov vo verejnom sektore
  1. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 19 132
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 12 402
  3. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 9 195
  4. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 8 314
  5. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 6 096
  6. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici 4 933
  7. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie 4 610
  8. Esin Group: Líder Iniciatívy poľnohospodárov vydiera 4 184
  9. Zbrojársky líder z Považia pomáha ľuďom 4 038
  10. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online 3 862

Téma: Škoda Karoq


Článok je zaradený aj do ďalších tém SUV, Autosalón Frankfurt 2017, Škoda

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Kedy tu mávate leto? Vlani bolo v stredu

Reportáž z najchladnejšieho miesta na Slovensku.

Píše Emil Višňovský

Dankova kauza ukázala, že naši politici si nevážia vzdelanie

Stačí im ničím nekrytý papier.

Neprehliadnite tiež

Čo prinesie ženevský autosalón a kto sa ho nezúčastní?

Neúčasť viacerých značiek kompenzuje množstvo noviniek.

Dacia Logan MCV je splnený sen o dostupnom novom aute (test)

Časy, keď sa ľudia za Daciu hanbili sú už minulosťou.

Dacia Logan MCV Stepway
Ilustračné foto
Podcast Za volantom

Za volantom: Môže sa cestovanie vlakmi zlepšiť?

Za posledné mesiace došlo k viacerým nehodám vlakov.

Podcast Za volantom o autách a doprave.
Matúš Vallo