SME
Pondelok, 8. marec, 2021 | Meniny má Alan, AlanaKrížovkyKrížovky

Vyskúšali sme zadné sedadlá VarioFlex v novej Škode Karoq

Vyberateľné zadné sedačky neponúka iný konkurent.

FRANKFURT, BRATISLAVA. O Škode Karoq už toho vieme veľa. Vieme, aké má rozmery, vieme predpokladať, ako jazdí (rovnako ako Seat Ateca), od minulého týždňa vieme aj to, že si ju môžete objednať koľko stojí.

Kým však neprišiel autosalón vo Frankfurte, nevedeli sme, ako funguje prvok, ktorý by mohol zohrať dôležitú úlohu pri rozhodovaní o kúpe.

Kým vo väčšine stredne veľkých SUV sa zadné sedadlá sklápajú do roviny, v Karoqu máte s príplatkovým systémom VarioFlex oveľa viac možností. Zadné operadlá môžete sklopiť, preklopiť ich aj so sedákmi dopredu a sedačky celkom vybrať, čím vytvoríte výnimočne veľký nákladný priestor.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Pre zvýšenie pohodlia si môžu pasažieri vzadu nastaviť sklon operadla. Ak vzadu cestujú len dvaja, stredné sedadlo sa dá vybrať a krajné dve potom prisunúť do stredu, čím sa vytvorí kráľovský priestor na ramená a lakte.

Škoda používala takéto riešenie aj v modeloch Roomster a Yeti, v tejto kategórií asi nemá obdoby a vďaka vyberateľným sedačkám uvezie Karoq podstatne viac, než konkurencia. Nevýhodou je, že VarioFlex mierne uberá z miesta nad hlavou v zadu. A tiež treba počítať s tým, že prostredné sedadlo je skutočne núdzové.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  2. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní?
  3. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  4. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  5. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  6. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  7. Nové číslo Historickej revue
  8. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať?
  9. Petra Vlhová venuje svoju prilbu do súťaže pre Plamienok
  10. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele
  1. Faculty of Management Comenius University in Bratislava
  2. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  3. Svieže jarné ceny v PLANEO Elektro sú aj v marci extra výhodné
  4. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní?
  5. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  6. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  7. Nové číslo Historickej revue
  8. Veolia dostala exkluzívne do správy projekt SKY PARK
  9. AS EUBA vyhlasuje protest proti novele zákona o VŠ
  10. Firmy sa spojili s učiteľmi, rozhodli sa pomôcť chudobným žiakom
  1. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať? 25 050
  2. Korona zlacňuje elektroniku. Tento týždeň je až o 50 % lacnejšia 14 708
  3. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými? 12 703
  4. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj 12 193
  5. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 10 596
  6. Telo v karanténe, jar a domácnosť, rozhovor s Denisou Dvončovou 10 386
  7. AGEL spustil testovanie expresnými PCR testami 9 700
  8. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele 8 024
  9. Nové číslo Historickej revue 7 708
  10. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID 6 127
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Škoda

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Autosalón Frankfurt 2017, SUV, Škoda Karoq
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Riaditeľ NAKA Branislav Zurian preveruje prieťahy policajtov pri vyšetrovaní podozrení, ktoré sa objavili po vražde Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej.

Šéf NAKA podal na obvineného svedka zo SIS trestné oznámenie.

14 h

Celé Slovensko je v čiernej fáze.

8 h

Neprehliadnite tiež

Zameral sa na populárny rozmer.

5. mar
Nová Dacia Sandero Access

Nájdu sa nové modely, kombi aj hybrid.

5. mar
Porsche Taycan 4S Cross Turismo

Strešný box zvláda vysokú rýchlosť.

5. mar
Ilustračné foto.

Koniec nových áut so spaľovacím motorom hrozí už v roku 2025.

4. mar