SME
Streda, 24. apríl , 2019

Opel Insignia ST je konečne veľké auto aj zvnútra (test)

Ako manažérske auto a mobilná kancelária obstála dobre.

(Zdroj: Peter Kálmán)

Pracoviskom manažérov býva okrem kancelárie aj služobné auto, v ktorom na cestách musia tráviť veľa času. Opel tejto kategórii dlhodobo vychádza v ústrety.

Model Vectra nahradil Insigniou, ktorej sa v minulej generácii predalo až 80 percent do firemntých fleetov. Ako sa teda cestuje v novom kombi strednej triedy, ktoré sa doťahuje na prémiu?

Minulá generácia Insignie bola trochu ako tank. Dizajnovo síce podarená, ale pocit z veľkého auta sa po nastúpeníi rýchlo vytratil, ostalo len ťažkopádne správanie na ceste. Po premiére druhej generácie sedanu s prívlastkom Grand Sport sa reparátu z priestoru dočkalo aj kombi označené ako Sports Tourer, ktoré sa podľa nás môže zaradiť k najkrajším v segmente.

Článok pokračuje pod video reklamou

Pri hľadaní dizajnovej inšpirácie sa na chvíľu vrátime do roku 2013, keď Opel svetu predstavil koncept Monza. Vtedy šéfdizajnér Oplu Mark Adams sľúbil, že podobný dizajn sa využije aj v sériových modeloch.

Odkaz na Monzu zhmotnil v druhej generácii Insignie. Pekným detailom zo štúdie je chrómovaná linka zadnej strechy s plynulým prechodom do zadných svetiel.

Najdlhšie kombi v segmente

Konkurentmi Insignie Sports Tourer budú najmä Škoda Superb Combi, Renault Talisman Grandtour či Ford Mondeo Combi. Už na prvý pohľad poráža Insignia ST svojich súperov dĺžkou 4913 milimetrov.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C54HJ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C54HJ na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Kombi


Článok je zaradený aj do ďalších tém Opel

Hlavné správy zo Sme.sk

Café Európa: Ako sa zmení Ukrajina a čo čakať od Zelenského (video)

Diskusia o ukrajinských prezidentských voľbách.

Volodymyr Zelenskyj.

Fotografie boli detailné. Novinári hovoria o tom, ako ich sledovali

Možno skúšali odsledovať, kto by bol najľahšia obeť, hovorí Zuzana Petková.

Zuzana Petková
Peter Tóth
Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Uvedomuje si štát, aká bola hlboká Kočnerova nora?

Nevieme, či sledovanie novinárov bol ojedinelý prípad.

Šéfredaktorka SME Beata Balogová.

Neprehliadnite tiež

Suzuki Swift Sport je hot hatch zo starej školy (test)

Nízka hmotnosť a vyšší výkon sú zaručeným receptom na zábavu.

Toyota Proace City

Volkswagen T-Cross je viac ako len zdvihnuté Polo (test)

Okrem dizajnu boduje konečne aj cenou.

Volkswagen T-Cross

Elektrické dodávky Renault EZ-FLEX vyrazia skúšobne do ulíc

Koncept využíva diely zo starších modelov.

Na niektorých cestách sa tvoria kolóny, vodiči hlásia zdržanie do štyridsať minút

Nehoda je hlasená za odbočkou na Medzibrod smerom do Podbrezovej.

Ilustračné foto