Opel Insignia ST je konečne veľké auto aj zvnútra (test)

Ako manažérske auto a mobilná kancelária obstála dobre.

(Zdroj: Peter Kálmán)

Pracoviskom manažérov býva okrem kancelárie aj služobné auto, v ktorom na cestách musia tráviť veľa času. Opel tejto kategórii dlhodobo vychádza v ústrety.

Model Vectra nahradil Insigniou, ktorej sa v minulej generácii predalo až 80 percent do firemntých fleetov. Ako sa teda cestuje v novom kombi strednej triedy, ktoré sa doťahuje na prémiu?

Minulá generácia Insignie bola trochu ako tank. Dizajnovo síce podarená, ale pocit z veľkého auta sa po nastúpeníi rýchlo vytratil, ostalo len ťažkopádne správanie na ceste. Po premiére druhej generácie sedanu s prívlastkom Grand Sport sa reparátu z priestoru dočkalo aj kombi označené ako Sports Tourer, ktoré sa podľa nás môže zaradiť k najkrajším v segmente.

Pri hľadaní dizajnovej inšpirácie sa na chvíľu vrátime do roku 2013, keď Opel svetu predstavil koncept Monza. Vtedy šéfdizajnér Oplu Mark Adams sľúbil, že podobný dizajn sa využije aj v sériových modeloch.

Odkaz na Monzu zhmotnil v druhej generácii Insignie. Pekným detailom zo štúdie je chrómovaná linka zadnej strechy s plynulým prechodom do zadných svetiel.

Najdlhšie kombi v segmente

Konkurentmi Insignie Sports Tourer budú najmä Škoda Superb Combi, Renault Talisman Grandtour či Ford Mondeo Combi. Už na prvý pohľad poráža Insignia ST svojich súperov dĺžkou 4913 milimetrov.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C54HJ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C54HJ na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Opel


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zástupca firmy, ktorej zadržali 112 kamiónov: Čo je to sociálny dumping?

Belgické úrady podozrievajú dopravnú firmu North Sea Express, že vykorisťuje vodičov, ktorých si prenajíma cez slovenského prostredníka.

SVET

Zmiznutá ponorka mohla vybuchnúť

V mori zachytili zvuk, ktorý pripomína explóziu.

DOMOV

Policajti, vojaci aj vrtuľník. Vrahov Kubašiaka hľadali tri dni

Obvinenia voči Šajgalovi odznova prejedná prvostupňový súd.

KOMENTÁRE

Môže byť Harabin škodcom?

Aj v pozícii radového sudcu vyzerá Harabin na nebezpečného škodcu.

Neprehliadnite tiež

Tesla míňa 8000 dolárov za minútu a nedarí sa jej s Modelom 3

Musk musí čoskoro začať zháňať nové prostriedky.

Ako správne používať hmlovky? Zapínať ich môžete, ale nemusíte

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkcie, treba nad nimi premýšľať osobitne

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.