Vodičov na hlavných ťahoch v Bratislave zdržali kolóny

Nehody sa stali na Bajkalskej aj na Trnavskom mýte.

IIustračné foto.(Zdroj: Archív SME)

BRATISLAVA. V piatok poobede vodičov v Bratislave zdržali kolóny a viaceré dopravné nehody. Posledné sa stali v smere do Ivanky pri Dunaji pri obchodnom dome Nay a na Prístavnom moste.

Dve autá sa zrazili na križovatke ulíc Záhradnícka a Svätoplukova, upozorňoval dopravný servis RTVS Zelená vlna. Vodiči sa podľa Zelenej vlny mali v tomto úseku vyhnúť alebo počítať s kolónami.

Prečítajte si tiež: Po Americkom námestí v Bratislave rozkopú aj Karadžičovu ulicu

Na Šancovej ulici, pred železničnou stanicou v smere z Račianskeho mýta blokoval pokazený trolejbus pravý pruh, v úseku sa tvorili kolóny, upozorňoval dopravný servis Stella centra. Stella centrum tiež hlásilo nehody na Bajkalskej ulici na križovatke s Ružinovskou a na Trnavskom mýte.

Na 60-minútové meškanie mestskej hromadnej dopravy "z dôvodu nepriepustnosti komunikácii" upozorňoval Dopravný podnik Bratislava, a cestujúcim sa ospravedlňoval.

Zaplnený bol aj bratislavský diaľničný obchvat.

Dvanásťkilometrová kolóna začínala na Einsteinovej ulici a pokračovala až po križovatku Zlaté piesky, pri Auparku sa zrazili tri kamióny, vodiči sa mohli zdržať 40 minút. Ďalších 30 minút sa zdržali v zápche na diaľnici D1 okolo križovatky Blatné.

Zápchy sa tvorili aj v opačnom smere - pred mostom Lafranconi v smere z Petržalky, kde bolo 10-minútové zdržanie.

Vodiči hlásili kolóny aj na ďalších hlavných ťahoch - na Račianskej, Trnavskej, Vajnorskej ulici - a na výjazdoch z hlavného mesta.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 599
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 7 021
  3. Moskva alebo Petrohrad? 5 657
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 328
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 423
  6. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 947
  7. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 885
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 807
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 792
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 346

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Beblavý predstavil plány, vznikajúca strana začala zbierať podpisy

Do roka chcú pripraviť programové tézy.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.