SME
Nedeľa, 28. február, 2021 | Meniny má ZlaticaKrížovkyKrížovky

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

(Zdroj: Volkswagen)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Nároky zákazníkov na autá rastú vo všetkých veľkostných kategóriach. Nezáleží na tom, či je auto malé alebo veľké, každé by malo byť - v rámci možností - priestranné, pohodlné, tiché, s bohatou výbavou.

V segmente B bol naším obľúbeným modelom Kia Rio. Z tróna ho zosadil Volkswagen s modelom Polo, ktoré práve prichádza na náš trh.

Počas prvých kilometrov sme sa opäť presvedčili, prečo je to práve Volkswagen, s ktorým sa porovnávajú ostatné autá v segmentoch.

Hoci v Európe bojuje Polo s Fordom Fiesta či Renaultom Clio (a na Slovensku so Škodou Fabia), jeho veľkosť, kultivovanosť a jazdný

Vyrástlo aj dospelo

Malé autá majú dve veľmi odlišné skupiny zákazníkov. Jednu časť tvoria "prvovodiči" čiže ľudia vo veku 18-24 a potom kategória 50+, ktorá si kupuje auto tejto veľkosti vtedy, keď deti vyrastú a veľké rodinné auto je už zbytočné.

Volkswagen Polo sa veľmi snaží zaujať aj tú prvú skupinu, no úspech bude mať skôr u tej druhej. Dôvodom je možno aš príliš konzervatívny dizajn.

Od Volkswagenu sme si za posledné roky zvykli na extravagantnejšie tvary (Arteon, T-Roc), pri Pole išli dizajnéri na istotu. Novinku si ľahko pomýlite s predchodcom, medzi najvýraznejšie novinky patrí výrazná bočná linku, ktorá sa tiahne od predného blatníka dokola cez kufor až k druhému prednému blatníku a moderná grafiku LED denných svetiel.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C55KF na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M55KF na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Autá Volkswagen

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 308-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 7 189 obetí. Opatrenia riadi covid automat.

17 h
Opatrenia v boji s koronavírusom sa opäť sprísnia.

Bude sa dať chodiť do prírody? Kde bude nutný respirátor?

2 h
Roman Szegedi na Bali

Roman Szegedi lietal pre veľkého dopravcu.

27. feb
Tomasz Komenda nemal nikdy problémy so zákonom, nikdy neplatil ani len pokutu za jazdu načierno. Za stratené roky vo väzení mu nedávno súd prisúdil odškodné od štátu asi tri milióny eur.

Justičný omyl, ktorý pobúril Poľsko.

26. feb

Neprehliadnite tiež

BMW 545e xDrive

Pohon v tomto aute dokáže zaujať aj zarytých odporcov.

25. feb
McLaren Artura

Prevodovka nového superšportu nemá spiatočku.

25. feb
Nové logo Peugeot.

Prvýkrát firma použila logo s levom v roku 1847.

25. feb
Maskovaná Škoda Fabia

Známe sú už motory aj rozmery auta.

25. feb