Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

(Zdroj: Volkswagen)

Nároky zákazníkov na autá rastú vo všetkých veľkostných kategóriach. Nezáleží na tom, či je auto malé alebo veľké, každé by malo byť - v rámci možností - priestranné, pohodlné, tiché, s bohatou výbavou.

V segmente B bol naším obľúbeným modelom Kia Rio. Z tróna ho zosadil Volkswagen s modelom Polo, ktoré práve prichádza na náš trh.

Počas prvých kilometrov sme sa opäť presvedčili, prečo je to práve Volkswagen, s ktorým sa porovnávajú ostatné autá v segmentoch.

Hoci v Európe bojuje Polo s Fordom Fiesta či Renaultom Clio (a na Slovensku so Škodou Fabia), jeho veľkosť, kultivovanosť a jazdný

Článok pokračuje pod video reklamou

Vyrástlo aj dospelo

Malé autá majú dve veľmi odlišné skupiny zákazníkov. Jednu časť tvoria "prvovodiči" čiže ľudia vo veku 18-24 a potom kategória 50+, ktorá si kupuje auto tejto veľkosti vtedy, keď deti vyrastú a veľké rodinné auto je už zbytočné.

Volkswagen Polo sa veľmi snaží zaujať aj tú prvú skupinu, no úspech bude mať skôr u tej druhej. Dôvodom je možno aš príliš konzervatívny dizajn.

Od Volkswagenu sme si za posledné roky zvykli na extravagantnejšie tvary (Arteon, T-Roc), pri Pole išli dizajnéri na istotu. Novinku si ľahko pomýlite s predchodcom, medzi najvýraznejšie novinky patrí výrazná bočná linku, ktorá sa tiahne od predného blatníka dokola cez kufor až k druhému prednému blatníku a moderná grafiku LED denných svetiel.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C55KF na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C55KF na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Autá Volkswagen


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Noční vlci: nielen motorkári, ale aj Putinovi žoldnieri

Gang ruských motorkárov je prepojený na Kremeľ, v Európe môže šíriť nielen propagandu.

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

PRIMÁR

Ako dlho zostane nikotín v tele po poslednej cigarete?

Kedy sa nikotín odbúra z krvi a komu to trvá najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.