Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

(Zdroj: Volkswagen)

Nároky zákazníkov na autá rastú vo všetkých veľkostných kategóriach. Nezáleží na tom, či je auto malé alebo veľké, každé by malo byť - v rámci možností - priestranné, pohodlné, tiché, s bohatou výbavou.

V segmente B bol naším obľúbeným modelom Kia Rio. Z tróna ho zosadil Volkswagen s modelom Polo, ktoré práve prichádza na náš trh.

Počas prvých kilometrov sme sa opäť presvedčili, prečo je to práve Volkswagen, s ktorým sa porovnávajú ostatné autá v segmentoch.

Hoci v Európe bojuje Polo s Fordom Fiesta či Renaultom Clio (a na Slovensku so Škodou Fabia), jeho veľkosť, kultivovanosť a jazdný

Vyrástlo aj dospelo

Malé autá majú dve veľmi odlišné skupiny zákazníkov. Jednu časť tvoria "prvovodiči" čiže ľudia vo veku 18-24 a potom kategória 50+, ktorá si kupuje auto tejto veľkosti vtedy, keď deti vyrastú a veľké rodinné auto je už zbytočné.

Volkswagen Polo sa veľmi snaží zaujať aj tú prvú skupinu, no úspech bude mať skôr u tej druhej. Dôvodom je možno aš príliš konzervatívny dizajn.

Od Volkswagenu sme si za posledné roky zvykli na extravagantnejšie tvary (Arteon, T-Roc), pri Pole išli dizajnéri na istotu. Novinku si ľahko pomýlite s predchodcom, medzi najvýraznejšie novinky patrí výrazná bočná linku, ktorá sa tiahne od predného blatníka dokola cez kufor až k druhému prednému blatníku a moderná grafiku LED denných svetiel.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C55KF na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C55KF na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Autá Volkswagen


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Fico dal opäť prednosť sebe, a kto je užitočný idiot politiky

Robert Fico si už musí poslušnosť vynucovať krajnými prostriedkami

KOMENTÁRE

Rok 1998: Maďarka prah môjho domu neprekročí

Čože?! Ty nebudeš voliť Mečiara?

Neprehliadnite tiež

V počítači nasimulovali, ako vyzerá optimálna križovatka

Kruhové objazdy premávku spomaľujú, inteligentné semafory zrýchľujú.

Tesla X ako off-road do lesa? Pre Nóra žiaden problém

Jazda sa skončila natrhnutým nárazníkom.

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.