Nároky zákazníkov na autá rastú vo všetkých veľkostných kategóriach. Nezáleží na tom, či je auto malé alebo veľké, každé by malo byť - v rámci možností - priestranné, pohodlné, tiché, s bohatou výbavou.
V segmente B bol naším obľúbeným modelom Kia Rio. Z tróna ho zosadil Volkswagen s modelom Polo, ktoré práve prichádza na náš trh.
Počas prvých kilometrov sme sa opäť presvedčili, prečo je to práve Volkswagen, s ktorým sa porovnávajú ostatné autá v segmentoch.
Hoci v Európe bojuje Polo s Fordom Fiesta či Renaultom Clio (a na Slovensku so Škodou Fabia), jeho veľkosť, kultivovanosť a jazdný
Vyrástlo aj dospelo
Malé autá majú dve veľmi odlišné skupiny zákazníkov. Jednu časť tvoria "prvovodiči" čiže ľudia vo veku 18-24 a potom kategória 50+, ktorá si kupuje auto tejto veľkosti vtedy, keď deti vyrastú a veľké rodinné auto je už zbytočné.
Volkswagen Polo sa veľmi snaží zaujať aj tú prvú skupinu, no úspech bude mať skôr u tej druhej. Dôvodom je možno aš príliš konzervatívny dizajn.
Od Volkswagenu sme si za posledné roky zvykli na extravagantnejšie tvary (Arteon, T-Roc), pri Pole išli dizajnéri na istotu. Novinku si ľahko pomýlite s predchodcom, medzi najvýraznejšie novinky patrí výrazná bočná linku, ktorá sa tiahne od predného blatníka dokola cez kufor až k druhému prednému blatníku a moderná grafiku LED denných svetiel.