SME
Štvrtok, 21. október, 2021 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

(Zdroj: Volkswagen)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Nároky zákazníkov na autá rastú vo všetkých veľkostných kategóriach. Nezáleží na tom, či je auto malé alebo veľké, každé by malo byť - v rámci možností - priestranné, pohodlné, tiché, s bohatou výbavou.

V segmente B bol naším obľúbeným modelom Kia Rio. Z tróna ho zosadil Volkswagen s modelom Polo, ktoré práve prichádza na náš trh.

Počas prvých kilometrov sme sa opäť presvedčili, prečo je to práve Volkswagen, s ktorým sa porovnávajú ostatné autá v segmentoch.

Hoci v Európe bojuje Polo s Fordom Fiesta či Renaultom Clio (a na Slovensku so Škodou Fabia), jeho veľkosť, kultivovanosť a jazdný

Vyrástlo aj dospelo

Malé autá majú dve veľmi odlišné skupiny zákazníkov. Jednu časť tvoria "prvovodiči" čiže ľudia vo veku 18-24 a potom kategória 50+, ktorá si kupuje auto tejto veľkosti vtedy, keď deti vyrastú a veľké rodinné auto je už zbytočné.

Volkswagen Polo sa veľmi snaží zaujať aj tú prvú skupinu, no úspech bude mať skôr u tej druhej. Dôvodom je možno aš príliš konzervatívny dizajn.

Od Volkswagenu sme si za posledné roky zvykli na extravagantnejšie tvary (Arteon, T-Roc), pri Pole išli dizajnéri na istotu. Novinku si ľahko pomýlite s predchodcom, medzi najvýraznejšie novinky patrí výrazná bočná linku, ktorá sa tiahne od predného blatníka dokola cez kufor až k druhému prednému blatníku a moderná grafiku LED denných svetiel.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Judita a Tomáš

Na jej verzii nesedeli nože, rany ani stopy krvi.


1 h
Logo podcastu Dobré ráno.

Už niekoľko týždňov ide o najsledovanejší seriál.


a 2 ďalší 1 h

Neprehliadnite tiež

Google mapy odhadli časový rozdiel na oboch trás v rannej špičke na 19 minút.

Nie každý si využitím novej diaľnice urýchli cestu.


19. okt
BMW i4 M50

Zrýchlenie vyrazí dych, zážitok z jazdy je však slabší.


18. okt
Rezervné koleso dnes už nie je samozrejmosť a treba si zaň priplatiť.

Vyššia cena sa neskôr zúročí pri predaji auta.


20. máj
Ford Focus Kombi Active

Zmizol väčší trojvalec, pribudli mild-hybridy.


15. okt
Skryť Zatvoriť reklamu