LONDÝN. Pamätáte si televíznu šou Pimp my Ride, ktorá chodila na MTV? Chlapci z West Coast Customs ľuďom upravovali autá na mieru, podľa ich predstáv.
Škoda sa rozhodla niečo podobné zopakovať pri príležitosti spustenia predaju Karoqu vo Veľkej Británii. Tentokrát však boli klientmi deti, ktoré si v prieskume zvolili, po akej výbave túžia.

V hlasovaní si tisíc detí zvolilo, že najdôležitejšia výbava v aute je pre ne WIFI pripojenie, iPad na púšťanie hudby a hier, bezdrôtové nabíjanie či reproduktory.
Škoda ich prosby vypočula a detský Karoq svoju priestrannosť demonštruje aj šmykľavkou do bazénika s plastovými guličkami či disko guľou na strope.
Obľúbeným detským stavebným materiálom sú lepenkové škatule, preto poslúžili aj pri stavbe Karoqu v životnej veľkosti. Dá sa teda konštatovať, že na materiáloch sa trochu šetrilo, no výbava je poctivá a tak ani ozvučenie Canton deťom nevymenili za kartón.