Vynovený Maybach sa bude viac líšiť od Mercedesu triedy S

Vrchol ponuky tvorí dvanásťvalcová verzia s výkonom až 630 koní.

STUTTGART. Súčasné limuzíny Maybach sú takmer na nerozoznanie od štandardného Mercedesu triedy S. V najbližšej dobe sa to však zmení. Podrobnosti o modernizovanej verzie Maybachu priniesol Mercedes pred premiérou na ženevskom autosalóne.

Oživenie luxusnej značky Maybach prišlo na konci 90. rokov, no nebolo úspešné. Mercedes predpokladal, že predá 2000 maybachov ročne, ale plány pochovala kombinácia privysokej ceny a finančnej krízy. Medzi rokmi 2002 a 2012 sa tak predalo iba 3000 luxusnejších Mercedesov so zastaralou technológiou.

Článok pokračuje pod video reklamou

Odvtedy sa situácia zmenila. Maybach sa v ďalšej generácii stal súčasťou triedy S ako najvyššej verzie, čo sa ukázalo ako dobrý krok. Od roku 2015 Mercedes predal 25000 limuzín triedy S vo verzii Maybach. Autá putovali najmä do Číny, USA a do Ruska.

Teraz prišiel čas na menšie omladenie a vylepšenie modelu. Najvýraznejšou zmenou je nová ponuka dvojfarebnej karosérie, čím sa Maybach viac odlíši od klasického Mercedesu. Nová je aj mriežka chladiča so zvislými lamelami. Spolu s dizajnom diskov odkazujú na elegantné koncepty Vision Mercedes Maybach 6 predstavené v uplynulých rokoch.

Nová verzia Maybach s dĺžkou 5462 milimetrov bude k dispozícii s dvoma motormi. Pod označením S 560 sa skrýva štvorlitrový osemvalec s výkonom 469 koní kombinovaný buď iba so zadným pohonom alebo s pohonom všetkých kolies. Vrchol ponuky tvorí verzia S 650 so šesťlitrovým dvanásťvalcom a výkonom 630 koní.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 842
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 822
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 17 463
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 15 187
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 567
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 617
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 453
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 475
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 079
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 639

Téma: Autosalón Ženeva 2018


Článok je zaradený aj do ďalších tém Mercedes-Benz

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

PLUS

Boli sme u posledného grófa Šternberka zo Šternberka

Po hrade jazdili na trojkolkách, aj robili omše.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

AUTO

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.