Volkswagen diskutuje o umiestnení nového závodu na výrobu lacných áut

Wolfsburg - Koncern Volkswagen, najväčší európsky výrobca automobilov, v nasledujúcich 5 rokoch investuje do rozvoja výroby 63,5 miliardy DEM. Z toho 60 % pôjde do jeho 5 podnikov v Nemecku, v ktorých pracuje 104 000 osôb. Vedenie koncernu a predstavitel

Wolfsburg - Koncern Volkswagen, najväčší európsky výrobca automobilov, v nasledujúcich 5 rokoch investuje do rozvoja výroby 63,5 miliardy DEM. Z toho 60 % pôjde do jeho 5 podnikov v Nemecku, v ktorých pracuje 104 000 osôb. Vedenie
koncernu a predstavitelia zamestnancov okrem iného diskutujú o umiestnení nového závodu na výrobu lacných Volkswagenov.

Podľa šéfa VW Ferdinanda Piecha sa doterajšie malé vozidlá koncernu veľmi rýchlo vyšplhali do vyšších cenových pásem, preto sa javí ako nevyhnutné zaradiť do sortimentu nový typ lacného automobilu. Jeho cena by nemala prekročiť 12 000 DEM. F. Piech sa nazdáva, že v Európe sa také auto už nedá vyrobiť. Navrhuje preto, aby sa továreň na jeho výrobu umiestnila do Číny. Predstaviteľ zamestnancov Klaus Volkert je však presvedčený, že v Portugalsku by
sa to dalo dokázať.

Spoločným úsilím vedenia a celého osadenstva by sa mala do roku 2005 dosiahnuť celková výroba koncernu 6 miliónov automobilov ročne. Tento rok sa očakáva celkový výsledok 5,2 milióna áut.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  7. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  8. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  9. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  1. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  2. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  5. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  6. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  9. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  10. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 9 036
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 6 472
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 720
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 348
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 724
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 647
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 364
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 952
  9. Kedy sa refinancovanie oplatí? 946
  10. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 818

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Návrat Ščurka z basy k hokeju: vražda, klamstvá aj podozrenie z korupcie

Pôvodne mu hrozilo až 20 rokov. Prečo dostal hokejista Ščurko za brutálnu vraždu rozhodcu Mareka Liptaja len mierny trest.

SVET

Silné zemetrasenie v centrálnej časti Mexika má už 149 obetí

Tisíce ľudí utekali ulicami, padali aj budovy.

ŠPORT

Saganov debut na MS: žalúdočné problémy a hnev

Sagana čakajú ôsme majstrovstvá sveta.

SVET

Účtenky frustrujú podnikateľov, no Babišovi lákajú voličov

Sociálni demokrati o registračných pokladniciach hovoria 20 rokov.

Neprehliadnite tiež

Pozreli sme si nové čínske autá. Aký dojem v nás zanechali Wey, Chery a Borgward?

Kým Európania riešia emisie, Čína pripravuje automobilový útok

Hyundai ide po nemeckej prémii. Predstavil konkurenta pre BMW radu 3

Genesis G70 príde na európsky trh najskôr o dva roky.

Nový Renault Mégane R.S. má natáčanie zadných kolies aj problém s váhou

Vo Frankfurte sa predstavili hneď štyri športové hatchbacky.

Vyskúšali sme zadné sedadlá VarioFlex v novej Škode Karoq

Vyberateľné zadné sedačky neponúka iný konkurent.