
Ak idú autá pred križovatkou v jednom pruhu a za križovatkou pokračuje cesta viacerými pruhmi, vodič si môže vybrať, v ktorom pruhu bude pokračovať, za predpokladu, že pritom dá prednosť v jazde autám, ktorým má v tej križovatke dať prednosť.
Ak je pred križovatkou aj za križovatkou viacero priebežných pruhov, mali by sa vodiči radiť podľa tak, aby za križovatkou pokračovali v poradí sprava v rovnakom pruhu, ako pred križovatkou, aby sa v križovatke nepomiešali. Ak je na zaraďovanie do priebežného jazdného pruhu zriadený pripájací pruh, je vodič povinný pred zaradením sa do priebežného jazdného pruhu použiť tento pruh.

V prípade Hodžovho námestia sú aj v križovatke nakreslené vodiace čiary, ktoré ukazujú, že vodiči idúci v pravom pruhu majú celý čas pokračovať v pravom pruhu, vodiči v ľavom pruhu môžu pokračovať buď v prostrednom pruhu (druhom sprava), alebo v ľavom pruhu, ktorý je odbočovací na Palisády. Pravý pruh totiž ďalej pokračuje ako priebežný, ľavý sa rozdeľuje na priebežný na Štefánikovu a odbočovací na Palisády
Ak chcú vodiči z pravého pruhu pokračovať v prostrednom pruhu, musia dať vodičom v prostrednom pruhu prednosť, čiže sa musia správať tak, aby ten, kto má prednosť v jazde, nemusel náhle zmeniť smer alebo rýchlosť jazdy. Najrozumnejšie je meniť jazdné pruhy buď ešte pred križovatkou, alebo až za ňou.