Ferrari postavené špeciálne na driftovanie vzbĺklo počas svojej premiéry

Jazdec s ním súťažne prešiel šesť zákrut.

(Zdroj: reprofoto Formula Drift)

LOS ANGELES, BRATISLAVA. Celkovo šesť zákrut zvládlo prejsť špeciálne upravené Ferrari 599. Smerujúc do siedmej vzbĺklo v plameňoch.

Žlté Ferrari je dielom tímu FFF Drifting Department, mal na ňom jazdiť driftér Federico Sceriffo v rámci šampionátu Formula Drift. Už pri prvom podujatí tejto sezóny v meste Long Beach pri Kalifornii sa nechcene preslávilo.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ferrari 599 zvládlo kvalifikáciu bez problémov a postúpilo do vyraďovania, kde sa mal Sceriffo na Ferrari popasovať s Chelsea DeNofom na Forde Mustang. Pri prvom dueli, kedy sa v dvoch jazdách vystrieda pretekár, ktorý udáva stopu a pretekár, ktorý ho čo najtesnejšie nasleduje, pohorelo.

Počas prvej jazdy nezvládol Sceriffo začiatok driftu a narazil do DeNofu, ktorý kvôli tomu skončil v bariére z pneumatík. Mustang z nej vyviazol s poškodeným nárazníkom a kapotou, ktoré mechanici pred druhou jazdou odstránili.

Ako sa pri štarte druhej jazdy ukázalo, Sceriffo pri kolízii poškodil zavesenie kolesa. Poškodené zavesenie potom pretrhlo brzdovú hadičku, kvôli čomu malo Ferrari problém s dobrzdením do prvej zákruty - a brzdová kvapalina začala horieť.

Sceriffo z auta vyviazol bez zranení, škody na aute nie sú známe. Ferrari s prezývkou Fiorella poháňal pôvodný šesťlitrový dvanásťvalec s dvomi turbami, ktorý ponúkal výkon približne 920 koní.

"Stále je to Ferrari a správa sa ako divoký kôň," povedal v novembri Sceriffo o svojom aute pre web Top Gear.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 31 761
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 21 439
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 285
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 881
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 8 010
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 786
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 539
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 657
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 813
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 176

Téma: Ferrari


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

Neprehliadnite tiež

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.

Kia začala v Žiline vyrábať prvé elektrifikované auto

Nový je motor, dizajn, volant aj výbava