SME
Utorok, 23. apríl , 2019

Škoda Kodiaq Sportline a Scout: Keď obyčajné SUV nestačí (test)

Záujemcovia o Kodiaq dostali šancu sa viac odlíšiť, športové ani terénne vlastnosti sa však nezmenili.

(Zdroj: Michael Kasarda)
Škoda Kodiaq Sportline a Scout - prehľad základných parametrov
VerziaSportlineScout
Cena (Eur)36 790 - 39 00035 740 - 39 740
Spotreba výrobca / v teste (l)7,4 / 10,15,7 / 7,8
Veľkosť kufra (l)720
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 791; 4 697; 1 882; 1 676

Záplava SUV na trhu prináša automobilkám výzvu, ako sa odlíšiť. Škoda si už môže veľké SUV v ponuke odškrtnúť ako splnené, teraz však prichádza čas na rozšírenie výbavy Kodiaqu o verzie Sportline a Scout.

Kodiaq Sportline v červenej metalíze sa jednoducho nedá prehliadnuť. Kto nechce na cestách príliš svietiť, môže si ešte vybrať z palety šiestich menej výrazných farieb, ale bola by to škoda. Drobné zmeny v dizajne verzie Sportline tvoria celkom výrazný efekt a Kodiaqu dodávajú dravý, športový nádych.

Chrómované lišty okolo prednej masky a bočných okien nahradilo čierne lakovanie. Najvýraznejšou zmenou oproti obyčajnému Kodiaqu sú nové lakované plasty na spodku karosérie, ktoré veľké SUV posielajú opticky bližšie k zemi. S čiernymi detailami pekne ladili 19-palcové dvojfarebné disky, ktoré poznáme z Octavie RS.

Článok pokračuje pod video reklamou

Interiér je ladený podobne ako v Superbe Sportline. Oproti klasickej verzii potešia kvalitné športové sedadlá s výborným bočným vedením, ktoré sú potiahnuté imitáciou semišu. Športový nádych sa Škoda snažila vykúzliť aj na dekore odkladacej schránky pred spolujazdcom.

Použitý kus plastu s imitáciou karbónu však nepôsobí príliš hodnoverne. Iný je aj športový volant so splošteným spodkom. Výborne padne do rúk, hoci s mierne preposilovaným riadením sa športová odozva pri jazde nedostaví.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5B8J na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5B8J na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: SUV


Článok je zaradený aj do ďalších tém Škoda

Hlavné správy zo Sme.sk

Café Európa: Ako sa zmení Ukrajina a čo čakať od Zelenského (video)

Diskusia o ukrajinských prezidentských voľbách.

Volodymyr Zelenskyj.

Mikloš: Ukrajina sa od revolúcie zmenila, ale dalo a mohlo sa urobiť viac

Ľudia chcú reformy, no nepáčia sa im nepopulárne opatrenia, hovorí Ivan Mikloš.

Ivan Mikloš

Bašternákov byt ide do konkurzu, čo čaká Roberta Fica

V Bonaparte u Fica bude deň otvorených dverí.

Ilustračné foto.
Počas planku pracujete s vlastnou váhou. Svaly nenaťahujete, ale držíte ich v napätí.

Neprehliadnite tiež

Toyota Proace City

Volkswagen T-Cross je viac ako len zdvihnuté Polo (test)

Okrem dizajnu boduje konečne aj cenou.

Volkswagen T-Cross

Elektrické dodávky Renault EZ-FLEX vyrazia skúšobne do ulíc

Koncept využíva diely zo starších modelov.

Na niektorých cestách sa tvoria kolóny, vodiči hlásia zdržanie do štyridsať minút

Nehoda je hlasená za odbočkou na Medzibrod smerom do Podbrezovej.

Ilustračné foto
Suzuki Vitara 1,4 vs. 1,0 Boosterjet