Honda CR-V sa lúči atraktívnou výbavou za dobrú cenu (test)

Možnosť kúpiť si SUV od Hondy s dieselovým motorom je už len do konca leta.

(Zdroj: Peter Kálmán)
Honda CR-V 1,6 i-DTEC AWD - prehľad základných parametrov
Cena verzie od (eur)29 109
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)5,3 / 6,5
Objem batožinového priestoru (l)589
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 630; 4 605; 1 820; 1 680

Nestáva sa často, aby nám automobilka požičala model, ktorý už má na svete aj o generáciu mladšieho potomka. Takúto situáciu teraz zažíva Honda CR-V. Zatiaľ čo jej nástupca pútal pozornosť na ženevskom autosalóne, k nám do redakcie sa prišla na test rozlúčiť ešte štvrtá generácia.

Pre záujemcov o SUV od Hondy tak nastala dilema: Oplatí sa počkať na novinku do konca leta alebo spraví dobrú službu aj výbehový model?

Prečítajte si tiež:Prečítajte si tiež: Aká je ponuka veľkých SUV do 30-tisíc eur? Predajom kraľujú japonské značky

Koniec výroby jednej generácie znamená, že predajca ponúkne štedro vybavené auto za dobrú cenu. Niekde sa však treba už uskromniť, napríklad pri starších technológiách. Dožívajúcej Honde CR-V sa však aj v tomto smere darí až prekvapivo dobre udržať krok s konkurenciou.

Článok pokračuje pod video reklamou

Súčasná generácia prišla v roku 2012 a pred troma rokmi dostala facelift. Pre Európu sa vyrábala v britskom Swindone, kde teraz z výrobnej linky schádzajú posledné kusy, pretože nové CR-V už bude mať opäť japonský pôvod.

Novinkou je rozlúčková verzia Lifestyle Plus s pridanou výbavou za 2 500 eur zdarma. Model na prvý pohľad prezrádzajú iba odlišné nárazníky Aero s lakovanou spodnou časťou, spojler na zadných dverách a 18-palcové disky Kaiser. K tomu Honda odráta z ceny ešte 3 600, čo znamená, že za dobre vybavené SUV s pohonom 4x4, dieselovým biturbom a s automatickou prevodovkou zaplatíte 32 600 eur.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5C64 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5C64 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Honda


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Trump zrušil summit, čo bude ďalej? Štyri scenáre vývoja

Možné je všetko. Že sa nezmení prakticky nič, ale aj to, že vypukne vojna.

SVET

Minister Stropnický: Politiku ovládol kazisvet, odchádzam

Politici sa len tvária, že riešia problémy občanov, to ja neviem, hovorí.

DOMOV

Matečnú odvolávajú už osem hodín, rozprava pokračuje

Ministerka čelí veľkej kritike.

KOMENTÁR DÁVIDA TVRDOŇA

Zuckerberg sa vysmial Európe nevídaným spôsobom

Opäť sme sa nič nové nedozvedeli.

Neprehliadnite tiež

Volvo už do nových modelov nebude montovať naftové motory

Švédska automobilka sa sústredí na elektrifikáciu svojich modelov.

Pod Prístavným mostom havaroval linkový autobus

Kĺbová Karosa sa po zrážke s osobným autom skoro prevrátila do priekopy.

Peugeot Traveller Business VIP: Podarený útok na Multivan (test)

Šesťmiestna verzia je dobrým spoločníkom na veľké výlety aj pojazdnou kanceláriou.

Problémy s STK pokračujú, Érsek čiastočne ustúpi vodičom

Ministerstvo dopravy zmenilo pravidlá pre stanice technickej kontroly.

Z Dacie Duster sa stala praktická dodávka do terénu

Dacia Duster Fiskal sa vracia aj v druhej generácii modelu, vymenila zadné sedadlá za nákladný priestor.