SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Peugeot Traveller Business VIP: Podarený útok na Multivan

Šesťmiestna verzia je dobrým spoločníkom na veľké výlety aj pojazdnou kanceláriou.

(Zdroj: Peter Kálmán)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Peugeot Traveller Business VIP - prehľad základných parametrov
Cena verzie od (eur)34 792
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)5,9 / 8,0
Objem batožinového priestoru (l)980
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)3 275; 5 308; 1 920; 1 680

Lídrom medzi stredne veľkými osobnými dodávkami je už roky Volkswagen a Mercedes. Túto skutočnosť chcú zmeniť Francúzi. Ako sa sme sa pri teste najdlhšej verzie Peugeotu Traveller presvedčili, idú na to dobre.

Peugeot Traveller je jedným z trojčiat, ku ktorým patrí aj Citroen SpaceTourer a Toyota Proace Verso. Zaujímavosťou je, že nový názov dodávky od Peugeotu sa v automobilovej histórii objavuje napríklad pri kombi verzii pôvodného Mini. Nástupca Peugeotu Expert Tepee je samozrejme ďaleko praktickejší. Auto stojí na modulárnej podvozkovej platforme EMP2, ktorú používa napríklad aj Peugeot 3008 či Citroen C4 Spacetourer.

V najkratšej verzii Compact má Traveller iba 4,6 metra, takže v meste sa s ním ľahko manévruje. Takúto krátku verziu neponúka ani obľúbený Volkswagen Multivan. Ideálnym proporciám Travelleru napomáhajú aj v rohoch umiestnené kolesá a krátke previsy. To ešte platí aj pre 4,95-metrovú verziu Standard s predĺženým rázvorom. Iná situácia je pri najdlhšej verzii Long s dĺžkou 5,3 metra. Nemá iba predĺžený rázvor kolies, ale aj vyše metrový zadný previs.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Tentokrát sme vysúšali najvyššiu výbavu Business VIP, ktorá je primárne určená na osobnú prepravu, napríklad medzi hotelom a letiskom. Doteraz sa tejto úlohy vedelo zodpovedne zhostiť iba niekoľko dodávok, napríklad Volkswagen Multivan, Mercedes V alebo Renault Trafic Passenger.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5CNB na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M5CNB na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Peugeot

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Testovanie nielen môže bolieť, ale možno sa pri čakaní naň nakaziť. Ilustračná fotografia.
Dobré ráno

Dobré ráno: Monika Jankovská sa chce dohodnúť s políciou

Štátna tajomníčka zrejme chce spolupracovať.

Podcast Dobré Ráno.
Stĺpček Zuzany Kepplovej

Vždy sa dá počítať s vypätím všetkých síl

Krajčí počas testovania videl "silného ducha slovenského národa".

Minister obrany Jaroslav Naď (OĽaNO) počas návštevy odberného miesta. v obci Nižná v okrese Tvrdošín.
Minister obrany Jaroslav Naď.

Neprehliadnite tiež

V Bratislave v tichosti búrajú nádejnú technickú pamiatku

Čerpacia stanica BZ patrila k najstarším na Slovensku.

Už len torzo čerpacej stanice BZ.

Ktoré autá si Slováci kupujú najčastejšie?

V kurze ostávajú hlavne hatchbacky.

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.