Čo ponúka Kia Stinger v porovnaní s nemeckou konkurenciou

Vo vrcholnej verzii stojí takmer 60-tisíc.

Kia Stinger(Zdroj: Kia)

Model Stinger je vlajkovou loďou kórejskej automobilky Kia. Vyrába sa od roku 2017 a stal sa autom roka 2018 na Slovensku.

Kia sa týmto štýlovým liftbackom snaži presadiť v kategórii prémiových športových kupé.

Stinger štartuje na sume o málo vyššej ako 40-tisíc eur s dvojlitrovým benzínovým motorom a výkonom 255 koní. Najsilnejší a najdrahší z ponuky motorov je 3.3 litrorvý benzínový šesťvalec.

Ak sa chce Kia so Stingerom výraznejšie presadiť v konkurencii Audi, BMW či Mercedesu, musí niečím zaujať. Okrem príťažlivého dizajnu a dobrých jazdných vlastností zohráva dôležitú úlohu aj ponúkaná výbava.

Článok pokračuje pod video reklamou

Pri kúpe Stingeru GT Line s benzínovým šesťvalcom a výkonom 370 koní dostane nový majiteľ aj balík bohatej výbavy, ktorý je už zahrnutý v cene 58 900 eur. To by mohol byť argument, ktorým si Kia pritiahne nerozhodného kupca na svoju stranu.

Prečítajte si tiež: Kia Stinger: naše najobľúbenejšie auto z Kórey (test)

Zákazník automaticky získa balík bezpečnostných prvkov vrátane monitorovania okolia pri cúvaní a sledovania mŕtvych uhlov. Dizajn Gran Turisma podtrhujú červené brzdové strmene Brembo, chrómované kryty spätných zrkadiel a dve koncovky výfuku.

Interiér vodiča rozmaznáva koženým čalúnením Nappa aj prémiovou audio sústavou Harman Kardon. K dispozícii je 8-palcový multimediálny displej s navigáciou TomTom a aktualizáciou mapových podkladov na sedem rokov zadarmo.

Samozrejmosťou je dvojzónová klimatizácia, vyhrievaný volant aj sedadlá, ktoré môžu byť aj odvetrávané. S parkovaním pomôže kamera s 360-stupňovým záberom okolia.

Audi, BMW aj Mercedes-Benz sú na trhu omnoho dlhšie a svoju vysokú kvalitu potvrdzujú každým ďalším modelom. Ich milovníci si navyše nemajú problém priplatiť ak niečo v aute naozaj chcú. Majú punc prémiovosti a môžu sa oprieť o svoju históriu v tomto segmente, čo Kii zatiaľ chýba.

BMW 440i xDrive Gran Coupé

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5D9P na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5D9P na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 707
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 718
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 16 996
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 15 417
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 560
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 562
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 519
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 486
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 020
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 655

Téma: Kia


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Po hrade jazdili na trojkolkách, aj robili omše. Boli sme u posledného grófa Šternberka

Súkromný hrad patrí takmer osemsto rokov jednému rodu.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.