Test Opelu Insignia: Svedčí mu viac športový alebo terénny charakter?

Verzia GSi zlepšuje vzhľad.

Opel Insignia GSi (Zdroj: Opel)
Opel Insignia Country Tourer 2,0 CDTI - prehľad základných parametrov
Cena verzie od (eur)27 190
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)6,5 / 7,2
Objem kufra (l)560
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2829; 5004; 2093; 1525

Dokážete spraviť z nudného konzervatívneho manažérskeho auta zaujímavé? Aj keď využíva štandardnú techniku, len zopár kúskov nalakovaného či nenalakovaného plastu mu dokáže dodať špeciálny charakter.

Opel sa o to rozhodne pokúsil. V posledných mesiacoch priniesol na trh hneď dve "zaujímavé" verzie svojej minuloročnej novinky Insignie - terénnu Country Tourer a športovú GSi.

Článok pokračuje pod video reklamou

Insignia je aj v základnej verzii podarené auto - s pohodlným podvozkom, veľkým vnútorným priestorom a bohatou výbavou. Verzie GSi a Country Tourer však pomáhajú auto zatraktívniť a ozvláštniť.

Insignia už nie je len béžová

Opel Insignia je na trhu od minulého roku a spočiatku sa zdalo, že Opel sa zameriava hlavne na fleetových zákazníkov, ktorí tradične tvoria podstatnú časť predajov v tomto segmente. Preto bola Insignia síce pekná, ale zároveň konzervatívna.

V propagačných materiáloch a na cestách ju najčastejšie stretávame v solídnych šedých, strieborných a béžových farbách. Country Tourer a GSi majú Insignii dodať chýbajúcu šťavu.

Country Tourer je alternatívou k Octavii Scout či Passatu Alltrack - s mierne zvýšeným podvozkom a opalstovanou spodnou časťou karosérie. Podobne ako pri ostatných zvýšených kombi, nenalakované nárazníky nemusíte kombinovať s pohonom všetkých kolies - zmeny sú teda primárne kozmetické.

Verzia GSi ponúka, naopak, športové nárazníky, vďaka ktorým vyzerá Insignia agresívnejšie, rozkročenejšie a nižšie pri zemi. Niekedy až prekvapí, aký veľký pocitový rozdiel dokáže zanechať relatívne bezvýznamná úprava, akou je výmena nárazníkov.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5DWK na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5DWK na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Opel


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico je späť, ako prvého vytrestá Kisku

Keď treba zmasakrovať ústavu, vždy sa nájde koalícia ochotných.

Stĺpček Petra Schutza

Pozícia Mayovej je už neudržateľná

Nepodarený summit významne zvyšuje pravdepodobnosť brexitu bez dohody.

Neprehliadnite tiež

Z Volva Citroen, z Lady Honda. Päť áut, ktoré mali vzniknúť pod inou značkou

Dôvodom bola inšpirácia aj zrecyklovanie starších projektov.