Test Opelu Insignia: Svedčí mu viac športový alebo terénny charakter?

Verzia GSi zlepšuje vzhľad.

Opel Insignia GSi (Zdroj: Opel)
Opel Insignia Country Tourer 2,0 CDTI - prehľad základných parametrov
Cena verzie od (eur)27 190
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)6,5 / 7,2
Objem kufra (l)560
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2829; 5004; 2093; 1525

Dokážete spraviť z nudného konzervatívneho manažérskeho auta zaujímavé? Aj keď využíva štandardnú techniku, len zopár kúskov nalakovaného či nenalakovaného plastu mu dokáže dodať špeciálny charakter.

Opel sa o to rozhodne pokúsil. V posledných mesiacoch priniesol na trh hneď dve "zaujímavé" verzie svojej minuloročnej novinky Insignie - terénnu Country Tourer a športovú GSi.

Článok pokračuje pod video reklamou

Insignia je aj v základnej verzii podarené auto - s pohodlným podvozkom, veľkým vnútorným priestorom a bohatou výbavou. Verzie GSi a Country Tourer však pomáhajú auto zatraktívniť a ozvláštniť.

Insignia už nie je len béžová

Opel Insignia je na trhu od minulého roku a spočiatku sa zdalo, že Opel sa zameriava hlavne na fleetových zákazníkov, ktorí tradične tvoria podstatnú časť predajov v tomto segmente. Preto bola Insignia síce pekná, ale zároveň konzervatívna.

V propagačných materiáloch a na cestách ju najčastejšie stretávame v solídnych šedých, strieborných a béžových farbách. Country Tourer a GSi majú Insignii dodať chýbajúcu šťavu.

Country Tourer je alternatívou k Octavii Scout či Passatu Alltrack - s mierne zvýšeným podvozkom a opalstovanou spodnou časťou karosérie. Podobne ako pri ostatných zvýšených kombi, nenalakované nárazníky nemusíte kombinovať s pohonom všetkých kolies - zmeny sú teda primárne kozmetické.

Verzia GSi ponúka, naopak, športové nárazníky, vďaka ktorým vyzerá Insignia agresívnejšie, rozkročenejšie a nižšie pri zemi. Niekedy až prekvapí, aký veľký pocitový rozdiel dokáže zanechať relatívne bezvýznamná úprava, akou je výmena nárazníkov.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5DWK na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5DWK na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Opel


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Po hrade jazdili na trojkolkách, aj robili omše. Boli sme u posledného grófa Šternberka

Súkromný hrad patrí takmer osemsto rokov jednému rodu.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.