Test Opelu Insignia: Svedčí mu viac športový alebo terénny charakter?

Verzia GSi zlepšuje vzhľad.

Opel Insignia GSi (Zdroj: Opel)
Opel Insignia Country Tourer 2,0 CDTI - prehľad základných parametrov
Cena verzie od (eur)27 190
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)6,5 / 7,2
Objem kufra (l)560
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2829; 5004; 2093; 1525

Dokážete spraviť z nudného konzervatívneho manažérskeho auta zaujímavé? Aj keď využíva štandardnú techniku, len zopár kúskov nalakovaného či nenalakovaného plastu mu dokáže dodať špeciálny charakter.

Opel sa o to rozhodne pokúsil. V posledných mesiacoch priniesol na trh hneď dve "zaujímavé" verzie svojej minuloročnej novinky Insignie - terénnu Country Tourer a športovú GSi.

Článok pokračuje pod video reklamou

Insignia je aj v základnej verzii podarené auto - s pohodlným podvozkom, veľkým vnútorným priestorom a bohatou výbavou. Verzie GSi a Country Tourer však pomáhajú auto zatraktívniť a ozvláštniť.

Insignia už nie je len béžová

Opel Insignia je na trhu od minulého roku a spočiatku sa zdalo, že Opel sa zameriava hlavne na fleetových zákazníkov, ktorí tradične tvoria podstatnú časť predajov v tomto segmente. Preto bola Insignia síce pekná, ale zároveň konzervatívna.

V propagačných materiáloch a na cestách ju najčastejšie stretávame v solídnych šedých, strieborných a béžových farbách. Country Tourer a GSi majú Insignii dodať chýbajúcu šťavu.

Country Tourer je alternatívou k Octavii Scout či Passatu Alltrack - s mierne zvýšeným podvozkom a opalstovanou spodnou časťou karosérie. Podobne ako pri ostatných zvýšených kombi, nenalakované nárazníky nemusíte kombinovať s pohonom všetkých kolies - zmeny sú teda primárne kozmetické.

Verzia GSi ponúka, naopak, športové nárazníky, vďaka ktorým vyzerá Insignia agresívnejšie, rozkročenejšie a nižšie pri zemi. Niekedy až prekvapí, aký veľký pocitový rozdiel dokáže zanechať relatívne bezvýznamná úprava, akou je výmena nárazníkov.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5DWK na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5DWK na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Opel


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Ján Kuciak nemal v destve ani počítač, vyrástol z neho analytik

Kuciak chcel s novinami najskôr skončiť.

ŠPORT

Opäť sa ukázalo, že Shiffrinová sa dá zdolať, tvrdila Vlhová

Vlhovú predstihla o 58 stotín sekundy.

EKONOMIKA

V Jasnej či v Tatrách si skipasy lyžiari kúpia po novom

Tatry Mountain Resorts zásadným spôsobom mení predaj lístkov.

Neprehliadnite tiež

Kia spustila výrobu nového modelu ProCeed

Tretia generácia modelu sa začne predávať exkluzívne v Európe.

Piata generácia Hondy CR-V neostala povesti úspešného SUV nič dlžná (test)

Novinka zaujala priestrannosťou i jazdnými vlastnosťami.

Rodina Toyoty Corolla je po predstavení sedanu už kompletná

Prvýkrát príde aj v hybridnej verzii.

Podcast Za volantom

Za volantom: Ako funguje automobilová reklama?

Hosťom je Marek Kopča, marketingový manažér Hyundaiu.