SME

Nová značka Cupra bude mať premiéru na Slovensku

Akcia je spojená so Svetovým pohárom cestovných automobilov.

(Zdroj: Cupra)

ORECHOVÁ POTÔŇ. Okruh Slovakia Ring privíta cez víkend 14. a 15 júla preteky cestných špeciálov, ktoré sa predstavia spolu s Majstrovstvami Európy ťahačov FIA ETRC.

Po ročnej odmlke sa vracia Svetový pohár cestovných automobilov - FIA WTCR, ako pokračovanie divácky obľúbených pretekov FIA WTCC.

Víkednových pretekov sa zúčastní aj nová značka Cupra, ktorá sa odčlenila od Seatu. Okruhový špeciál Cupra TCR na Slovensku premiérovo prevetrajú piloti Pepe Oriola a Jordi Gené.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Agresívne vyzerajúcu Cupru TCR sme si premiérovo pozreli už na oficiálnom predstavení značky.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Cupra Ateca má poriadny výkon a prišla o znak Seat Čítajte 

Na prednej a zadnej časti je miesto Seatu už logo Cupra v oficiálnej charakteristickej medenej farbe. Od sériového modelu sa viditeľne líšia nárazníky, volant, kapota a škrupinové sedadlo.

Softvér riadiacej jednotky prepĺňaného motora bol adaptovaný v súlade s technickými predpismi TCR pre sezónu 2018.

Nadšení sú z nej aj pretekári MotoGP

Prvé dojmy poskytol trojnásobný majster MotoGP Andrea Dovizioso a Jorge Lorenzo, ktorý na chvíľu vymenil motorku za okruhový špeciál Cupra TCR a poriadne mu naložili na okruhu Castellolí. Na zrýchlenie z nuly na sto stačí Cupre TCR iba 5,2 sekundy.

Dovizioso mal k dispozícii 350 koní vo vyladenom motore TSI. „Auto je veľmi agilné a vhodné na agresívne zatáčanie. V zákrutách sa správa naozaj veľmi dobre, môžete cítiť, ako reaguje na riadenie. A stabilne drží smer pri intenzívnom brzdení,“ okomentoval majster sveta MotoGP.

SkryťVypnúť reklamu

Ateca Cupra príde už čoskoro

Automobilka chce takto ponúknuť ochutnávku pred uvedením prvého sériového modelu na trh - Cupry Ateca, teda výkonného kompaktného SUV.

Podľa Seatu má Cupra Ateca ponúknuť vozidlo, ktoré sa hodí na vozenie detí do školy, rodinné nákupy alebo cestovanie s množstvom batožiny – a to všetko pri najvyššom komforte jazdy.

Popri výkone 300 koní a kombináciou pohonu všetkých kolies 4Drive so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou má ostať zachovaná praktická stránka auta v podobe priestrannej kabíny a veľkého batožinového priestoru.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 38 898
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 814
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 429
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 241
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 6 856
  6. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 5 345
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 612
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 558
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ján Karas: Rovnosť, ktorá sa ešte nenarodila: Neviditeľné korene spravodlivosti na Medzinárodný deň Rómov
  2. Rastislav Šenkirik: SMER - pohlavné preukazy
  3. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu
  4. Ivan Mlynár: Riaditeľ SHMÚ nezabezpečil počasie podľa predstáv Tarabu, tak dostal padáka, alebo, keď lži smrdia aj z displeja počítača.
  5. Anna Miľanová: Rozmáha sa nám tu štátny vandalizmus... Vždy je možné byť dobrý, myslím si...
  6. Vladimír Krátky: Šimečka dláždi Matovičovi cestu do parlamentu .
  7. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  8. Rudolfa Vallová: Trumpova šoková terapia
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 103 597
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 465
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 78 561
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 790
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 020
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 637
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 972
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 741
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu