SME
Piatok, 19. apríl , 2019

Subaru XV prejde tam, kde sa iné crossovery otáčajú (test)

Výborné auto brzdia drobné chybičky a najmä slabý motor.

(Zdroj: Filip Režný)
Subaru XV 2,0i - prehľad základných parametrov
Cena verzie od (eur)27 490
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l / 100km)6,9 / 8,6
Objem batožinového priestoru (l)385
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 665; 4 465; 1 800; 1 615

Subaru nikdy nebolo značkou, ktorá by sadla každému. Majú svoju základňu skalných fanúšikov, ktorí si tieto autá obľúbili najmä pre ich odlišnosť a húževnatosť.

Ich najlepšou šancou ako osloviť nových zákazníkov je crossover XV, keďže tento segment sa v súčasnosti teší veľkej popularite. Narozdiel od väčšiny konkurenčných áut sa Subaru snaží ponúknuť niečo iné ako imidž.

Článok pokračuje pod video reklamou

Je to síce "iba" zdvihnutý hatchback, ako mnohé dnešné crossovery, ale variant s predným pohonom by ste hľadali márne. Subaru je známe pohonom všetkých kolies a výnimkou nie je ani nové XV, ktoré tak sľubuje slušné schopnosti v teréne.

V dizajne sa revolúcia nekoná

Dizajn tohto XV pôsobí takmer ako facelift, nie úplne nový model, ktorým v skutočnosti je. Za týmto crossoverom sa hlavy zrejme otáčať nebudú, takže Subaru musí osloviť hlavne schopnosťami.

Predná časť dostala ostrejšie tvarované svetlá. Chrómové orámovanie mriežky nahradila čierna farba, celý predok pôsobí o niečo elegantnejšie.

Vzadu sú najviditeľnejšou zmenou horizontálne svetlá, ktoré tentokrát presahujú až na dvere batožinového priestoru.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5GPS na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5GPS na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: SUV


Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Súčasná teológia nemôže byť iba návodom na sexuálnu výchovu (píše Michal Havran)

Posolstvo Veľkej noci sa stráca.

Pohľad do interiéru Katedrály Notre-Dame po požiari.

Liptovská Mara ukázala základy zatopených domov

Raz do roka sa dá Liptovská Mara zažiť inak.

Aj časť Bobrovníka skončila pod vodou. Takto sa vynárajú základy.

Rebríček slobody tlače je zmanipulovaný, tvrdia politici Smeru

Novinári sa stávajú škodnou, tvrdí analytik.

Slovensko sa v aktuálnom rebríčku slobody tlače umiestnilo na 35. mieste. (ilustračné foto)
Dnes píše Jaroslav Rumpli

Neznášam, keď sa náboženstvom oháňajú politici

Netreba sa pri riadení štátu riadiť najmä zákonmi?

Maroš Šefčovič.

Neprehliadnite tiež

Suzuki Vitara 1,4 vs. 1,0 Boosterjet
Ilustračné foto.

Automobilka Karma si trúfa na Európu. S talianskym dizajnom

Pod kapotou je aj trojvalec na dobíjanie batérií.

Podcast Za volantom nebude niekoľko mesiacov vychádzať pravidelne

Témy sa budú ďalej objavovať v ostatných podcastoch

Podcast Za volantom, logo.

Nový Opel Corsa ukázal prvý detail. Čo vieme?

Technológiu bude zdielať s Peugeotom 208.

Skelet nového Opelu Corsa