Hyundai Santa Fe 2,2 CRDi AWD 8A Premium | |
---|---|
Základná cena / Verzia od (eur) | 34 990 / 44 990 |
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l) | 6,3 / 7,9 |
Objem batožinového priestoru (l) | 547 - 1675 |
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm) | 2765; 4770; 1890; 1703 |
Nový Hyundai Santa Fe je veľmi pôsobivé auto. Je to o to zaujímavejšie, že Hyundai spravil len nutné minimum zásahov do techniky - novinka je s výnimkou prevodovky po technickej stránke prakticky zhodná s minulou generáciou.
Kórejský výrobca sa miesto vylepšovania techniky sústredil na to, čo zákazník vidí a cíti. Hyundai tak vyrobil auto za relatívne rozumné peniaze, ktoré keď šoférujete, máte pocit, že na ničom sa nešetrilo a auto sa o vás stará.
Prvky bezpečnostnej výbavy, ktoré prichádzajú v novom Santa Fe, umne využívajú existujúci hardvér, ktorý ale v Hyundai dokázali zužitkovať na nové funkcie.
Pre nás najdôležitejšou zmenou je kvalitne pôsobiaci interiér. Vďaka skvelej atmosfére v interiéri a pocitu, že auto na vás dáva pozor, máte z auta pocit drahého produktu za málo peňazí.
Dojem kazí len čudná predná maska
Predchádzajúca generácia Santa Fe sa snažila tváriť relatívne športovo, mala prudko stúpajúcu líniu bočných okien aj klesajúcu líniu strechy. Okrem klasického santa Fe však bola v ponuke aj verzia Grand, ktorá mala sedem miest na sedenie a o niečo krabicovejší tvar.
Nové Santa Fe má nahradiť zároveň oba modely - môžete si ho objednať s piatimi alebo siedmimi sedadlami - a tak musel stratiť trochu zo športového dizajnu. Silueta je teda krabicovitejšia, s rovnou a takmer kolmo ukončenou strechou.