SME

Volkswagen znovu predstavil ten istý koncept, tentokrát mu nedal okná

Je predzvesťou sériového modelu.

(Zdroj: Volkswagen)

HANNOVER, BRATISLAVA. Konceptom I.D. Buzz Volkswagen v uplynulom roku spôsobil nemalý rozruch. Elektrický mikrobus za to vďačil najmä svojmu dizajnu, ktorý čerpá z histórie značky.

Prečítajte si tiež: VW predstavil elektrický mikrobus I.D. Buzz s výkonom vyše 370 koní Čítajte 

Už dlhšie sa hovorilo, že na ceste je aj úžitková verzia, teraz nám ju konečne ukázali. A zmeny rozhodne nekončia pri nižšom počte okien.

Dve oddelené sedadlá v kabíne ustúpili sedeniu pre troch ľudí. Prostredné sedadlo po sklopení odhalí integrovaný laptop. Keďže štúdia ráta s plne autonómnym riadením I.D. Pilot, je možné ho používať aj počas jazdy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa vodič rozhodne riadiť auto sám, všetky dôležité informácie sa mu premietajú na čelné sklo pomocou rozšírenej reality. Tradičné spätné zrkadlá aj tentokrát ustúpili kamerám.

Police komunikujú s posádkou

Kabína je oddelená od nákladového priestoru priečkou. Bočné posuvné dvere tentokrát nájdeme len na jednej strane, pribudli však krídlové dvere vzadu.

Posuvné dvere museli uvoľniť priestor pre systém špeciálnych políc, ktoré sú vybavené senzormi a osvetlením. Pomocou bezdrôtového pripojenia dokážu s laptopom či tabletmi v aute a poskytnúť presné informácie o náklade na palube.

Úložné priestory sa navyše dajú prispôsobiť požiadavkám konkrétneho zákazníka. Príjemným bonusom je 230V zásuvka, ktorá dokáže poháňať aj výkonné nástroje niekoľko hodín.

SkryťVypnúť reklamu

K dobíjaniu batérie svojou troškou prispieva aj nový solárny panel na streche, ktorý dokáže počas slnečných dní predĺžiť dojazd aj o 15 kilometrov.

Rovnako ako mikrobus I.D. Buzz, aj Cargo sa chystá do výroby. Svojho súrodenca by mohol dokonca o rok predbehnúť, Volkswagen plánuje začať výrobu sériového modelu už v roku 2021.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Začínal s jednou Feliciou, dnes vozí manažérov z celého sveta
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  2. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  3. Na Marka oharka do jarka
  4. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  8. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 17 736
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 10 142
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 786
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 356
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 463
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 2 745
  7. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 590
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 2 570
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Po Trumpovom ohlásení ciel začali burzy padať.

V akej fáze sa trhy nachádzajú a v čom sú rozdiely s finančnou krízou.


52
Peter Tkačenko.

Fico môže Danka buď upratať, alebo ignorovať.


24
Akciové trhy prudko klesajú.

Pohľad na portfóliá investorov nepotešia.


159
Oslavy 80. výročia oslobodenia Bratislavy na Slavíne.

Čo je Slavín a kto všetko sa tam zišiel?


83
reklama
  1. Pavel Baláž: Parma nie je len mestom syra a šunky
  2. Ján Šeďo: Odznelo : "Apko, však tam roztrhalo 9 detí"! "No a čo, veď...."
  3. Vladimír Bojničan: Biblické zázraky ako nepreukázané tvrdenia a forma dezinformácie
  4. Jozef Černek: Môj partner nemá telo. Nemá tvár. A predsa napísal so mnou muzikál.
  5. Imunoblog: Zdravé črevo – základ silnej imunity
  6. Peter Greša: Sväté svetlo: stretnutie s chasidmi pri hrobe „zázračného rabína“
  7. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  8. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 706
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 303
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 71 655
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 644
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 18 210
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 11 224
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 726
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 357
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťZatvoriť reklamu