BARCELONA, BRATISLAVA. Čas rýchlo uteká a generácia mileniálov narodená medzi rokmi 1981 až 1993 v súčasnosti tvorí v Európe 12-percentný podiel z ľudí, ktorí kupujú nové autá.
Je preto prirodzené, že automobilky sa snažia na túto klientelu čo najlepšie zacieliť a ponúknuť auto, ktoré bude podľa ich predstáv.

Kým tak urobia, vypracujú si ankety, aby lepšie pochopili nákupné správanie mladých ľudí. S jednou takou nedávno prišiel Seat a výsledky sú celkom zaujímavé.
Ide o generáciu, ktorá zažila veľký technologický pokrok vo forme digitalizácie. V detstve si hudbu púšťala na magnetofóne z kazety a teraz ju má uloženú na cloude. Je to len jeden z množstva príkladov, ako sa mileniáli dokázali prispôsobiť dobe a nemajú problém s používaním nových technológií.
Napriek ošiaľu okolo SUV segmentu tento typ áut medzi mladými nevedie. Až 50 percent z nich dáva prednosť malým mestským hatchbackom, ako Seat Ibiza alebo o triedu väčším kompaktom v kategórii Volkswagen Golf. O kúpu SUV sa zaujíma iba 20 percent mileniálov.