Ako funguje uvádzanie nových modelov na trh, nám tento rok ukážkovo predviedol Seat. O príchode sedemmiestneho SUV sme sa prvýkrát dozvedeli pred rokom a následne prvý záber unikol na jar. V septembri sa čakanie skončilo a Seat nám v španielskej Tarragone predstavil Tarraco oficiálne.
Verejnosť si ho prvýkrát pozrela na autosalónoch v Paríži a neskôr aj v Nitre. Prvú jazdu s Tarracom sme absolvovali začiatkom decembra v okolí Barcelony a o dva týždne neskôr sme ho už dostali na test aj doma, na Slovensku.
Ak sa pýtate, či pri tomto aute ešte je o čom písať, tak odpoveď znie áno. Konečne prišiel rad na to najdôležitejšie - cena, výbava a ako Tarraco jazdí s najslabším a teda aj najlacnejším motorom v ponuke.
Skôr sťahovák, než autobus
Pre päťčlennú rodinu je Tarraco ideálnym rodinným autom. Sedadlá v strednom rade poskytujú veľkorysý priestor pre nohy aj hlavu, netreba sa ani vzdať sna o presklenej streche, ktorá potrebné milimetre nijak dramaticky neuberá. Nechýba vyvedenie klimatizácie, výklopné stolíky, vstup pre USB aj 12-voltová zásuvka.