SME
Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Opel Insignia GSi je živé a pohodlné kombi (test)

Dojem z auta kazí nižšia kvalita spracovania.

(Zdroj: Filip Režný)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 BiTURBO CDTI GSi
Cena od / testovaný model (eur)39 390 / 49 850
Spotreba výrobca / test (l)7,1 / 8,9
Objem batožinového priestoru (l)560 / 1 665
Rozmery - rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm)2 829; 4 986; 1 863; 1 500

Nie je to ani zďaleka prvý raz, čo sa nám do redakcie dostala súčasná generácia Insignie. Odskúšali sme ju už vo viacerých verziách a výbavách, no stále sa v našich očiach nevedela celkom zbaviť imidžu fleetového vozu.

Ak by sa to niektorej verzii malo podariť, bude to práve model GSi. Ten automobilka prezentuje ako športový, ktorý by mal očariť svojou rýchlosťou a jazdnou dynamikou. Realita je síce trocha iná, ale to z neho ešte nerobí zlé auto.

Na začiatok si trocha zaspomíname na predošlú generáciu a jej najsilnejší model s výkonom 325 koní. Niesol odlišné označenie OPC, ktoré v tom období Opel používal pre tie najsilnejšie modely.

Túto skratku pri druhej generácii neuvidíme, respektíve nesie ju už iba športový paket OPC line. Namiesto toho dostala športová Insignia prívlastok GSi, ktorého história siaha až do osemdesiatych rokov. Prečo sa však automobilka rozhodla označenie vrcholnej verzie zmeniť?

Nie je nástupcom OPC

Odpoveď je veľmi jednoduchá - nejde totiž o nástupcu. Je to síce tiež športovo orientovaný model, no už pri pohľade na údaje oboch áut je jasné, že GSi nemá také pretekárske ambície.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5P4X na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M5P4X na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Opel

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Kombi
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus: Slovensko má denné maximum nakazených, v hre je lockdown (minúta po minúte)

Nakazených koronavírusom na Slovensku je 25 100 osôb. Pandémia Covid-19 si doteraz vyžiadala 98 obetí.

Premiér Igor Matovič.

Čo musíte vedieť o celoplošnom testovaní? Ministerstvo zverejnilo postup

Testovanie na koronavírus sa uskutoční počas troch víkendov.

Testovanie ľudí pred nemocnicou na Kramároch.
Stĺpček Osmelené

Odporný boj o maternice sa nekončí. Dáme si polročnú pauzu a začneme odznova

Záborská avizuje, že sa nevzdáva.

Soňa Jánošová
Peter Sagan na Giro d'Italia 2020.

Neprehliadnite tiež

Rolls Royce sa zbavuje osvetlenej sošky, dôvod je absurdný

Európska únia postavila svietiaci ornament mimo zákon.

Osvetlená soška Spirit of Ecstasy.

Hummer sa vracia, jazdí na elektrinu a hýbe sa ako krab

Trojica elektromotorov dáva výkon až 1000 koní.

GMC Hummer EV
Hyundai Tucson

Z Renaultu Mégane sa stane elektrický crossover

Spaľovacie motory budú už minulosťou.

Renault Mégane eVision Concept