SME
Nedeľa, 24. január, 2021 | Meniny má TimotejKrížovkyKrížovky

Opel Insignia GSi je živé a pohodlné kombi (test)

Dojem z auta kazí nižšia kvalita spracovania.

(Zdroj: Filip Režný)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 BiTURBO CDTI GSi
Cena od / testovaný model (eur)39 390 / 49 850
Spotreba výrobca / test (l)7,1 / 8,9
Objem batožinového priestoru (l)560 / 1 665
Rozmery - rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm)2 829; 4 986; 1 863; 1 500

Nie je to ani zďaleka prvý raz, čo sa nám do redakcie dostala súčasná generácia Insignie. Odskúšali sme ju už vo viacerých verziách a výbavách, no stále sa v našich očiach nevedela celkom zbaviť imidžu fleetového vozu.

Ak by sa to niektorej verzii malo podariť, bude to práve model GSi. Ten automobilka prezentuje ako športový, ktorý by mal očariť svojou rýchlosťou a jazdnou dynamikou. Realita je síce trocha iná, ale to z neho ešte nerobí zlé auto.

Na začiatok si trocha zaspomíname na predošlú generáciu a jej najsilnejší model s výkonom 325 koní. Niesol odlišné označenie OPC, ktoré v tom období Opel používal pre tie najsilnejšie modely.

Túto skratku pri druhej generácii neuvidíme, respektíve nesie ju už iba športový paket OPC line. Namiesto toho dostala športová Insignia prívlastok GSi, ktorého história siaha až do osemdesiatych rokov. Prečo sa však automobilka rozhodla označenie vrcholnej verzie zmeniť?

Nie je nástupcom OPC

Odpoveď je veľmi jednoduchá - nejde totiž o nástupcu. Je to síce tiež športovo orientovaný model, no už pri pohľade na údaje oboch áut je jasné, že GSi nemá také pretekárske ambície.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5P4X na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M5P4X na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Opel

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Kombi
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Celoplošný skríning pokračoval nedeľným testovaním aj v odberovom mieste zriadenom v priestoroch Strednej odbornej školy obchodu a služieb v Trenčíne.

Na Slovensku prebieha plošný skríning.

15 h
Komentár Zuzany Kepplovej

Takto sa to robí, do psej matere!

Zuzana Kepplová.

Ak ostatný skríning niekomu pomohol, boli to starostovia a primátori.

3 h
Dánsky režisér Thomas Vinterberg.

Vyrastal medzi hipisákmi, tí mu dovolili všetko.

22. jan

Pozrite si najnovší prieskum preferencií politických strán.

7 h

Neprehliadnite tiež

Kia XCeed PHEV

V meste by sa osvedčila aj ako full-hybrid.

23. jan
Dacia Sandero

S vyššou cenou prišiel aj lepší dojem.

21. jan
Nabíjanie na 50 kW stojane trvá hodinu.

Napriek korone sa ich predal rekordný počet

20. jan
Dacia Sandero a Sandero Stepway.

Ponúka sa oveľa bohatšia výbava.

19. jan