BMW 530e iPerformance | |
---|---|
Cena od / testovaný model (eur) | 59 150 / 83 056 |
Spotreba výrobca / test (l) | 2,3 / 2,7 - 8 |
Objem batožinového priestoru (l) | 410 |
Rozmery - rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm) | 2 975; 4 936; 2 126; 1 479 |
Predstavte si, že sa ráno zobudíte a môžete si vybrať, či pôjdete do práce limuzínou, športiakom alebo elektromobilom.
V prípade BMW 530e vám na to všetko stačí jediné auto. Ako je to možné?
Automobilový svet teraz žije v miernej schizofrénii. Európska komisia tlačí výrobcov do produkcie elektromobilov, no tým zároveň stále chýba dostatočná infraštruktúra.
Sme tak v akomsi medziobdobí, keď si mnohí na čistý elektromobil ešte netrúfajú (alebo naň nemajú peniaze), ale zároveň už poškuľujú po alternatíve k spaľovacím motorom.
Jedným z riešení sú plug-in hybridné elektromobily, ktoré zatiaľ s elektrinou iba tak koketujú. Pri BMW 530e sme zisťovali, či takéto auto má vôbec zmysel.
Základ je nám už dobre známy. Siedma generácia radu 5 (G30) patrí k tomu najlepšiemu čo BMW v súčasnosti ponúka. V prospech tohoto tvrdenia hrajú skvelé jazdné vlastnosti a najmä flexibilita modelu.