SME
Sobota, 20. august, 2022 | Meniny má Anabela

Hyundai Tucson sa s verziou N Line obliekol do športového

Nová výbava má rodinné SUV okoreniť trochou zábavy.

(Zdroj: Hyundai)

SOUL. Športová divízia kórejskej automobilky Hyundai sa doposiaľ sústredila na modelový rad i30. Výsledkom sú plnohodnotné športové modely N, ale aj krotkejšia verzia N Line.

Prečítajte si tiež: Pozrite si, aká je podľa Slovákov ideálna výbava najpredávanejšieho SUV Čítajte 

Práve verzie N Line sa dočkal ďalší model, tentokrát obľúbený Tucson. Keď vezmeme do úvahy súčasný rozmach športových SUV a predajné úspechy Tucsonu, ide o logický krok.

Podľa vyjadrenia automobilky má spájať športový charakter vozidiel N s praktickým rodinným SUV. Tucson N Line sa tak dočkal niekoľkých vylepšení vzhľadu aj jazdných vlastností.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Vizuálne ho od zvyšku modelového radu odlišuje množstvo detailov v čiernej farbe. Patria k nim spätné zrkadlá, svetlá, zadný spojler, lišty okolo okien, ale aj nové 19-palcové kolesá.

Športový charakter modelu majú zdôrazniť aj inak tvarované nárazníky s novou grafikou denného svietenia. Vpredu sa usídlila agresívnejšia čierna mriežka chladiča s orámovaním v tmavej chrómovej farbe.

Lepšie jazdné vlastnosti dosahuje Tucson N Line pomocou úprav riadenia a podvozku. Pružiny sú tuhšie o osem percent vpredu a o päť percent vzadu. Riadenie by malo byť vďaka úpravám softvéru lineárnejšie a priamejšie.

V interiéri sa nachádzajú nové sedačky aj páka prevodovky. Výrazné červené prešívanie kontrastuje s tmavým interiérom a dodáva mu športovejší nádych.

Novinka bude dostupná buď s predným pohonom alebo s pohonom všetkých kolies. V ponuke bude ako automatická, tak aj manuálna prevodovka.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Hyundai i30 N-Line kombinuje športový imidž s dobrou spotrebou (test) Čítajte 

Na výber budú tri rôzne pohonné jednotky. Dvojicu naftových motorov s mild-hybridným systémom dopĺňa tradičnejší benzínový štvorvalec.

Najsilnejšou motorizáciou je naftový dvojliter CRDi s hybridným systémom a výkonom 185 koní, ktorý v Tucsone debutoval v roku 2018. Po novom sa hybridného systému dočkal aj menší 1,6-litrový naftový motor CRDi, ten dodá 136 koní. Trojicu uzatvára benzínový motor T-GDI s výkonom 177 koní.

Kórejci si pre nás chystajú aj poriadne ostrú verziu crossoveru Tucson N. Tá je zatiaľ v nedohľadne, no verzia N Line by mohla ponuku rozšíriť už začiatkom leta.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Veterány sú symbolom Kuby. Hemingway ich vlastnil sedem
  2. Hyundai štartuje na Slovensku unikátny Hyundai Plogging Run
  3. Mobilná bezpečnosť sa stále podceňuje. Všetko však máte v rukách
  4. Pixel Federation nikdy nezarobil ako cez pandémiu
  5. Zdravotná poisťovňa zostala prekvapená. Zaplatila už 30 mil. eur
  6. Radi si veci vyrábate sami? Tento nový časopis je pre vás
  7. Auto bez čakania? VW T-Cross môžete mať hneď a aj so zľavou
  8. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  1. Majstrovstvá Slovenska v hode telefónom sa uskutočnia v sobotu
  2. Veterány sú symbolom Kuby. Hemingway ich vlastnil sedem
  3. Hyundai štartuje na Slovensku unikátny Hyundai Plogging Run
  4. Shell myslí na slovenské komunity
  5. Mobilná bezpečnosť sa stále podceňuje. Všetko však máte v rukách
  6. Čakáte bábätko? Union má preň nachystané veľké množstvo výhod
  7. Agrokomplex 2022
  8. 365.bank si naďalej upevňuje svoju pozíciu plnoformátovej banky
  1. Zdravotná poisťovňa zostala prekvapená. Zaplatila už 30 mil. eur 39 705
  2. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane 14 294
  3. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 10 531
  4. Pixel Federation nikdy nezarobil ako cez pandémiu 7 160
  5. Radi si veci vyrábate sami? Tento nový časopis je pre vás 5 231
  6. Hyundai štartuje na Slovensku unikátny Hyundai Plogging Run 4 533
  7. Nie som superman, ale viem, že Prešov má na to byť supermestom. 4 257
  8. Veterány sú symbolom Kuby. Hemingway ich vlastnil sedem 3 266
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračná foto.

Minulý rok si meno alebo priezvisko zmenilo 1 912 ľudí.


17. aug
Nájomné byty na Bajkalskej ulici v Prešove.

Na byty s regulovaným nájmom by mali dosiahnuť aj lepšie zarábajúci.


9 h
Predseda vlády Eduard Heger z OĽaNO.

Od 6. júla sa strany k vyriešeniu krízy kompromisom nepriblížili.


6 h
Víkendový výber SME

Pravidelná dávka víkendového čítania.


2 h

Blogy SME

  1. Ján Chomík: Viva México - čokoláda & káva
  2. Peter Biščo: Smer sa trasie strachom, Hlas žobre, Jankovská plače a ostatní sa modlia všemocnému § 363.
  3. Štefan Vidlár: Málí sa mi, málí
  4. Ján Šeďo: Heger navrhuje o.i. aj tresty za osobné útoky, tvrdí SaS.
  5. Štefan Vidlár: Je suis fan
  6. Jana Júdová: Príbeh zúfalého pacienta, muža, ktorý sadil stromy
  7. Miroslav Makyta: Svet podľa Fica a Matoviča
  8. Marián Kozák: Výlet do Bratislavy a Viedne v roku 2015
  1. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave 8 963
  2. Peter Gregor: Cena slobody sa vždy počíta iba v stratených ľudských životoch. 7 021
  3. Milan Pilip: Čaká nás rozvrat spoločnosti ak nezasiahneme proti konšpirátorom 6 793
  4. Tereza Krajčová: Severné Poľsko: Očarujúci Gdansk, piesočné pláže Sopotu a moderná Gdyňa 4 696
  5. Ján Valchár: Ubjegáj, zájčik, ubjegáj! 4 056
  6. Roman Kebísek: Jánošík prepadával ľudí na cestách vyše roka. Od jesene 1711 do zimy 1712/3 3 999
  7. Pavel Macko: Máme ľutovať podnikateľa Hambálka alebo vojnové obete jeho kumpánov? 3 704
  8. Marián Viskupič: Rozvrat verejných financií alebo grécka cesta Igora Matoviča 3 643
  1. Jiří Ščobák: Fungujú sankcie proti Rusku? Nečaká krach aj nás?
  2. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  4. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  5. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  6. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  7. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  8. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
SkryťZatvoriť reklamu