SME

Hyundai Tucson sa s verziou N Line obliekol do športového

Nová výbava má rodinné SUV okoreniť trochou zábavy.

(Zdroj: Hyundai)

SOUL. Športová divízia kórejskej automobilky Hyundai sa doposiaľ sústredila na modelový rad i30. Výsledkom sú plnohodnotné športové modely N, ale aj krotkejšia verzia N Line.

Prečítajte si tiež: Pozrite si, aká je podľa Slovákov ideálna výbava najpredávanejšieho SUV Čítajte 

Práve verzie N Line sa dočkal ďalší model, tentokrát obľúbený Tucson. Keď vezmeme do úvahy súčasný rozmach športových SUV a predajné úspechy Tucsonu, ide o logický krok.

Podľa vyjadrenia automobilky má spájať športový charakter vozidiel N s praktickým rodinným SUV. Tucson N Line sa tak dočkal niekoľkých vylepšení vzhľadu aj jazdných vlastností.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vizuálne ho od zvyšku modelového radu odlišuje množstvo detailov v čiernej farbe. Patria k nim spätné zrkadlá, svetlá, zadný spojler, lišty okolo okien, ale aj nové 19-palcové kolesá.

Športový charakter modelu majú zdôrazniť aj inak tvarované nárazníky s novou grafikou denného svietenia. Vpredu sa usídlila agresívnejšia čierna mriežka chladiča s orámovaním v tmavej chrómovej farbe.

Lepšie jazdné vlastnosti dosahuje Tucson N Line pomocou úprav riadenia a podvozku. Pružiny sú tuhšie o osem percent vpredu a o päť percent vzadu. Riadenie by malo byť vďaka úpravám softvéru lineárnejšie a priamejšie.

V interiéri sa nachádzajú nové sedačky aj páka prevodovky. Výrazné červené prešívanie kontrastuje s tmavým interiérom a dodáva mu športovejší nádych.

Novinka bude dostupná buď s predným pohonom alebo s pohonom všetkých kolies. V ponuke bude ako automatická, tak aj manuálna prevodovka.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Hyundai i30 N-Line kombinuje športový imidž s dobrou spotrebou (test) Čítajte 

Na výber budú tri rôzne pohonné jednotky. Dvojicu naftových motorov s mild-hybridným systémom dopĺňa tradičnejší benzínový štvorvalec.

Najsilnejšou motorizáciou je naftový dvojliter CRDi s hybridným systémom a výkonom 185 koní, ktorý v Tucsone debutoval v roku 2018. Po novom sa hybridného systému dočkal aj menší 1,6-litrový naftový motor CRDi, ten dodá 136 koní. Trojicu uzatvára benzínový motor T-GDI s výkonom 177 koní.

Kórejci si pre nás chystajú aj poriadne ostrú verziu crossoveru Tucson N. Tá je zatiaľ v nedohľadne, no verzia N Line by mohla ponuku rozšíriť už začiatkom leta.

Hyundai

Nabitie veľkej trakčnej batérie elektromobilu skomplikovala vybitá malá 12V batéria.

Vždy myslite na núdzové riešenia vopred.


Oliver Varchol 74
Súvisiace témy: SUV
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 522
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 283
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 5 551
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 927
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 503
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 184
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 008
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 023
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Tomas Hlavaty: "Váš čas sa radikálne kráti". Fico už začal predvolebnú kampaň.
  2. Otilia Horrocks: Breaking News : Nemecko versus Slovensko a jeho suverénne ceny tovarov v roku 2025 !
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (23. - 29.5.1925)
  5. Vladimír Bojničan: Čo mi chýbalo v článku od Michala Havrana: „Spoločnosť rozvrátená politikou“
  6. Branislav Hláčik: Superpozícia 4
  7. Marek Namešpetra: Mokrý svet
  8. Viktor Pamula: Markíza a Vlny
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 29 092
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 056
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 10 144
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 099
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 655
  6. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 236
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 882
  8. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 6 183
  1. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  2. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  3. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  4. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  5. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  6. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  7. Tupou Ceruzou: Pandemická
  8. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
SkryťZatvoriť reklamu