SME
reklama

Hyundai Tucson sa s verziou N Line obliekol do športového

Nová výbava má rodinné SUV okoreniť trochou zábavy.

(Zdroj: Hyundai)

SOUL. Športová divízia kórejskej automobilky Hyundai sa doposiaľ sústredila na modelový rad i30. Výsledkom sú plnohodnotné športové modely N, ale aj krotkejšia verzia N Line.

Prečítajte si tiež: Pozrite si, aká je podľa Slovákov ideálna výbava najpredávanejšieho SUV Čítajte 

Práve verzie N Line sa dočkal ďalší model, tentokrát obľúbený Tucson. Keď vezmeme do úvahy súčasný rozmach športových SUV a predajné úspechy Tucsonu, ide o logický krok.

Podľa vyjadrenia automobilky má spájať športový charakter vozidiel N s praktickým rodinným SUV. Tucson N Line sa tak dočkal niekoľkých vylepšení vzhľadu aj jazdných vlastností.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vizuálne ho od zvyšku modelového radu odlišuje množstvo detailov v čiernej farbe. Patria k nim spätné zrkadlá, svetlá, zadný spojler, lišty okolo okien, ale aj nové 19-palcové kolesá.

Športový charakter modelu majú zdôrazniť aj inak tvarované nárazníky s novou grafikou denného svietenia. Vpredu sa usídlila agresívnejšia čierna mriežka chladiča s orámovaním v tmavej chrómovej farbe.

Lepšie jazdné vlastnosti dosahuje Tucson N Line pomocou úprav riadenia a podvozku. Pružiny sú tuhšie o osem percent vpredu a o päť percent vzadu. Riadenie by malo byť vďaka úpravám softvéru lineárnejšie a priamejšie.

V interiéri sa nachádzajú nové sedačky aj páka prevodovky. Výrazné červené prešívanie kontrastuje s tmavým interiérom a dodáva mu športovejší nádych.

Novinka bude dostupná buď s predným pohonom alebo s pohonom všetkých kolies. V ponuke bude ako automatická, tak aj manuálna prevodovka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Prečítajte si tiež: Hyundai i30 N-Line kombinuje športový imidž s dobrou spotrebou (test) Čítajte 

Na výber budú tri rôzne pohonné jednotky. Dvojicu naftových motorov s mild-hybridným systémom dopĺňa tradičnejší benzínový štvorvalec.

Najsilnejšou motorizáciou je naftový dvojliter CRDi s hybridným systémom a výkonom 185 koní, ktorý v Tucsone debutoval v roku 2018. Po novom sa hybridného systému dočkal aj menší 1,6-litrový naftový motor CRDi, ten dodá 136 koní. Trojicu uzatvára benzínový motor T-GDI s výkonom 177 koní.

Kórejci si pre nás chystajú aj poriadne ostrú verziu crossoveru Tucson N. Tá je zatiaľ v nedohľadne, no verzia N Line by mohla ponuku rozšíriť už začiatkom leta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  2. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím
  3. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike
  4. V púpave je všetko, čo potrebujete
  5. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny
  6. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou
  7. Barbora Andrešičová: Som majsterka protikladov
  8. Slovenskí maloobchodníci hľadajú cesty k zdravému rastu
  1. Každým dňom krajší! Nový Kynek je miestom, kde chcete bývať
  2. Predajte starý byt bez provízie realitke a bývajte v novostavbe
  3. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  4. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím
  5. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike
  6. V púpave je všetko, čo potrebujete
  7. Virtuálne sídlo má svoju volebnú miestnosť. Ako je to možné?
  8. dm podporila sumou 6 317 eur realizáciu projektu
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 238
  2. Krátky, ale veľmi úspešný príbeh Kardiocentra AGEL Košice-Šaca 11 565
  3. Ako prišiel Boris Kollár k miliónom 7 667
  4. Výborná pre diabetikov aj pre lepšie trávenie. Poznáte Aróniu? 5 931
  5. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 5 456
  6. Posledné byty v jedinečnej novostavbe v historickom jadre Košíc 4 568
  7. V púpave je všetko, čo potrebujete 3 363
  8. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 2 638
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Peter Bolebruch: Pellegrini vyhral podvodom, stane sa prezidentom? Slovensku už načisto drbe???
  2. Martin Borecky: Poviedky z Podhájskej
  3. Tomáš Csicsó: Nechcel by som byť v koži Petra Pellegriniho
  4. Helena Michlíková: Eurovea - Nábrežie Dunaja
  5. Tomáš Mikloško: Keď je ľahké zmiznúť: O ghostingu trochu inak
  6. Jozef Varga: Slúžil som v armádach štyroch štátov / 78. /
  7. Marian Letko: Je to tu. Sme vo vojne. A môže za to súčasná vláda
  8. Pavol Burda: Vojna a mier rečou akože vlastencov
  1. Lucia Nicholsonová: Otvorený list Kaliňákovi juniorovi 106 866
  2. Ivan Čáni: Korčokovský magor. 38 622
  3. Pavol Burda: Podržtaška naveky 34 890
  4. Marek Mačuha: Chudobní dôchodcovia? 34 384
  5. Martin Krsak: Slovensku nebude nikto diktovať! …ani zahraničie, ani zákony SR 34 125
  6. Ján Šeďo: Ktorý slovenský senior oželie z dôchodku 400 EUR mesačne ? 30 687
  7. Martin Pollák: Komu sa klaňajú traja hrdobci? 19 411
  8. Boris Šabík: Zvláštne ticho po katastrofách 18 368
  1. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Sex v meste na slovenský spôsob
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok dnes promluvil před Starou tržnicou v Bratislavě (video)
  3. Yevhen Hessen: Telegram ako zdroj konšpirácií, dezinformácií a propagandy?
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 77. - Arktída - Ostrov Wrangel - miesto, kde sa začína ruský deň
  5. Post Bellum SK: Osobnosť, ktorú sme si nepripomenuli...
  6. Yevhen Hessen: Ukrajinských utečencov sa pýtajú "Prečo nie ste na fronte", ale utečencov z iných krajín sa na to nepýtajú?
  7. Jiří Ščobák: Ivan Korčok zvítězí, protože má něco, co Pellegrini nemá a nikdy mít nebude!
  8. Yevhen Hessen: Rusko žiada, aby Ukrajina zatkla šéfa SBU
SkryťZatvoriť reklamu