SME
Pondelok, 28. september, 2020 | Meniny má VáclavKrížovkyKrížovky

Volkswagen T-Cross je viac ako len zdvihnuté Polo (test)

Okrem dizajnu boduje konečne aj cenou.

Volkswagen T-Cross (Zdroj: Marek Čepa)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Volkswagen T-Cross - prehľad základných parametrov
Cena od / testovaný model (eur)14 990 / 26 530
Spotreba výrobca / test (l)6,3 / 6,9
Objem batožinového priestoru (l)385 - 455
Rozmery - rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm)2 563 / 4 107 / 1 782 / 1558

Volkswagen je známy tým, že do nových segmentov vstupuje veľmi opatrne a dáva si celkom na čas. Lenže keď sa už raz odhodlá, vie s konkurenciou poriadne zatočiť. Príkladom je Volkswagen T-Roc, z ktorého sa za prvý rok na európskom trhu predalo takmer 140-tisíc kusov.

Po triede Golfu prišiel čas zmerať si sily aj s najmenšími SUV na trhu, kam Volkswagen posiela novinku T-Cross. Ide o teritórium, ktorému už niekoľko rokov v predajoch kraľuje Renault Captur.

Kým T-Cross ešte len prichádza, francúzsky bestseller sa už chystá predstaviť v druhej generácii. Po týždni strávenom s T-Crossom však konštatujeme, že do rozbehnutého vlaku stihol malý Volkswagen naskočiť elegantne a konkurencia to nebude mať ľahké. Čím je v pretlaku malých SUV zaujímavý?

V prvom rade zabudnite na oplastované Cross Polo, prichádza totiž jeho schopnejšia alternatíva. T-Cross dostal podvozkovú platformu MQB A0, ktorú okrem Pola využívajú aj Seaty Ibiza a Arona a Škody Scala a Kamiq.

Prečítajte si tiež: Volkswagen T-Cross pozná slovenské ceny. Stane sa u nás hitom? Čítajte 

Pre Volkswagen ide o dôležitý model, ktorý má pomôcť predajom napríklad aj v Číne či v Brazílii. Pre európsky trh sa T-Cross vyrába v španielskej Pamplone spolu s Polom.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5VUT na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M5VUT na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Autá Volkswagen

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Nech si vánok odnesie Mikasa

Nastal čas, aby Matovič vyvodil politickú zodpovednosť.

Peter Tkačenko

NAKA rozbehla na východe protidrogovú akciu Firma

V troch mestách zatiaľ zadržala deväť osôb.

Momentka zo zásahu.
Cynická obluda

Absolútny etalón zodpovednosti

Premiér mal rušný víkend. Na Facebooku. V jednom z množstva výtryskov emócií nás vyzval k zodpovednosti.

Neprehliadnite tiež

Audi A3 Sportback je len také dobré, ako si ho spravíte (test)

Auto vodiča nenúti ovládať všetko cez obrazovky.

Audi A3 Sportback
Peugeot 508 PSE
DS3 Crossback E-Tense

Volkswagen ID.4 je nový súrodenec Škody Enyaq

Vyrábať sa bude v Nemecku aj v USA.

Volkswagen ID.4