SME
Utorok, 20. október, 2020 | Meniny má VendelínKrížovkyKrížovky

Nové BMW radu 3 ukazuje aký má byť športový sedan

Moderné technológie nemusia uškodiť zážitku z jazdy.

BMW radu 3 (Zdroj: Marek Čepa)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
BMW 320d xDrive - prehľad základných parametrov
Cena od / verzia od (eur)36 650 / 43 950
Spotreba kombinovaná - výrobca / test (l)5,3 - 6,2 / 5,9
Objem batožinového priestoru (l)480
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 851; 4 709; 2 068 (so zrkadlami); 1 435

Existuje niekoľko áut, ktoré sú na trhu už po mnoho generácií a sú vzorom pre ostatné vozy v triede. Spomeňme napríklad Volkswagen Golf alebo Range Rover.

Za ich menom sa skrýva oveľa viac než len auto. Sú to stálice, ktoré majú svojich verných fanúšikov a často určujú smer, akým sa celý segment uberá. A jedným z nich je určite aj BMW radu 3.

Už desiatky rokov definuje trojka ako má vyzerať správny športový sedan. Samozrejme sa počas bohatej histórie modelu podarilo občas šliapnuť vedľa, napriek tomu je dodnes vnímaná ako ideálny sedan pre ľudí, čo radi šoférujú.

V posledných rokoch autá urobili obrovský technologický skok a najviac utrpel práve zážitok z jazdy. Autá sa stali neosobnými, z volantu sa vytratil cit a na športový zvuk potrebujeme reproduktory.

V mnohých každodenných situáciach sa už automobily dokážu riadiť takmer sami. Na jednu stranu je to úžasné, no čo to znamená pre autá, ako je práve slávna trojka?

So zmenami opatrne

Na aute je od začiatku jasné, že v Mníchove vedia čo ich zákazníci očakávajú. Už pri pohľade na exteriér vidno, že dizajnéri príliš riskovať nechceli. Pomerne konzervatívny dizajn však ozvláštnili primeranou dávkou zaujímavých detailov.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5Y4S na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M5Y4S na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: BMW

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Sedany
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Na celoplošné testovanie budeme potrebovať zhruba 48-tisíc ľudí. Otázka je, kde ich zoberieme

Na jedno miesto pripadá jeden vojak, potrebujeme naň však asi osem ľudí.

Vzorky na antigénne testy odoberú výterom z nosohltana.
Dobré ráno

Dobré ráno: Testovanie nám dá pár týždňov, a potom čo?

Má to byť najväčšia operácia v moderných dejinách Slovenska.

Podcast Dobré Ráno.
STĹPČEK PETRA TKAČENKA

Vláda sa spolieha na ľudí, ktorých nemá

Slovensko má chronický nedostatok zdravotníkov.

Peter Tkačenko

Pribudlo ďalších šesť úmrtí na Covid-19, zomrel aj lekár z Oravy

Slovensko eviduje celkovo 98 úmrtí na Covid-19.

Ilustračná fotografia.

Neprehliadnite tiež

Renault Mégane eVision Concept
Nový Ford Kuga PHEV zhorel len deň po registrácií v nemeckom Wiesbadene.

Dacia Spring sa stane najlacnejším elektromobilom

Zo začiatku nebude v predaji pre bežných zákazníkov.

Dacia Spring Electric
Jedným z finalistov ankety Autobest 2021 je Citroën C4.