SME
Streda, 26. jún, 2019 | Meniny má Adriana

Nové BMW radu 3 ukazuje aký má byť športový sedan

Moderné technológie nemusia uškodiť zážitku z jazdy.

BMW radu 3 (Zdroj: Marek Čepa)
BMW 320d xDrive - prehľad základných parametrov
Cena od / verzia od (eur)36 650 / 43 950
Spotreba kombinovaná - výrobca / test (l)5,3 - 6,2 / 5,9
Objem batožinového priestoru (l)480
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 851; 4 709; 2 068 (so zrkadlami); 1 435

Existuje niekoľko áut, ktoré sú na trhu už po mnoho generácií a sú vzorom pre ostatné vozy v triede. Spomeňme napríklad Volkswagen Golf alebo Range Rover.

Za ich menom sa skrýva oveľa viac než len auto. Sú to stálice, ktoré majú svojich verných fanúšikov a často určujú smer, akým sa celý segment uberá. A jedným z nich je určite aj BMW radu 3.

Už desiatky rokov definuje trojka ako má vyzerať správny športový sedan. Samozrejme sa počas bohatej histórie modelu podarilo občas šliapnuť vedľa, napriek tomu je dodnes vnímaná ako ideálny sedan pre ľudí, čo radi šoférujú.

Článok pokračuje pod video reklamou

V posledných rokoch autá urobili obrovský technologický skok a najviac utrpel práve zážitok z jazdy. Autá sa stali neosobnými, z volantu sa vytratil cit a na športový zvuk potrebujeme reproduktory.

V mnohých každodenných situáciach sa už automobily dokážu riadiť takmer sami. Na jednu stranu je to úžasné, no čo to znamená pre autá, ako je práve slávna trojka?

So zmenami opatrne

Na aute je od začiatku jasné, že v Mníchove vedia čo ich zákazníci očakávajú. Už pri pohľade na exteriér vidno, že dizajnéri príliš riskovať nechceli. Pomerne konzervatívny dizajn však ozvláštnili primeranou dávkou zaujímavých detailov.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5Y4S na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5Y4S na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: BMW


Článok je zaradený aj do ďalších tém Sedany

Hlavné správy zo Sme.sk

Kiska: S Kollárom by som spolupracoval, len ak by bol jazýčkom na váhach

Viac času ako v Bratislave budem v regiónoch, hovorí Kiska.

Ktoré autá najrýchlejšie strácajú hodnotu a ktoré si ju držia?

Mýty o prepade cien áut značky Dacia neplatia.

Škoda Yeti
Apple Pay prišlo na Slovensko.

Neprehliadnite tiež

WaterCar Panther - najrýchlejšie obojživelné auto na svete

Toyota Corolla Sedan: Najlepší cenovo dostupný hybrid prichádza (test)

Čiastočne supluje aj voľné miesto po väčšom Avensise.

Toyota Corolla Sedan

Ktoré autá najrýchlejšie strácajú hodnotu a ktoré si ju držia?

Mýty o prepade cien áut značky Dacia neplatia.

Škoda Yeti

V Bratislave a jej okolí hlásia vodiči viacero nehôd, tvoria sa kolóny

Šoféri sa zdržia zhruba od desať do dvadsať minút.

 

Ilustračné foto.