SME
Utorok, 30. máj, 2023 | Meniny má Ferdinand
reklama

Škoda Superb nám ukázala, aká je v najpredávanejšej verzii

Česká vlajková loď boduje najmä vnútorným priestorom

Škoda Superb Style (Zdroj: Daniel Balucha)
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
Škoda Superb Style 2,0 TDI - prehľad základných parametrov
Cena od / testovaný model (eur)24 110/ 37 202
Spotreba výrobca / test (l)5,1 - 6,0 / 5,9
Objem batožinového priestoru (l)625
Rozmery - rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm)2 841, 4 861, 1 864, 1 468

Škoda Superb tretej generácie - podľa viacerých najlepšie a najkrajšie auto, aké kedy mladoboleslavská automobilka vyrobila. Na trhu je už štyri roky a stále v mnohom ničí konkurenciu.

Asi sa pýtate, prečo testujeme auto, ktoré každý pozná a všetci už o ňom písali? Predovšetkým preto, lebo nás zaujímalo, aký je Superb nakonfigurovaný podľa verzie, ktorú si Slováci kupujú najčastejšie. Zároveň dávame bodku za verziou pred faceliftom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výbava Style, dvojlitrový naftový motor, automatická prevodovka a karoséria typu liftback - to je presne dokonalý prototyp toho, čo Slováci od Superbu chcú.

Vlajková loď sa od svojho uvedenia na trh príliš nezmenila. Časom pribudli prvky ako vylepšené ambientné osvetlenie, väčší dotykový displej alebo pri naftových verziách AdBlue. Lenže čo viac chcieť?

Nadčasový dizajn z pera niekdajšieho šéfdizajnéra Jozefa Kabáňa je stále príťažlivý aj v nezmenenej forme.

Po nedávnej bratislavskej premiére modernizovaného Superbu môžeme konštatovať, že až na plug-in hybridnú a oplastovanú verziu Scout, sa toho veľa nezmenilo. Kto čakal zázraky, bude možno trochu sklamaný, no zároveň je to dôkaz, že Superbu nič nechýbalo. Alebo predsa len?

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu