SME
Piatok, 22. október, 2021 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Škoda Superb nám ukázala, aká je v najpredávanejšej verzii

Česká vlajková loď boduje najmä vnútorným priestorom

Škoda Superb Style (Zdroj: Daniel Balucha)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Škoda Superb Style 2,0 TDI - prehľad základných parametrov
Cena od / testovaný model (eur)24 110/ 37 202
Spotreba výrobca / test (l)5,1 - 6,0 / 5,9
Objem batožinového priestoru (l)625
Rozmery - rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm)2 841, 4 861, 1 864, 1 468

Škoda Superb tretej generácie - podľa viacerých najlepšie a najkrajšie auto, aké kedy mladoboleslavská automobilka vyrobila. Na trhu je už štyri roky a stále v mnohom ničí konkurenciu.

Asi sa pýtate, prečo testujeme auto, ktoré každý pozná a všetci už o ňom písali? Predovšetkým preto, lebo nás zaujímalo, aký je Superb nakonfigurovaný podľa verzie, ktorú si Slováci kupujú najčastejšie. Zároveň dávame bodku za verziou pred faceliftom.

Výbava Style, dvojlitrový naftový motor, automatická prevodovka a karoséria typu liftback - to je presne dokonalý prototyp toho, čo Slováci od Superbu chcú.

Vlajková loď sa od svojho uvedenia na trh príliš nezmenila. Časom pribudli prvky ako vylepšené ambientné osvetlenie, väčší dotykový displej alebo pri naftových verziách AdBlue. Lenže čo viac chcieť?

Nadčasový dizajn z pera niekdajšieho šéfdizajnéra Jozefa Kabáňa je stále príťažlivý aj v nezmenenej forme.

Po nedávnej bratislavskej premiére modernizovaného Superbu môžeme konštatovať, že až na plug-in hybridnú a oplastovanú verziu Scout, sa toho veľa nezmenilo. Kto čakal zázraky, bude možno trochu sklamaný, no zároveň je to dôkaz, že Superbu nič nechýbalo. Alebo predsa len?

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto.

Zdôvodnenie opisuje detaily podozrení voči inšpekcii.


a 1 ďalší 5 h

Neprehliadnite tiež

Hyundai Kona

Najväčšou novinkou je kombinácia trojvalca s automatom.


21. okt
Google mapy odhadli časový rozdiel na oboch trás v rannej špičke na 19 minút.

Nie každý si využitím novej diaľnice urýchli cestu.


19. okt
BMW i4 M50

Zrýchlenie vyrazí dych, zážitok z jazdy je však slabší.


18. okt
Rezervné koleso dnes už nie je samozrejmosť a treba si zaň priplatiť.

Vyššia cena sa neskôr zúročí pri predaji auta.


20. máj
Skryť Zatvoriť reklamu