Definitívnu podobu kombi verzie BMW radu 3 uvidíme až na jesennom autosalóne vo Frankfurte, teraz je však isté, že kombi dostane inovované motory s vyšším výkonom a nižšou spotrebou paliva. Nové kombi bolo prvý krát v histórii značky vyvíjané ako samostatný model. S limuzínou sa totiž zhoduje iba po začiatok strechy, teda po tzv. „A“ stĺpik. Zvyšok karosérie je úplne iný, vrátane tvaru bočných okien a dverí. Dosiahol sa tým dynamický bočný profil pripomínajúci kupé. Ani nové lifestylové kombi sa nevyhlo súčasnému trendu zväčšovania rozmerov, pretože v porovnaní s prechodcom narástlo do dĺžky (4,2 cm), šírky (7,8 cm) aj výšky (0,9 cm). Rázvor náprav, z ktorého ťaží najmä posádka, je o 3,5 cm väčší. Montážou nových runflat-pneumatík schopných jazdiť aj po prepichnutí vznikol na mieste rezervného kolesa ďalší priestor. Objem batožinového priestoru však narástol iba o 25 l na 460 l. Vo výbave BMW3 touring sa objaví automaticky otvárateľná roleta batožinového priestoru, panoramatická sklenená strecha, klimatizácia s oddeleným nastavovaním pre pasažierov vzadu a samostatne otvárateľné okno piatych dverí. Super ľahkú prednú nápravu z hliníka možno vybaviť aj aktívnym riadením BMW. Medzi motormi sa objavia: základný dvojliter 320 i (110kW), nový benzínový šesťvalec 330i (190 kW) a samozrejme naftové motory 320d a 330d.
Autor: rch