General Motors má v Európe ambiciózne plány

Zürich 20. mája (TASR) - Spoločnosť General Motors (GM) zostáva presvedčená o tom, že jej trhový podiel v Európe rapídne vzrastie. Tohtoročný predaj by ...

Zürich 20. mája (TASR) - Spoločnosť General Motors (GM) zostáva presvedčená o tom, že jej trhový podiel v Európe rapídne vzrastie. Tohtoročný predaj by podľa jej predstaviteľov mali podporiť nové produktové rady, ako aj ambiciózny marketing.

Predbežné výsledky ukazujú, že tento najväčší svetový výrobca automobilov v apríli svoj trhový podiel zvýšil na 9,5 % z 9,2 % v rovnakom období predchádzajúceho roka. Kumulatívny podiel za prvé štyri mesiace vzrástol na 9,7 % oproti 9,3 % v roku 2004.

Podľa marketingového riaditeľa spoločnosti Jonathana Browninga sa firma prioritne orientuje na rast v Európe, hoci pre tento rok nemá stanovený konkrétny trhový podiel, ktorý by chcela dosiahnuť.

Podiel GM na európskom automobilovom trhu v prvom kvartáli dočasne dosiahol šesťročné maximum, keď sa dostal na 9,8 %. Mierny aprílový pokles však podľa Browninga neukazuje ďalší trend. Je len dôsledkom oslabenia kľúčového európskeho trhu vo Veľkej Británii. Hoci je firma s vývojom spokojná, neuspokojivé sú zatiaľ finančné prínosy zvyšovania zastúpenia na celoeurópskom predaji.

Do plánu expanzie v Európe General Motors zahŕňa aj ruský a turecký trh, ako aj predaj osobných áut spolu s úžitkovými vozidlami.

Trhový podiel automobilky na európskom trhu za rok 2004 dosiahol 9,5 %. K zvyšovaniu obľúbenosti u spotrebiteľov prispeli predovšetkým nové modely Opel Astra a Chevrolet Matiz.

Informovala o tom agentúra Reuters.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 323
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 16 830
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 990
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 605
  5. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 8 969
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 372
  7. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 5 051
  8. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 767
  9. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 369
  10. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 3 364

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Hamšík vypadol z Ancelottiho zostavy, o odchode neuvažuje

Nerozumiem, odkiaľ tieto správy pochádzajú, odbil tvrdenia agent Petráš.

Blog Radovana Bránika

Synovia Detvy, Bytes a ďalší z kola von

Ľudia z pozadia firmy BYTES sa v obave z negatívnej publicity ozvali.

ROZHOVOR S DAVIDOM ENGELSOM - FÓRUM

Belgický historik: Čaká nás čo Rimanov v prvom storočí pred Kristom

K vláde majú prísť autoritárske režimy.

Neprehliadnite tiež