BRATISLAVA. Automobilka Kia sa na Slovensku rozhodla, že vyskúša nový koncept predaja áut. Svoj klasický showroom posunula bližšie medzi ľudí a to doslova.
Po tom, čo v Bratislave skončili výstavné priestory v Digital Parku na Einsteinovej, sa nová prevádzka otvorila priamo v nákupnom centre Aupark, teda oproti cez cestu.
Prvá svojho druhu
Nejde len o auto zaparkované uprostred nákupného centra, ako sme boli doteraz zvyknutí. Výstavný priestor má síce rozlohu len 60 metrov štvorcových, no je dobre rozvrhnutý, interaktívny a na poschodí ponúka oddychovú zónu s kaviarňou. Takúto stálu predajňu otvára Kia prvýkrát na Slovensku, aj v Európe.
„Našou víziou bolo prísť bližšie k zákazníkom a poskytnúť im najvyšší komfort služieb, zatiaľ čo sa oni budú venovať svojim koníčkom a nákupom my sa postaráme o ich vozidlo po servisnej stránke,“ povedal Peter Mazán, konateľ spoločnosti Slovakia Auto.

Takýto koncept má prispieť k posilneniu povedomia o značke a jej najnovších modeloch, pretože v showroome budú vystavené posledné novinky.
Kia priestor nazýva In-Store a ponúka plne digitálne vybavenie. Obsahuje 13 Full HD digitálnych obrazoviek, jeden dotykový panel a 3D konfigurátor, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo.
Konfigurátor umožňuje virtuálnu prehliadku auta z každej strany, vrátane interiéru s pohľadom na prístrojovú dosku či do kufra.
Servis auta počas nakupovania
Vonku pred obchodom sú vyhradené štyri parkovacie miesta pre predvádzacie vozidlá určené pre záujemcov na predvádzacie jazdy. Autá vidieť priamo z kaviarne na poschodí.
Zaujímavosťou je možnosť spojiť nákupy v obchodnom centre so servisom auta. Majiteľovi Kie stačí po telefonickej objednávke prísť pred Aupark a kým bude nakupovať, pracovníci showroomu odvezú jeho auto do štyri kilometre vzdialeného servisu, ktorý sa nachádza na Panónskej ceste 30.